Aangezien we Henry al hebben gehaald voor volgend jaar, wordt de franse clan binnen Ajax dan niet te groot?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:37 schreef SiemeN het volgende:
Ik hoorde trouwens bij de bakker, wiens zwager bij Ajax in dienst is, dat Vieira gehaald wordt en hij ook zijn maatje Zidane mee neemt!
Escude is verkocht en Gourcuff en Ribery gaan al naar Milan en Bayern/Lyon, dus er kan er nog eentje bij. Bovendien is Zidane een Algerijn en komt Vieira van een of andere kolonie.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:24 schreef Omega het volgende:
[..]
Aangezien we Henry al hebben gehaald voor volgend jaar, wordt de franse clan binnen Ajax dan niet te groot?
Die voor frankrijk uitkomt?quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:28 schreef twi het volgende:
[..]
Escude is verkocht en Gourcuff en Ribery gaan al naar Milan en Bayern/Lyon, dus er kan er nog eentje bij. Bovendien is Zidane een Algerijn en komt Vieira van een of andere kolonie.
Het verbaast me niet dat Kuyt door het ijs gezakt is. Wat heeft-ie nou eigenlijk gepresteert. In 3 jaar F'noord geen enkele prijs.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:25 schreef twi het volgende:
Ach, je wist natuurlijk ook niet van tevoren dat Kuijt zo ontzettend door het ijs zou zakken als international. En Huntelaar had nog geen interland gespeeld. Kan het op zich wel begrijpen. Maar dat is vloeken in de kerk hier geloof ik
Seedorf is toch ook een Surinamer die voor Nederland uitkwam.quote:
Seedorf is een Nederlander.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:01 schreef Omega het volgende:
[..]
Seedorf is toch ook een Surinamer die voor Nederland uitkwam.![]()
Kuyt scoort wel altijd tegen Ajax.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:44 schreef Doc het volgende:
[..]
Het verbaast me niet dat Kuyt door het ijs gezakt is. Wat heeft-ie nou eigenlijk gepresteert. In 3 jaar F'noord geen enkele prijs.
Kuyt heeft nooit laten zien dat OF tegen goede verdedigingen kan scoren OF in echt grote wedstrijden die er echt om doen belangrijke goals scoren.
KJH heeft dat wel laten zien.
quote:
a) Verdediging van Ajax was ook niet echt van wereldklasse, en in de play-offs wanneer het er echt toe deed tegen Ajax heeft hij geen beslissende doelpunten gemaaktquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:05 schreef Omega het volgende:
[..]
a) Kuyt scoort wel altijd tegen Ajax.
b) Ik ben het met je eens dat Kuyt gewoon iets wat kwaliteit tekort kwam tijens het WK. Maar
Huntelaar bakte tijdens het EK<21 er de eerste paar wedstrijden ook niet veel van.
Gelukkig kwam hij goed terug, en was hij essentieel bij het kampioenschap.
quote:weet niet of het iets betekend, maar ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Boula een huis in Hoofddorp heeft gekocht van zo''''n 1,5 miljoen..... hoofddorp ligt vrij dicht bij amsterdam, right........?
Waarom post jij meer in een Ajax topic als je voor Feyenoord bent?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom zou Boula naar ajax gaan? Om minder te gaan verdienen als bij HSV?
Sportieve stap opwaarts? Maar ik zie het niet gebeuren. Hij is wel welkom though.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De grootste bullshit die ik de laatste tijd gelezen heb, Boulahrouz gaat eerder naar Manchester United, AC Milan, Chelsea, Barça of Real Madrid dan naar Ajaxquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Quote je nou verkeerd?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De grootste bullshit die ik de laatste tijd gelezen heb, Boulahrouz gaat eerder naar Manchester United, AC Milan, Chelsea, Barça of Real Madrid dan naar Ajax
Om een onpasseerbaar duo met stam te vormen misschien...quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ach, met van Geel weet je het nooit.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De grootste bullshit die ik de laatste tijd gelezen heb, Boulahrouz gaat eerder naar Manchester United, AC Milan, Chelsea, Barça of Real Madrid dan naar Ajax
Denk ik ook ja. Boulah is rijp voor een topcompetitie.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik quote jou, omdat je er serieus op ingaat, terwijl het de grootste onzin is. Je hoeft mij namelijk niet te vertellen dat Khalid Boulahrouz niet naar Ajax komt, weet ik zelf ook wel.quote:
Kakkerlakken geblesseerd schoppen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:37 schreef koningdavid het volgende:
En wat moeten wij met twee Jaap Stammen?![]()
Hoofddorp ligt voor meerdere clubs lekker centraal hoorquote:
Okquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik quote jou, omdat je er serieus op ingaat, terwijl het de grootste onzin is. Je hoeft mijn namelijk niet te vertellen dat Khalid Boulahrouz niet naar Ajax komt, weet ik zelf ook wel.
Zou leuk zijn, aangezien C. Ronaldo daar ook heen wil. Gezellige trainingspotjes zullen dat wordenquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
OK, niet geboren, maar wel een tijd gezeten:quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:41 schreef Robar het volgende:
[..]
Hoofddorp ligt voor meerdere clubs lekker centraal hoor
Maar komt Bouhlarouz oorspronkelijk niet uit (de buurt) van Haarlem?
Is dat niet de reden van het kopen van een huis aldaar?
DSOV is een club uit nieuw vennep Vijfhuizen (direct onder Haarlem) en Haarlem hoef ik niet uit te leggenquote:Hij doorliep zijn jeugd bij achtereenvolgens Excelsior Maassluis,DSOV, Ajax, Haarlem en AZ. In het seizoen 2001/02 maakte hij op 9 maart 2002 zijn prof-debuut bij RKC Waalwijk. Vervolgens speelde hij er twee volledige seizoenen, waarin hij zoveel indruk maakte dat hij aan het begin van seizoen 2004/05 de overstap maakte naar het Duitse HSV. 11 september 2004 maakte hij zijn debuut voor de club. 9 maart 2005 scoorde hij zijn eerste doelpunt voor HSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |