waarom niet, als Hsv een goed bod doetquote:Op zondag 9 juli 2006 21:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zou bayern um voor de start willen verkopen aan de naaste concurrent? Lijkt me niet...
ik heb het voorstel net bij FM 2006 gedaan waar ik manager van Schalke benquote:Op zondag 9 juli 2006 22:29 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
waarom niet, als Hsv een goed bod doet. Ik zou blij met hem zijn
![]()
ja, inderdaad. Ook in Duitsland regeert koning televisie, maar gelukkig nog niet zo erg als in Nederland. Een bevriende HSV-supporter vertelde mij dat er ook plannen om meer wedstrijden op afzonderlijke tijden te laten spelen. Daar kwam fel protest op van de verschillende supportersgroepen. De vaste speeldag is zaterdag om half 4quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:43 schreef bassieVL het volgende:
toch jammer van de vrijdagwedstrijden.
Kreeg zojuist een nieuwsbrief van Talpa waarin vermeld wordt dat alle wedstrijden uit de Bundesliga live op internet te zien zullen zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:45 schreef tong80 het volgende:
Talpa heeft ook de rechten voor de live wedstrijden trouwens.
Klassequote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:09 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Kreeg zojuist een nieuwsbrief van Talpa waarin vermeld wordt dat alle wedstrijden uit de Bundesliga live op internet te zien zullen zijn.![]()
Dat is/was toch de nieuwe Tévez?quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Federico Insúa (26, aanvaller Boca) naar BMG Zjroen, ze proberen het weer eens met een Argentijn. Plus een samenwerkingsverband met Boca.
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:09 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Kreeg zojuist een nieuwsbrief van Talpa waarin vermeld wordt dat alle wedstrijden uit de Bundesliga live op internet te zien zullen zijn.![]()
Lijkt me dat je hem met een ander verwart hoor. Deze speler is jaren ouder dan Carlos.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |