Ik heb een vriendin die speelt er nooit mee.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:19 schreef BuPassie het volgende:
Vannochtend bekende mijn vriend dat hij vaak naar mijn penis kijkt als ik ligt te slapen.
Hij speelt er ook mee enzo.
Ik vind het maar vreemd. Zijn er meer mensen die het geslachtsdeel van hun vriend of vriendin bekijken en aanraken als ze slapen?
Alleen doeltreffend melken!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:29 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die speelt er nooit mee.
Uiteraardquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:23 schreef petre86 het volgende:
speelt ie er dan ook wel mee als je wakker bent?
Ik zou je oog dichtslaan. Geen polonaise aan mijn lijf als ik slaap!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:33 schreef -Wolf- het volgende:
ik hou er wel van om een vrouw wakker te beffen en dat bevalt de vrouwen ook heel erg goed krijg ik te horen.
Ja.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:33 schreef Gebleekte het volgende:
Stopt tie 'm ook in z'n mond enzo?
moet je maar met je slipje aan slapen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zou je oog dichtslaan. Geen polonaise aan mijn lijf als ik slaap!
Ja, ik heb een ochtendhumeur
Ik vind het sowieso een raar idee, maar goed, ieder voor zich...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:34 schreef BuPassie het volgende:
[..]
Uiteraard. We hebben voor de rest een goed sexleven.
Vind het alleen een raar idee dat hij me "begluurd" 's-nachts.
Het gaat dus over een slapende man, wier penis wordt bekeken door een andere man. En jij hoopt dat er dan leven in komt?quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:04 schreef Aventura het volgende:
Dit topic lijkt me redelijk doodgebloed. Misschien komt er leven in als ik dit naar ONZ verplaats. Tevens kan ik dan nu naar bed.
Als je 'm morgenochtend had verplaatst, was het een ODOT (een ontstellend dikke ochtend topic)quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het gaat dus over een slapende man, wier penis wordt bekeken door een andere man. En jij hoopt dat er dan leven in komt?
Dat is onderzoeken. Tenminste, in de volksmond (quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:12 schreef Biogarde het volgende:
Naar een kut kijken is weer anders. Lig je daar een beetje naar een hoopje vlees (lees: ontplofte slagerij) te kijken![]()
Ontplofte mol met visgeur.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat is onderzoeken. Tenminste, in de volksmond ()
Wist niet dat jullie een boven verdieping hadden.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:20 schreef Maikuuul het volgende:
Ach gek das niks, ik schijt meestal de trapleuning onder in me vrije tijd.
Dat is de hype van tegenwoordig yah !!quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:22 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Wist niet dat jullie een boven verdieping hadden.
2 schaftketen op elkaar ?
2 maar?!quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat is de hype van tegenwoordig yah !!
quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:31 schreef donnahvh het volgende:
ja ik ben pas ook door mn man betrapt toen ik zn knieaan t bekijken was smorgens
toen deed ik maar net of ik naar zn elleboog keek en dat was wel ok
geslachtsdeel.....quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:31 schreef donnahvh het volgende:
ja ik ben pas ook door mn man betrapt toen ik zn knie![]()
Ah, jij bent er zo een...quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:38 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ah ik merk al dat jij nog niet alle functies van je lichaam hebt ondekt![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:22 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Wist niet dat jullie een boven verdieping hadden.
2 schaftketen op elkaar ?
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:33 schreef -Wolf- het volgende:
ik hou er wel van om een vrouw wakker te beffen en dat bevalt de vrouwen ook heel erg goed krijg ik te horen.
Bij vrouwen kun je beter naar de borsten kijken, is mooier als dat wat jij zegtquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:12 schreef Biogarde het volgende:
Naar een kut kijken is weer anders. Lig je daar een beetje naar een hoopje vlees (lees: ontplofte slagerij) te kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |