Je hebt last van je regels?quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:14 schreef JohnDDD het volgende:
Ericr, ik voel me gewoon nogal gevoelig vandaag, dat zal het zijn
verder zit ik natuurlijk wel te wachten op mart smeets zaterdag
dus net niet. Landis is bij Us Postal gekomen toen Ty naar CSC ging. En Landis kwam bij Phonak toen Ty daar zijn ontslag kreegquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
denk dat ze nog samen gereden hebben onder Lance
regels?quote:
dat was een grap op 2cycle volgens mij die door de PP is overgenomenquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:16 schreef Ericr het volgende:
De vader van Jan Hruska zou overigens de bijnaam Rudy hebben. Wat een grap.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat was een grap op 2cycle volgens mij die door de PP is overgenomen![]()
Renners die clean beter rijden dan gedopeerd?quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:19 schreef JohnDDD het volgende:
ik vind het wel vervelend voor zo'n flecha bijv.
die gaat natuurlijk niet voor niets naar een ploeg als rabobank
ik denk niet dat rabobank doping gebruikt, en die flecha heeft ook wel aangegeven dat een bepaalde sfeer binnen de ploeg voor hem belangrijk is
stel dat hij nou op zo'n lijst staat van 2, 3 jaar geleden, wat betekent dat dan?
ik vind het lullig voor jongens die inmiddels wel opnieuw zijn begonnen en clean rijden
vind je Flecha dan beter rijden bij Rabo dan bij Fassa Bortolo? ik zie geen verbeteringquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Renners die clean beter rijden dan gedopeerd?
Ik vind hem vooral in de klassiekers duidelijk beter. Hij is alleen nog steeds even dom.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
vind je Flecha dan beter rijden bij Rabo dan bij Fassa Bortolo? ik zie geen verbetering![]()
Prachtig bruggetje van doping naar het overwinnen van kanker door Armstrongquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:26 schreef Ericr het volgende:
Lance![]()
![]()
En hij zal net zo gedoped zijn als de rest, maar heeft net wat meer mazzel. Maar goed hoeveel mazzel heb je als je eerst genezen moet van een levensberdreigende aandoening?
morgen om half 10 zeggen ze nuquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:29 schreef -skippybal- het volgende:
En die lijst komt dus gewoon weer niet vandaag![]()
Right.....quote:
Fok wint het ploegenklassementquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:32 schreef Ericr het volgende:
Kunnen we geen FOK! PT ploeg opstellen? Heb wel zin in die proloog.
toen was die van mening een goed klassement te kunnen rijden maar dat is hem nooit gelukt. In 1998 was ook toeval omdat de ene na de andere uit de tour stapte. Hij kan hooguit 10e worden als die goed isquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:33 schreef JohnDDD het volgende:
ik vind michael boogerd nou niet echt het toonbeeld van een gedopete renner
in 1997, 1998 reed die nog top 5 in de Tour toch? en nu komt hij regelmatig in de bus binnen
dat los ik wel op ben een klimmer, tijdrijden gaat wel aardig en tempobeulen laat ik aan andere overquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:34 schreef Ericr het volgende:
Meld, ik ben tijdrijder en tempobeul. Moeten alleen geen vluchtheuvels in het parcours zitten, dan haak ik af. Te steil.
Flecha vertoont gelijkenissen met Boogerd.. kracht genoeg maar te vroeg verspelenquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind hem vooral in de klassiekers duidelijk beter. Hij is alleen nog steeds even dom.
*Meldt zich aan. Ik ben meer van de langere beklimmingenquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Fok wint het ploegenklassement
wie doet er mee? nu inschrijven bij ondergetekende![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |