Schadalen zijn wel oke an sichquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:10 schreef APK het volgende:
Heerlijk al die schandalen.
Het voetbalschandaal in Italie met de ontknoping op de dag van de finale, het wielrennenschandaal met de ontknoping 1 dag voor de start.![]()
Ik ben van mening dat de tour al tientallen jaren verneukt wordt door de spuiters en de slikkers, dus hier geniet ik van.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:12 schreef Falco het volgende:
Schadalen zijn wel oke an sich
Wel jammer dat de Tour verneukt wordt, maar ze zijn wel leuk om te volgen
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dit alles beklemtoont nog maar eens het énorme talent van Armstrong. De cleane renner die nog steeds een klasse beter was dan de gedopeerde tegenstand. Held.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dit alles beklemtoont nog maar eens het énorme talent van Armstrong. De cleane renner die nog steeds een klasse beter was dan de gedopeerde tegenstand. Held.
http://www.sueddeutsche.de/sport/weitere/artikel/471/79392/quote:Artikel uit de Sueddeutsche Zeitung (van morgen, maar staat nu al online):
Tour ohne Ullrich?
Ik vind deze passages wel interessant:
Im Falle des Deutschen sei man sich „sehr sicher“, hieß es von Fahndern, „aber eben nicht zu hundert Prozent“.
Allez, vooruit, hij zal op de lijst staan, maar men is niet 100 % zeker dat ie schuldig is.
En dit over Basso, Riis en Hamilton:
Eine noch bestehende Zusammenarbeit mit Cecchini leugnen Basso und sein CSC-Teamchef Bjarne Riis aber weiterhin. Dabei haben sie im Januar und März in der Nähe von Viareggio trainiert – nur 30 Meter neben ihrem Hotel besitzt Cecchini eine Wohnung.
Damals besuchte übrigens auch Tyler Hamilton das Team, der wegen Blutdopings gesperrte Amerikaner; er fuhr 2003 für CSC.
Hamilton dus op bezoek op trainingskamp van Riis en Basso.
Tyler is adviseur van Cecchini blijkbaar. Hij duikt overal bij clienten van Cecchini opquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:03 schreef Ericr het volgende:
Hamilton staat op de foto met Thomas Dekker in de Fiets, een reportage over Thomas. Was tijdens een trainingsrit. Dekker betaalde de koffie voor Hamilton. In Italie bij Cecchini.
Die Tyler duikt overal op.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:05 schreef JohnDDD het volgende:
het raakt me toch wel harder dan ik had gedacht
ik zat altijd maar grapjes te maken maar nu is het helemaal niet leuk meer!
denk dat ze nog samen gereden hebben onder Lancequote:Op donderdag 29 juni 2006 21:12 schreef JohnDDD het volgende:
wel opvallend dat landis nog niet is genoemd
die presteerde niets meer in de dauphiné en die reed ook met tyler, is het niet? of net niet meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |