Idd, ik snap dat beleid ook niet. Ik dacht dat ze de ambitie hadden om daadwerkelijk voor het kampioenschap te gaan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:02 schreef Ricky_ het volgende:
Je kan bij HSV toch wel merken dat Boulahrouz en Van Buyten weg zijn, wat een aderlating voor ze.
1 van de 2 hadden ze moeten houden idd, ze hebben ook kompany gehaald he. Ook een topper.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:02 schreef Ricky_ het volgende:
Je kan bij HSV toch wel merken dat Boulahrouz en Van Buyten weg zijn, wat een aderlating voor ze.
Was een eigen goal, niet van De Jong.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:35 schreef RayMania het volgende:
Jammer van HSV, wel De Jong zijn goaltje meegepikt. Bayern en Werder zo te zien elkaars concurrenten door het falen van de rest.
Inderdaad zeg, de tering.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:54 schreef fanneke het volgende:
Hugo Almeida (Werder) nu al met grootste misser van het seizoen.
![]()
Duitse teletekst schreef hem weer wel toe aan De Jong, dus even afwachten hoe hij de boeken ingaat. Ik zou ook zeggen eigen goal van Ziebig, maar goed.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:50 schreef fanneke het volgende:
[..]
Was een eigen goal, niet van De Jong.
Maar het lijkt er idd op dat Werder de enige is die Bayern van de titel af kan gaan houden dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |