Ja las dat HSV erachteraan zat, maargoed. Hij ken dus ook een meerjarig contract tekenen bij Werder, en om als 7e keus te happen op HSV... Maar idd, van mij mag hij blijvenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:13 schreef methodmich het volgende:
Wel hopen dat Klasnic dan blijft Vinger.
Op vrijdag is er toch wel vaker een wedstrijd live?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:56 schreef bassieVL het volgende:
eerste speelddag komt vrijdag de wedstrijd live op ARD en zaterdag komen dan de 6 wedstrijden live op Sat1.
alleen de 1ste wedstrijd van zowel de heen- als terugronde.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Op vrijdag is er toch wel vaker een wedstrijd live?
6 wedstrijden live op de Sat1?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:56 schreef bassieVL het volgende:
en zaterdag komen dan de 6 wedstrijden live op Sat1.
Er gaat iig niemand meer bijkomen bij Bayern.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe vangt Bayern het verlies van Ballack op is de vraag, Dos Santos is nog niet zover voor die rol. Ook Karimi komt wat tekort in mijn ogen. Er komt vast nog iemand bij.
Hup Werder!
per ongeluk gekruist met een Zebra? ik ben er ook niet gelukkig mee.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:26 schreef zjroentje het volgende:
Wat de fuck is er met het thuisshirt van Gladbach gebeurd?![]()
[afbeelding]
Zo te zien onder een foute copy/printer gelegenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:26 schreef zjroentje het volgende:
Wat de fuck is er met het thuisshirt van Gladbach gebeurd?![]()
[afbeelding]
Ik vind er niet eens echt bovenuit steken eigenlijk (op bayern dus na)quote:Op zondag 30 juli 2006 09:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie is de grootste kanshebber om best of the rest te worden?
Ik denk Werder en HSV. Ik hoop Dortmundquote:Op zondag 30 juli 2006 09:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie is de grootste kanshebber om best of the rest te worden?
Heb het niet gezien.quote:De Jong kon een kwartier voor tijd inrukken na een harde charge op de benen van Torsten Frings. Uitgerekend de Duitse international nam de winnende treffer voor zijn rekening door stom balverlies van Vincent Kompany af te straffen.
Cool! Dat wist ik helemaal niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Kijk ik vandaag in de gids, Bayern-Dortmund is gewoon live bij talpa de 1e wed
Dan telt de selectie van Gladbach nog maar 29 spelersquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:02 schreef zjroentje het volgende:
Santa Cruz zal die wel in het begin gaan overnemen.
Oude Kamphuis trouwens weg bij Gladbach.
quote:Steh auf, wenn... die Alemannia Karten für die BayArena verkauft
Aachen. Von wegen: Steh auf, wenn du Aachener bist... Die ganz hartgesottenen Fans gehen nicht mal schlafen, wenn es um Karten für ihre Alemannia geht.
Am Montag gingen die Karten für den 1. Spieltag, die Partie bei Bayer Leverkusen, über die Verkaufstheke, und die Herren ganz vorne in der Schlange hatten sich schon am Sonntagabend die besten Plätzen vor dem Fanshop gesichert.
Montag dann das: Wann hat man vor dem Fanshop am Tivoli zuletzt eine so lange Schlange gesehen? Vor dem Pokalspiel gegen die Bayern? Im Uefa-Cup? Nach dem Aufstieg 1999?
Bis zur Merowingerstraße reichte die Menschenkette, gefrühstückt hatten die wenigsten und auch für den Kaffee blieb wenig Zeit. Rund 2000 Eintrittskarten hat die Alemannia für die Begegnung am 12. August in der BayArena erhalten.
Bron: Aachener Zeitung
Goed zoquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nog 8 minuten bij Bayern - Schalke, nog altijd 0-0.
Bayern wint op penalties, 4-1.
Liverpool is dan ook bezig aan een waardeloze voorbereiding.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede keuze DeVinger, mijn favoriete Duitse club.
Mainz is bijzonder bezig in de voorbereiding. Ze verliezen van laagvliegers Siegen (0-1) en Regensburg (0-1) en spelen gelijk tegen Ingolstadt (1-1), maar winnen nu met 5-0 van Liverpool, dat de bekende mannen wel liet spelen.
quote:Klasnic schiet Werder simpel langs Bayern
5/8/2006 19:56
Werder Bremen pakte de eerste prijs in Duitsland. De ploeg van coach Thomas Schaaf won zeer overtuigend van Bayern München in de finale om de Liga Pokal: 2-0.
Werder domineerde de strijd om de Duitse supercup. Kampioen Bayern slaagde er geen moment in om de nummer twee van afgelopen seizoen vast te zetten. De Beierse ploeg probeerde het wel, maar liep zich telkenmale vast op de defensie van Werder, dat er vervolgens zelf telkens rap vandoor ging.
Halverwege de eerste helft kreeg de ploeg van coach Felix Magath twee tikken te verwerken. Eerst keurde scheidsrechter Gräfe een goal van Bayern af, omdat Lukas Podolski buitenspel zou hebben gestaan toen hij scoorde op aangeven van Roy Makaay. De beslissing was twijfelachtig.
Vijf minuten later was het wel raak in het Zentralstadion van Leipzig. Miroslav Klose vond Ivan Klasnic, die net genoeg ruimte had om vanaf vijftien meter Oliver Kahn te kloppen met een fraai schot. En in de 66ste minuut besliste de Kroaat de eindstrijd definitief. Hij schoot een vrije trap vanaf twintig meter binnen en had daarbij het geluk dat Kahn niet goed reageerde.
Bayern bleek vooral machteloos. De mannen van Magath waren zelden gevaarlijk of trapten makkelijk in de buitenspelvallen van Werder. Makaay was nagenoeg onzichtbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |