Ssssstttquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Toch wel, zie de laatste alinea.
geen dank... Hoef je het een keer niet te vragenquote:
Nee man, zondagmiddag met het zonnetje erbijquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:09 schreef zjroentje het volgende:
Klopt ja. Avondwedstrijden zijn veel leuker.
zaterdagmiddag, 15.30 uur, in Duitsland met een biertje erbijquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:30 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Nee man, zondagmiddag met het zonnetje erbij![]()
Dat is ideaal voetbalweer. Wedstrijden bij bewolking mochten ze van mij ook aflasten. Dat kijkt niet lekker. Dan nog liever in het donkerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:30 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Nee man, zondagmiddag met het zonnetje erbij![]()
Met zon vind ik het juist klote kijken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:16 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat is ideaal voetbalweer. Wedstrijden bij bewolking mochten ze van mij ook aflasten. Dat kijkt niet lekker. Dan nog liever in het donker![]()
nee voor hsv 0-1quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doelpunt voor Cottbus of niet?
Als je aan het kijken zou zijn, snap je waar ik het over heb jokerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee voor hsv 0-1
Energie Cottbus 0 - 1 Hamburger SV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |