Ik heb vorig seizoen de wedstrijd Herta BSC - HSV bezocht en destijds was het ook een zeer goede sfeer in het stadion en het is ook gewoon een prachtig stadion. Van te voren had ik er een stuk minder van verwacht.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:50 schreef maidho het volgende:
Herta![]()
Deze week op vakantie geweest in Berlijn en gisteren de wedstrijd Herta - Hannover bezocht. Geweldige dag gehad. De sfeer is in ieder geval niet te vergelijken met hier in Nederland, en het stadion was ook prachtig. Bundesliga
![]()

geblesseerd op de tribune. Wel de rentree van Mintal na bijna een jaar van afwezigheid.quote:

Hoop steeds dat Bayern het niet wordt, maar heeft weinig zin. Denk dat ze aan het eind van dit seizoen weer kampioen van Duitsland zullen zijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:15 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:Bremen wordt kampioen
dit jaar!

OK, dat was dus de reden van zijn afwezigheid. Ben dan toch benieuwd of hij als hij weer fit is bij de wedstrijdselectie kan komen. Valdez en Frei zijn toch wel zeker van hun plek lijkt me, en Smolarek lijkt me de standaard stand-in. Maargoed we zullen zien, als hij zo blijft sukkelen wordt het sowieso niets daarquote:Operatie houdt Amoah weer aan de kant
22/8/2006 16:33
Trainer Bert van Marwijk ziet in korte tijd drie spelers afhaken in zijn selectie. Matthew Amoah en Martin Amedick zijn geblesseerd, terwijl Delron Buckley wordt verhuurd.
Amoah raakte vrijdag geblesseerd op de training en moet een knieoperatie ondergaan. Sinds zijn komst afgelopen winter van Vitesse sukkelt de Ghanees met blessures. Hij kwam pas acht keer in actie voor Die Borussen.
Amedick maakte zaterdag tegen FSV Mainz 05 zijn debuut na zijn komst van Eintracht Braunschweig. De 23-jarige verdediger scoorde direct voor zijn nieuwe werkgever, maar raakte ook geblesseerd aan een achillespees. Hij moet drie tot vier weken rust houden.
Buckley zoekt zijn heil het komend seizoen bij FC Basel, dat met de Zuid-Afrikaan en Cristiano van Roda JC in korte tijd twee nieuwe aanvallers vastlegde. In Dortmund kon hij het afgelopen seizoen zijn faam van een jaar eerder bij Arminia Bielefeld (vijftien goals in 29 duels) niet waarmaken.

Hij is ook een vrij matige speler voor het niveau dat Dortmund nastreeft.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:31 schreef DeVinger het volgende:
[..]
OK, dat was dus de reden van zijn afwezigheid. Ben dan toch benieuwd of hij als hij weer fit is bij de wedstrijdselectie kan komen. Valdez en Frei zijn toch wel zeker van hun plek lijkt me, en Smolarek lijkt me de standaard stand-in. Maargoed we zullen zien, als hij zo blijft sukkelen wordt het sowieso niets daar![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |