Wat een ONZIN!!!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:53 schreef T1andonly het volgende:
Zidane is waarschijnlijk een van de laatste die een land vrijwel alleen wereldkampioen gemaakt heeft
Wel de 2 doelpunten waarmee ze op 2-0 voorsprong kwamen en de wedstrijd ermee in de tas was.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:57 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Wat een ONZIN!!!!![]()
Dit zijn dus van die mythen, die een heel eigen leven gaan leiden![]()
Frankrijk is juist zonder Zidane wereldkampioen geworden. In de groepswedstrijden was hij onopvallend, kreeg rood, was in de 2e ronde geschorst. Kwartfinale tegen Italië 0-0 na penalties, niks bijzonders van Zidane. Halve finale tegen Kroatië was het Thuram die beslissend was met beide Franse goals.
Pas in de finale maakte Zidane zijn eerste doelpunten, nota bene. Twee o zo briljante kopdoelpunten uit een hoekschop....... Frankrijk werd wereldkampioen door een sterk collectief, echt niet door een briljante Zidane want hij was heel gewoontjes dat WK.
Amen!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:57 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Wat een ONZIN!!!!![]()
Dit zijn dus van die mythen, die een heel eigen leven gaan leiden![]()
Frankrijk is juist zonder Zidane wereldkampioen geworden. In de groepswedstrijden was hij onopvallend, kreeg rood, was in de 2e ronde geschorst. Kwartfinale tegen Italië 0-0 na penalties, niks bijzonders van Zidane. Halve finale tegen Kroatië was het Thuram die beslissend was met beide Franse goals.
Pas in de finale maakte Zidane zijn eerste doelpunten, nota bene. Twee o zo briljante kopdoelpunten uit een hoekschop....... Frankrijk werd wereldkampioen door een sterk collectief, echt niet door een briljante Zidane want hij was heel gewoontjes dat WK.
Pele Cruijff Maradona Di Stefano niet dat klopt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:10 schreef renz0r het volgende:
Zidane was ook een goede speler, alleen vond het nou ook weer niet de wereldtop...Wel zwaar bovengemiddeld en erg belangrijk, maar niet iemand in het rijtje van Pele enzo
DOMBO!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:57 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Wat een ONZIN!!!!![]()
Dit zijn dus van die mythen die een heel eigen leven gaan leiden![]()
Eensquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pele Cruijff Maradona Di Stefano niet dat klopt.
Maar in het rijtje van Basten Platini Zico en Eusebio hebben ze een pl;atsje voor hem vrij gemaakt.
Inderdaad, maar dat deed hij dus niet in 1998.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:13 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
DOMBO!!!!!!!!
zidane is niet van de doelpunten, maar van het opzetten van aanvallen en belangrijke goals maken!!!
![]()
![]()
![]()
Mja, zal best kunnen...Beckham zeker ookquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar in het rijtje van Basten Platini Zico en Eusebio hebben ze een pl;atsje voor hem vrij gemaakt.
De finale winnen is het enige wat telt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:57 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Wat een ONZIN!!!!![]()
Dit zijn dus van die mythen die een heel eigen leven gaan leiden![]()
precies, zidane is ook veel efficienter dan ronaldinho, daarom keek ik veel liever naar een zidane dan nu naar een ronaldinho..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Puur technisch is Ronaldinho beter dan Zidane. Maar Zidane heeft meer de uitstraling van een groot voetballer, hij is een echte kerel terwijl Ronaldinho nog steeds overkomt als een jochie dat net heeft ontdekt wat ie allemaal kan met een bal. Zeer charmant, maar geen grootheid.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:49 schreef joupee het volgende:
[..]
precies, zidane is ook veel efficienter dan ronaldinho, daarom keek ik veel liever naar een zidane dan nu naar een ronaldinho..
tegen een verlamd braziliequote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:40 schreef sampoo het volgende:
Stoere foto.
Gezeik op Zidane maar hij was bij de meeste kansen voor Frankrijk zo'n beetje betrokken.
[..]
De finale winnen is het enige wat telt.![]()
De Brazilianen niet, bedoel je?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:56 schreef Fatality het volgende:
Zidane, prachtige voetballer, maar de Fransen voetballen klote, dus tabee![]()
De Duitsers en de Argentijnen zijn nu nog de enigen die een beetje leuk spelen. Jammer dat ze tegen elkaar moeten.quote:
Het zou wel een vette finale zijn ja.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:10 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
De Duitsers en de Argentijnen zijn nu nog de enigen die een beetje leuk spelen. Jammer dat ze tegen elkaar moeten.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:09 schreef erikh het volgende:
Zidane, sorry maar ik heb nooit die hype rond hem begrepen, heb hem echt nooit een bijzonder goede speler gevonden, spelers als ronaldinho, ronaldo enzo vind ik echt vele malen beter.
Was dat geen geniale goal in een CL finale met Real ? Dat quasi onmogelijke schot van buiten de rechthoek ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:09 schreef VeX- het volgende:
In welke wedstrijd scoorde hij, uit een vrije trap alsnog een beslissend doelpunt, terwijl de wedstrjd al bijna voorbij was (WK, EK, of CL was het geloof ik)? Alle blikken waren toen op hem gericht en hij scoorde toen ook gewoon koelbloedig. Toen besefte ik pas was voor een getalenteerde voetballer het was. Simpelweg geniaal.
Die staat in het rijtje Berry van Aerle, Marinus Dijkhuizen, Martin Drent.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:27 schreef renz0r het volgende:
[..]
Mja, zal best kunnen...Beckham zeker ook
'Hedde gij unne lantaarnpoal op oewen bakkes gehad?'quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die staat in het rijtje Berry van Aerle, Marinus Dijkhuizen, Martin Drent.
Zidane is beter dan Platini ooit wasquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het doelpunt is niet weggegeven tijdens zijn afscheidstoernee hoorquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:32 schreef zjroentje het volgende:
Hoe er over dat doelpunt wordt gedaan.Het lijkt wel alsof de zoon van God voet op aarde heeft gezet.
13 in een dozijn was dat doelpunt hoor.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 01:06 schreef Scootmobiel het volgende:
Eerst al die vrije trap richting Vieira, die hem vervolgens perfect inkopt
EK 2004 tegen Engeland, hij maakte de 3-2 (???) in ieder geval de winnende.quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:09 schreef VeX- het volgende:
In welke wedstrijd scoorde hij, uit een vrije trap alsnog een beslissend doelpunt, terwijl de wedstrjd al bijna voorbij was (WK, EK, of CL was het geloof ik)? Alle blikken waren toen op hem gericht en hij scoorde toen ook gewoon koelbloedig. Toen besefte ik pas was voor een getalenteerde voetballer het was. Simpelweg geniaal.
Ja dat was hem. Bedankt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:44 schreef Omega het volgende:
[..]
EK 2004 tegen Engeland, hij maakte de 3-2 (???) in ieder geval de winnende.
Volgens mij bedoel je die.
EK 2004 ja Engeland stond 1-0 voor. 89ste minuut vrije trap voor Zidane 1-1, in blessuretijd penalty voor Frankrijk, Zidane 2-1quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:44 schreef Omega het volgende:
[..]
EK 2004 tegen Engeland, hij maakte de 3-2 (???) in ieder geval de winnende.
Volgens mij bedoel je die.
Mwah...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:09 schreef erikh het volgende:
Zidane, sorry maar ik heb nooit die hype rond hem begrepen, heb hem echt nooit een bijzonder goede speler gevonden, spelers als ronaldinho, ronaldo enzo vind ik echt vele malen beter.
Wat was er matig aan? Hij scoort de derde en geeft een mooie voorzet waaruit de tweede goal voorkomt. Strooit met passes. Robben werd voor minder de hemel in geprezen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:18 schreef Komakie het volgende:
Echt onzin.
Zidane heeft de hele wedstrijd maar matig gespeeld en scoort de 3-1. De minst belangrijke goal van de 3.
Verder wel mooi uitgespeeld trouwens
Ik geniet ook nog steeds. Hopelijk mag hij nog twee wedstrijden spelen hierna.quote:
my thoughts exactlyquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:05 schreef Leatherface het volgende:
Laat Les Blues nu maar wereldkmapioen worden ook. Zou een ultiem afscheid zijn.
Mooi idd, nog twee wedstrijden de Franse Dirigent.quote:
Grote spelers staan op in grote wedstrijdenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:15 schreef neilpad het volgende:
Was dit zijn eerste goede wedstrijd van het toernooi of zit ik niet op te letten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |