Khalid Boulahrouz komt oorspronkelijk uit Maassluis, onder de rook van Rotterdam.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:41 schreef Robar het volgende:
[..]
Hoofddorp ligt voor meerdere clubs lekker centraal hoor
Maar komt Bouhlarouz oorspronkelijk niet uit (de buurt) van Haarlem?
Is dat niet de reden van het kopen van een huis aldaar?
Dat was ff schrikken hequote:Telegraaf: Dufour tekent voor twee seizoenen bij FC Volendam
Volgens De Telegraaf is Guy Dufour een contract overeengekomen met FC Volendam. De linksback van Jong PSV zou bij de eerstedivisieclub een contract voor twee seizoenen gaan ondertekenen.
Echt waar?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:15 schreef devv05 het volgende:
Defour
quote:Volgens verschillende Duitse en Nederlandse bronnen is Angelos Charisteas dichtbij een overgang naar 1.FC Nürnberg. De huidige club van de Griek, Ajax, liet al weten dat de spits mag vertrekken.
Charisteas werd onder oud-Ajax-coach Ronald Koeman gehaald als de opvolger van Zlatan Ibrahimovic. De Grieks international wist zich echter nooit te bewijzen en dit kwam volgens hem vooral omdat hij nooit het vertrouwen kreeg van de technische staf en het bestuur van Ajax.
Afgelopen seizoen werd Charisteas uit de basis gespeeld door de tussentijdse aankoop Klaas-Jan Huntelaar. Eerder toonden Paris-Saint Germain en Portsmouth al belangstelling voor de international, maar het bod van zo'n drie miljoen euro van Nürnberg zal Ajax waarschijnlijk niet weigeren.
dat zou die rat scheringa wel willen ja. Maar ik denk dat Brands verstandiger is. Ze hebben ook genoeg middenvelders daar.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:22 schreef koningdavid het volgende:
Zou me niet verbazen als AZ nu Defour gaat halen...
PSV en Feyenoord hebben er ook een... Wij hebben Babel...quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:34 schreef Black-Death het volgende:
Een vertrek van Charisteas zou me niet zoveel verbazen en ik zou het ook wel oke vinden.. Hoewel hij een goede invaller is, maar als je Ajax heet, heb je eigenlijk geen breekijzer nodig
quote:Van Geel: 'Vieira welkom bij Ajax'
Geschreven door Rogier Deelstra op donderdag, 29 juni om 15:12
Patrick Vieira is welkom bij Ajax. Technisch directeur Martin van Geel laat in Voetbal International weten dat zijn selectie in principe rond is, maar voor een spelers van het kaliber als de Frans international is volgens hem altijd ruimte.
Juventus wordt komend seizoen waarschijnlijk teruggezet naar de Serie B, waardoor Vieira een jaar ergens anders wil spelen. "Onze selectie is rond, dus zullen wij hier niet achteraan gaan. Maar als hij kenbaar maakt naar Ajax te willen vertrekken, zullen wij onze ogen daar niet voor sluiten", aldus Van Geel.
Van Geel houdt echter ook een slag om de arm. "Ik heb het nieuws vernomen, maar uit officiële kringen hebben wij niets gehoord."
Hij wil verhuurd worden...quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:16 schreef VoreG het volgende:
Een contract van 2 jaar zou oke zijn. Dan kunnen we nog flink vangen.
Al komt Vieira toch niet
En jaartje huren zou ik ook niet erg vinden, het zegt wel iets over Ajax als zulke spelers graag naar Ajax willen ook al hebben we jaren niets gepresteerdquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:16 schreef VoreG het volgende:
Een contract van 2 jaar zou oke zijn. Dan kunnen we nog flink vangen.
Al komt Vieira toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |