abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2549953
hallo ik ben een meid van 23
ik heb een klein probleempje,als ikbuiten loop,winkel,openbaargelegenheden zitten mensen altijd naar mijn te kijken,ik ben al erg onzeker en ik denk dan datik uitgelachen wordt,bv als ik op straat loop ze kijken me altijd zo aan,en soms kijken ze me naar,ik heb veder geen gek uiterlijk,ik werk in een drogisterij ik zie er erg verzorgd uit ,langblondhaar,zonebankbruin,dit is voor mijn al jaren een probleem dat ik me zo voel,het wordt bijna zo erg dat ik bijna niet meer naar een bioscoop enz durf want als ik binnen kom zijn de ogen erg op mijn gericht
ik kan dan wel door degrond zakken dan,kent iemand dit probleem ik hoor het graag mischien kan ik er iets mee
ik wil graag van dit gevoel af
pi_2549986
Loop je niet perongeluk half naakt over straat ofzo ?
je moet je er niet zoveel van aantrekken vaak is het zo dat je denkt dat ze naar je kijken omdat je je nogal onzeker voelt. probeer daar wat aan te doen.
pi_2550024
nee ik loop niet half naakt op straat!
ik kan het moeilijk uitleggen hoe het voelt mijn vriend ,ouders,vrienden ,colegaas,die zeggen ook er is geen reden toe je ziet er goed uit,maar dat dringt niet tot mijn door door de reactie van de mensen,dat zit zo hoog bij mij
pi_2550028
Maar zie je ze lachen ? of denk je het ?
want misschien vinden ze je wel knap ofzo
pi_2550031
Niet zo lang geleden was hier een topic over, lees maar na en mischien staat er wel iets in wat van toepassing op je is.

Je niet op je gemak voelen op straat...

woensdag 19 december 2001 @ 22:02:24 #6
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_2550039
FOTO!!!

ff serieus, je kunt het ook van de positieve kant zien, je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken over je uiterlijk denk ik zo..

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 19 december 2001 @ 22:06:22 #7
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_2550076
Als ik het zo lees hoef jij je helemaal nergens zorgen over te maken. Ik heb je natuurlijk nooit gezien, maar ik gok dat mensen op straat je nakijken omdat je er gewoon erg leuk uitziet! Maar ik ben geen psycholoog, misschien heb je wel een lichte vorm van straatvrees ofzo. Het is heel moeilijk om van de ene op de andere dag ineens wel zeker van jezelf te zijn, maar je moet het gewoon proberen. Kijk elke dag een paar keer in de spiegel en zeg dan gewoon tegen jezelf "Wat zie je er weer leuk uit!" Misschien dat je op deze manier wat zekerder over jezelf kan worden.

Suc6

"Statistics are like bikinis, what they reveal is suggestive but what they conceal is vital"
pi_2550091
ik zie als ik bv ergens loopt anderen vrouwen kijken me dan na,en soms zijn ze met zijn tweeen en dan moeten ze lachen maar dan kijken ze mij ook echt aan,meerdere mensen zeggen ook zit het niet in je hoofd dan ,maar dat is echt niet zo,anders voel ik me niet zo rot ,want dat wil ik niet,alles in mijn leven is prettig,een leuke relatie,mooi huis leuke vrienden enz,maar dit is veder zo,n probleem als ik ergens heen ga op vakantie bv ben ik altijd met dit probleem bezig je gaat nooit lekker weg alles alle leuke dingen gaan langs je heen
  woensdag 19 december 2001 @ 22:11:10 #9
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_2550149
Stomme vraag misschien hoor, maar gebruik je wel eens iets?
"Statistics are like bikinis, what they reveal is suggestive but what they conceal is vital"
pi_2550217
ik gebruik niets hoezo?
  woensdag 19 december 2001 @ 22:19:14 #11
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_2550264
Ik heb namelijk een vriendin die ook erg veel last had van bijna hetzelfde probleem dat jij nu omschrijft. Maar na een hoop moeite en veel gepraat bleek uiteindelijk dat ze gewoon in het weekend niet van de drugs af kon blijven. Daardoor liep ze bijna de hele week met allerlei rare dingen in haar hoofd. Ze was compleet paranoia zeg maar. Maar als jij dat soort shit dus niet gebruikt denk ik echt dat je eens een keer met iemand moet gaan praten. Ik kan je wel tips en advies gaan geven, maar ik denk dat daar mensen zijn die daar vele malen beter voor geschikt zijn
  woensdag 19 december 2001 @ 22:21:08 #12
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_2550288
Hej,..

Ik zou graag eens in jouw lijf willen stappen om te voelen wat jij voelt (gevoelens beschrijven is heel lastig,.. vandaar), maar ik heb het idee dat je een beetje een fobie hebt tegen mensen die naar jou kijken.

Wat je eens kunt doen:

• Denken dat je de enigste bent op straat en dat daarom de mensen naar jou kijken, óf
  • Denken dat jij het modelfiguur hebt en daarom de mensen naar jou kijken, óf
  • denk: "schijt aan alles,.. ík ben de beste" zodat jij je niet stoort aan de ander, óf
  • als je over straat loopt denken aan alles behalve dat je op straat loopt,.. bijv. met het idee wat je allemaal moet gaan doen die dag, wat je met de Kerst gaat eten of zo?
  • Heb je toevallig een foto,.. misschien is het wel heel iets anders,.. Post 'm maar effekes!

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
    Du Riechst So Gut
    pi_2550330
    bedankt voorje advies ik heb dit probleem voorgelegd om te kijken of het bij anderen ook voorkomt,ik heb namelijk het idee,dat ik het niet verbeeld,een enkele keer heeft iemand van mijn omgeving het ook zien gebeuren,maar die zegt dat het duidt om jarloezie maar dat gaat toch te ver als ik een
    leuke vrouw op straat zie lopen reageer ik toch ook niet zo?
    veder sta ik sterk in me schoenen ben niet verlegen of onzeker over mijn werk bv
    maar puur mij uiterlijk,en dat is uit reaktie van de buitenwereld
    pi_2550339
    Meisje, waarschijnlijk komt het door je haar en je lekkere kleurtje.
    Ik heb ook lang blond haar, ben niet echt supermooi maar word toch vaak nagekeken door mannen, en vaak van die slinkse blikken als het vrouwtje er naast loopt...

Feit zal wel zijn dat je een ontzettend leuke verschijning bent waar mannen graag naar kijken en vrouwen afgunstig van worden.
    Die onzekerheid ken ik maar al te goed.
    Door al die blikken ga je je echt niet lekkerder voelen. Je voelt je eerder een alien

pi_2550340
    alsje die mensen ziet lachen doe dan precies hetzelfde tegen hun, kijk ze een beetje aan en lach ook zo half/half

Van je zelf denken dat je de beste bent moet je ook niet Té veel doen anders kom je al snel arrogant over.

pi_2550354
    quote:
    Op woensdag 19 december 2001 22:26 schreef superrat het volgende:
    Ik heb ook lang blond haar, ben niet echt supermooi
    Klinkt ook aardig dat
      woensdag 19 december 2001 @ 22:28:37 #17
    16443 T_R_I_P
    PROUD OF BRASIL
    pi_2550361
    Als het puur om uiterlijk gaat kijk ik er ook niet echt vreemd van op. Sommige meiden die ik ken kunnen echt onwijs bitchy doen als ze in de stad lopen en ze zien een andere vrouw lopen die naar hun mening leuker of knapper is dan zij zelf. Dat komt waarschijnlijk door hun eigen onzekerheid en die proberen ze dan te verbergen door anderen te gaan lopen aankijken en arrogant&bitchy te gaan lopen doen.
    pi_2550403
    Teneerste wil ik even kwijt dat ik het ontzettend lief vindt dat iedereen mijn goede raad wil geven dat geeft me echt een heerlijk gevoel,ik geloof dat het zo is als je blond bent val je al een beedje meer op,en ook dat je een bruin gezicht heb natuurlijk ook,maar ik gebruik niet veel make-up echt van de zonnebank,ben wel altijd verzorgd gekleed ik vraag me dan af waarom doen ze dit,net wat je zegt ik voel me dan net een alien ja,als ze zo lachen
      woensdag 19 december 2001 @ 22:34:24 #19
    16443 T_R_I_P
    PROUD OF BRASIL
    pi_2550424
    Meisie, ik denk dat jij gewoon al die mensen die jou aan lopen te gapen moet trakteren op een koekje van eigen deeg. Lach ze maar lekker uit, steek je tong uit of geef ze een vette knipoog ofzo. Moet je kijken hoe snel ze ineens de andere kant op gaan lopen kijken!
    pi_2550449
    Zeg maar al zouden ze om je lachen ? je kent ze niet SO WHAT?! ik bedoel als het vrienden/kennisen/familie is ja dan is het lullig maar WTF boeien onbekenden?
    Je kan ook proberen er niet op te letten want misschien dat je er zoveel aan denkt dat het lijkt alsof iedereen je uitlacht.

Iig Sterkte ermee !

pi_2550456
    quote:
    Op woensdag 19 december 2001 22:34 schreef T_R_I_P het volgende:
    Meisie, ik denk dat jij gewoon al die mensen die jou aan lopen te gapen moet trakteren op een koekje van eigen deeg. Lach ze maar lekker uit, steek je tong uit of geef ze een vette knipoog ofzo. Moet je kijken hoe snel ze ineens de andere kant op gaan lopen kijken!
    like i said
    pi_2550476
    ik doe dat soms ook wel,ik was eens een keer zo kwaad,ik zei kan je het zien ,maar dat meisje der vriend liep ernaast maar die ging weer flink tekeer tegen mij
    dus daar bereikte ik ook niets mee,en in de winkel is het natuurlijk moeilijker om te doen als je achter de kassa staat
      woensdag 19 december 2001 @ 22:39:02 #23
    16443 T_R_I_P
    PROUD OF BRASIL
    pi_2550489
    Je kan natuurlijk ook een beetje zwoel en sexy gaan kijken enzo...wedden dat ze zich onwijs opgelaten voelen?
    pi_2550563
    maar niemand van jullie heeft erlast van !
    ik geef toe dat ik er erg mee bezig ben als ik opstraat loop
    maar meestal,zoals gisteren ben ik erg positief ik dacht ik ga lekker kerstcadeautjes kopen goeie moed met mijn vriend samen,maar vantevoren ben ik al erg zenuwachtig op de reakties die ik ga krijgen,ik doe dan wel gewoon de dingen die ik wil doen maar niet op een fijne manier,ik denk wel schijt aan iedereen maar als dan weer zo,n negatiefen blik komt,dan voel ik me weer naar,het zijn niet allenn jongen mesen die het doen maar ook ouderen en dat begrijp ik niet!
      woensdag 19 december 2001 @ 22:50:16 #25
    16443 T_R_I_P
    PROUD OF BRASIL
    pi_2550642
    Ik zou ut ook echt niet meer weten nou hoor...stuur eens een foto, misschien dat ik het je dan kan vertellen. Maar nu klink ik waarschijnlijk weer als een oversexed pubertje die alleen maar uit is op een foto

Het enige wat ik kan bedenken is dat je gewoon een opvallende verschijning bent en dat daarom zoveel mensen je nakijken.

woensdag 19 december 2001 @ 22:52:14 #26
    16156 M_THE_MAN
    Last, Best Hope For Mankind
    pi_2550670
    je bent gewoon een lekker ding, probeer er mee te leven.

echt waar, als man zijnde kan ik je zeggen dat een blonde kleur als een soort magneet werkt. het is een hele opvallende kleur en veel mannen (incl. ik) kunnen er niets aan doen, maar moeten er wel naar kijken. als je dat niks vind moet je anders je haar maar in een donkere kleur verven ofzo.

Don't drink and drive, you might spill your drink...
    pi_2550706
    ik heb geen foto scanner,dus ik kan geen foto mailen
    bedankt voor de reakties allemaal,ik hoop dat ik er eens van af kom,maar nu heb ik reakties gehad van mensen die ik niet ken is toch weer anders dan bekenden,dat is voor mij heel belangrijk dat doet me goed
      woensdag 19 december 2001 @ 22:56:12 #28
    16443 T_R_I_P
    PROUD OF BRASIL
    pi_2550723
    quote:
    Op woensdag 19 december 2001 22:52 schreef M_THE_MAN het volgende:
    je bent gewoon een lekker ding, probeer er mee te leven.

echt waar, als man zijnde kan ik je zeggen dat een blonde kleur als een soort magneet werkt. het is een hele opvallende kleur en veel mannen (incl. ik) kunnen er niets aan doen, maar moeten er wel naar kijken. als je dat niks vind moet je anders je haar maar in een donkere kleur verven ofzo.

Inderdaad dat is gewoon mannelijk instinct, daar kunnen we niks aan doen. En de vrouwen om ons heen balen daar dan weer van, en die gaan dan weer pissed off naar jou lopen kijken...
    pi_2550737
    dat mannen op blond haar vallen oke,maar vrouwen?
    pi_2550759
    dus jullie denken dat die vrouwen mij uit lachen omdat ze jarloers zijn,leuk trouwens dat juist mannen mij advies moeten geven echt leuk,dat waardeer ik
      woensdag 19 december 2001 @ 23:08:22 #31
    16443 T_R_I_P
    PROUD OF BRASIL
    pi_2550875
    Ach het is gewoon een kwestie van als man 1 keertje met een vrouw/vriendin door de stad te lopen en dan weet je precies wat jij bedoelt. Gelukkig heb ik nu een vriendin die zelf zo zeker is van haar zaak dat ze dit soort zielige dingen niet meer doet. Soms wijst ze me er zelfs op dat er een knappe meid langsloopt die ik dan totaal niet had gezien ofzo...beetje omgekeerde wereld maar toch
      woensdag 19 december 2001 @ 23:10:31 #32
    16156 M_THE_MAN
    pi_2550905
    quote:
    Op woensdag 19 december 2001 22:59 schreef cherelyn het volgende:
    dus jullie denken dat die vrouwen mij uit lachen omdat ze jarloers zijn,
    absoluut.
    quote:
    leuk trouwens dat juist mannen mij advies moeten geven
    ja, het moet niet veel gekker worden
    quote:
    echt leuk,dat waardeer ik
    dankjewel!
    pi_2550986
    mischien moet ik het zomaar ervaren ,ik denk mischien er wel het negatiefen van af,mijn vriend zegt ook ze kijken naar je omdat je een hele mooie uitstraling hebt,en als ze dan naar me kijken denken ze mischien wel ookwat een mooie meid,hij zegt mensen lachen je toch niet zomaar uit
      woensdag 19 december 2001 @ 23:18:13 #34
    16156 M_THE_MAN
    pi_2551016
    quote:
    Op woensdag 19 december 2001 23:16 schreef cherelyn het volgende:
    mischien moet ik het zomaar ervaren ,ik denk mischien er wel het negatiefen van af,mijn vriend zegt ook ze kijken naar je omdat je een hele mooie uitstraling hebt,en als ze dan naar me kijken denken ze mischien wel ookwat een mooie meid,hij zegt mensen lachen je toch niet zomaar uit
    hij heeft voor de vole 100% gelijk. meer hoef ik er niet aan toe te voegen.
    pi_2551112
    bedankt!ik doe er wat mee
    pi_2553489
    quote:
    Op woensdag 19 december 2001 22:45 schreef cherelyn het volgende:
    maar niemand van jullie heeft erlast van !
    [...]
    Ik heb het ook wel af en toe eens gehad, dat ik het gevoel had dat iedereen mij aankeek op straat. Ik denk dat je je het voor het grootste gedeelte maar in je hoofd zit, en dat het bestwel meevalt dat mensen je aankijken. Dat was het in mijn geval wel meestal
      donderdag 20 december 2001 @ 09:48:35 #37
    14326 Caballero
    what the fuck is wtf
    pi_2553660
    onbekende vrouwen hebben meteen een jaloers gevoel omdat ze zien dat allerlei kerels naar je kijken.
    ga het zien als een compliment, zolang je niet verbaal/handtastelijk lastig gevallen wordt valt het allemaal mee
    gewoon poep aan de wereld, en dat je er leuk uitziet is gewoon een meevaller voor jezelf en je vriend
    "Get Rich Or Die Tryin"
    pi_2553980
    Mijn zusje had ook altijd het idee dat iedereen naar haar keek. Als er iemand lachte dacht ze dat dat waarschijnlijk ook om haar was. Maar net als in jou geval is het gewoon een leuk meisje om naar te kijken en dat doen mensen dan ook . Duurde wel een hele tijd voordat ze dat wilde geloven.
    Experimenting technological differences
      donderdag 20 december 2001 @ 10:37:23 #39
    989 Jeromar
    Trots op NL (Bijna altijd)
    pi_2554015
    Als je een foto post kunnen we zien of er inderdaad iets te lachen valt...

Je moet niks!
    pi_2554030
    Jah ik ben ook wel nieuwsgierig geworden door al die mooie verhalen fotootje * RuiDaSilva Vindt blonde vrouwen lief......
    Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
      donderdag 20 december 2001 @ 10:44:00 #41
    16239 herpe025
    sex is an issue
    pi_2554046
    Daan vind blonde vrouwen gewoon lekker!! Heel erg lekker! Ontzettend lekker.......
    "Een man zonder principes is als een vrouw zonder borsten, leeg en nutteloos!"
    pi_2554349
    ik heb geen fotoscanner,dus ik kan hellaas geen foto plaatsen
      donderdag 20 december 2001 @ 11:19:59 #43
    16239 herpe025
    sex is an issue
    pi_2554390
    Nee maar het zal echt wel goed zitten met jou uiterlijk! Als mannen je nakijken dan heb je je zaakjes goed voor elkaar! (en als vrouwen dat doen nog beter, want dat zijn af en toe echt jaloers katten! Niet lullig bedoeld)
    "Een man zonder principes is als een vrouw zonder borsten, leeg en nutteloos!"
    pi_2556595
    zijn er ook vrouwen die dit probleem hebben,want ik heb nog geen reakties van vrouwen gehad ik ben erg benieuwd
    pi_2556748
    misschien kun je je voor alle zekerheid even laten nakijken!
      donderdag 20 december 2001 @ 14:25:12 #46
    14326 Caballero
    what the fuck is wtf
    pi_2556764
    quote:
    Op donderdag 20 december 2001 14:24 schreef bixister het volgende:
    misschien kun je je voor alle zekerheid even laten nakijken!
    "Get Rich Or Die Tryin"
    pi_2556777
    Waarom zou ik me eigen na moeten laten kijken,iedereen heeft toch wel eens een probleem,of onzekerheden!
    pi_2556797
    quote:
    Op donderdag 20 december 2001 14:26 schreef cherelyn het volgende:
    Waarom zou ik me eigen na moeten laten kijken
    [uitlegmode]je doet het toch al? [/uitlegmode]
    pi_2556813
    wat bedoelje??????
      donderdag 20 december 2001 @ 14:58:26 #50
    11950 ullie
    Motherfucker from Hell
    pi_2557110
    quote:
    Op donderdag 20 december 2001 14:30 schreef cherelyn het volgende:
    wat bedoelje??????
    Nakijken als in mensen kijken je na...
    Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
      donderdag 20 december 2001 @ 14:59:41 #51
    14326 Caballero
    what the fuck is wtf
    pi_2557132
    quote:
    Op donderdag 20 december 2001 14:28 schreef bixister het volgende:

[..]

[uitlegmode]je doet het toch al? [/uitlegmode]

oh.. nu is het ineens een grapje
    "Get Rich Or Die Tryin"
    pi_2557315
    wat is een grapje?
    pi_2557392
    Ik ken dit ook wel en het gevoel is soms sterker dan anders. Meestal betrap ik mezelf erop dat als ik niet lekker in mijn vel zit, ergens over loop te dubben en malen dat juist dan iedereen naar me kijkt en me btw ook aggressief of onvriendelijk aankijkt... Maar ik heb dan ook al veel drugs gebruikt in mijn leven, dus wellicht is het dat. Ik weet het iig van mezelf.
    Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
    pi_2557777
    quote:
    Op donderdag 20 december 2001 14:59 schreef Caballero het volgende:

[..]

oh.. nu is het ineens een grapje

nee hoor, net ook al.

ik heb overigens meer de omgekeerde ervaring. als ik me slecht voel, ervaar ik het eerder alsof niemand me opmerkt, het grijze muis effect; mensen botsen ook eerder tegen je aan in een drukke winkelstraat. en juist als ik me goed voel, kijken mensen me vrolijker aan/na, hetgeen ik dan ook niet als beklemmend ervaar.

pi_2557916
    dat gevoel kan natuurlijk ook,mischien reageren mensen ook oop elkaars houding,als je vrolijk over straat loopt,kijkt iedereen vrolijk treug,maar bij mijn is het ook zo als ik me minder voel dan lachen ze!
    pi_2558364
    quote:
    Op woensdag 19 december 2001 21:55 schreef cherelyn het volgende:
    hallo ik ben een meid van 23
    ik heb een klein probleempje,als ikbuiten loop,winkel,openbaargelegenheden zitten mensen altijd naar mijn te kijken,ik ben al erg onzeker en ik denk dan datik uitgelachen wordt,bv als ik op straat loop ze kijken me altijd zo aan,en soms kijken ze me naar,ik heb veder geen gek uiterlijk,ik werk in een drogisterij ik zie er erg verzorgd uit ,langblondhaar,zonebankbruin.

Intresse? surf dan naar chatchoice.nl en klik op mijn foto!

pi_2558455
    Misschien ga je wel te veel onder die zonnebank liggen en ben je opvallend bruin?

Maar anders denk ik gewoon dat mensen vinden dat je er leuk uitziet.

pi_2558676
    grappig hoor fokspy om over iemands probleem geintjes te maken ,ik zoek geen relatie ik heb al een relatie al 10 jaar
    ik leg alleen hoe ik eruit zie anders hebben ze geen beeld toch
    pi_2558784
    quote:
    Op donderdag 20 december 2001 16:43 schreef cherelyn het volgende:
    grappig hoor fokspy om over iemands probleem geintjes te maken ,ik zoek geen relatie ik heb al een relatie al 10 jaar
    ik leg alleen hoe ik eruit zie anders hebben ze geen beeld toch
    Ok sorry, ik kon het gewoon niet laten

Even serieus over je probleem:

Ik heb exact hetzelfde als jij. Als ik ergens alleen openbaar loop word ik ook altijd aangekeken wat mij ook zeker zeer onzeker maakt, ik kan het bijna mensenvrees noemen. Echter wel het feit dat als ik met iemand samen loop (een vriend ofzo) dat ik het aankijken alleen maar als positief ervaar. Ik denk dat dat komt omdat als ik alleen loop me afvraag of ik een rare broek of jas aanheb of er witjes uitziet of dat mensen kijken hoe mager ik ben, heel onzeker dus. Maar als ik dus niet alleen ben heb ik dit niet, dan heb ik zoiets van als er iets raars is aan mij dan zou die gene er wel wat van zeggen, dus is dat aankijken alleen maar positief.

pi_2559796
    bedankt fokspy! dus jij kent het gevoel ook,en jij denkt dat mensen het negatief bedoelen?
    pi_2560289
    niet negatief bedoelen bedoel ik!
    pi_2560761
    quote:
    Op donderdag 20 december 2001 18:43 schreef cherelyn het volgende:
    bedankt fokspy! dus jij kent het gevoel ook,en jij denkt dat mensen het niet negatief bedoelen?
    Ik bekijk het van de andere kant. Als ik naar een meisje kijk is dat niet omdat ze lelijk is, maar omdat ik haar er leuk uit vind zien. Dus lijkt het mij sterk dat vrouwen naar mij kijken omdat ik lelijk zou zijn.
    Meestal heb ik dit gevoel als ik niet lekker in mijn vel zit. Als ik weer lekker in mijn vel zit heb ik dit gevoel absoluut niet meer. Vakantie helpt bij mij altijd wel, als ik terug kom van vakantie met al die vakantieliefdes in mijn geheugen ben ik een grote bron van zelfvertrouwen.
    pi_2561774
    goed dat jij er zo mee omgaat,kijk als mannen naar me kijken oke,maar vrouwen die me zo na zitten te kijken ,en te lachen daar krijg ik geen blij gevoel van dat vrouwen na jou kijken tuurlijk dat is voor een jongen leuk
      vrijdag 21 december 2001 @ 12:26:18 #64
    19105 Noayla_
    Love me tender
    pi_2567161
    Je wordt zo te lezen niet nagekeken omdat je er raar/afwijkend uitziet.
    Misschien zorgt je onzekerheid er voor dat je er verkrampt bijloopt? Mij vallen mensen die zich hyperbewust zijn van zichzelf en onzeker ogen altijd wel op.

Of, zoals eerder genoemd, misschien ben je zo ontzettend zonnebankbruin dat mensen lachen omdat ze dat wat ordinair vinden staan (zeker in combinatie met blond haar)?

Ik denk trouwens eerder dat je zó gefocussed bent op mensen die (al dan niet positief) naar je zouden kijken dat je nogal verkrampt en gestressed oogt, waardoor je mensen inderdaad opvalt.

Maak je er niet te druk om; de meeste mensen zijn n.l veel meer met zichzelf bezig dan met anderen. Zodra jij je wat ontspannener gedraagt zul je waarschijnlijk merken dat er minder wordt gestaard.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
    pi_2568419
    wat jij nu zegt hebben wel een meer mensen tegen mij gezegd
    als je onzeker ben en in mij geval ook oplettend,zenuwachtig op straat loopt dat zien mensen dan ,en dan denken ze wat is daar mee aan de hand
    maar ik wil ook niet lopen van hier ben ik,dat kan ik ook niet,en over het bruine op mijn gezicht zouden mensen dat ordinair vinden,de meeste van mijn kennisen die ik tegen kom die zegen altijd o wat ben je bruin,staat je goed
    het is gewoon net alsof je van vakantie af kom,ik gebruik er veder geen lipstick of make up meer bij,en ik heb mijn haar opgestoken altijd,dat is dan toch niet ordinair denk ik dan
    erg he als je zo onzeker bent he ,je zit overal redenen voor te zoeken
    pi_2570750
    Mooie vrouwen worden nou eenmaal nagekeken dat is gewoon zo, jij vindt het misschien vervelend, maar je zult er toch aan moeten wennen denk ik. Kun je je gedachten er echt niet vanaf zetten. bijvoorbeeld als je met je vriend door de stad loopt dat je gewoon ergens over praat, zonder meteen om je heen te gaan kijken wie er allemaal kijkt?

Tja... ik denk dat det menig vrouw graag met je wilt ruilen, een lelijk uiterlijk lijkt me nog veel erger

n.b. nou ga ik er dus vanuit dat je inderdaad een behoorlijke knappe vrouw bent, maar een foto hebben we nog niet gezien. Misschien kun je die scannen bij je buren ofzo?

Sterkte ermee in elk geval

٩๏̯͡๏)۶
    pi_2571747
    bedankt voor je reaktie,ik probeer me er van af te zetten
    ik doe er me best voor,kijk na gekeken worden dat is het ergst nog niet ,maar dat ze er bij lachen dat vindt ik veel erger,ik snap niet waarom ze dat doen,ze zeggen jarloezie
    maarwaarom,zo prachtig ben ik ook niet
    pi_2584761
    quote:
    Op woensdag 19 december 2001 22:32 schreef cherelyn het volgende:
    Teneerste wil ik even kwijt dat ik het ontzettend lief vindt dat iedereen mijn goede raad wil geven dat geeft me echt een heerlijk gevoel,ik geloof dat het zo is als je blond bent val je al een beedje meer op,en ook dat je een bruin gezicht heb natuurlijk ook,maar ik gebruik niet veel make-up echt van de zonnebank,ben wel altijd verzorgd gekleed ik vraag me dan af waarom doen ze dit,net wat je zegt ik voel me dan net een alien ja,als ze zo lachen
    Nee, het ligt er niet aan dat je blond bent. Mijn haar is erg donker en ben jaren blond geweest en in de beide gevallen heb ik dezelfde ervaringen die jij beschreef. Bij mij wordt het nog eens versterkt omdat ik a: een knappe man heb(dus als we samen lopen kun je helemaal je lol op) en B: ik rijd in een Audi TT. M.a.w. er zijn altijd wel redenen voor mensen om te kijken. Dan is het je uiterlijk, je man, je auto, je honden, of mij-apart.

Ik vond het vroeger ook echt heel vreselijk. Nu ben ik zover dat ik er niets van aantrek. Hierdoor zie ik het niet altijd meer en wordt ik door mijn omstanders erop geattendeerd. En dan haal ik mijn schouders op van ... ´lahma´. En soms kan ik er echt om lachen. Wanneer ik in mijn auto rijd, dan knik ik vriendelijk of ik zwaai spontaan. Alleen is het wel een probleem wanneer je chagerijnig bent... want dan kijk ik de andere kant op.

Geniet er lekker van. Let er minder op, dan letten mensen ook minder op jou. Want vaak zie ik het geens meer.

Suc-6!

Kena

pi_2584766
    quote:
    Op vrijdag 21 december 2001 20:47 schreef cherelyn het volgende:
    bedankt voor je reaktie,ik probeer me er van af te zetten
    ik doe er me best voor,kijk na gekeken worden dat is het ergst nog niet ,maar dat ze er bij lachen dat vindt ik veel erger,ik snap niet waarom ze dat doen,ze zeggen jarloezie
    maarwaarom,zo prachtig ben ik ook niet
    Het IS jaloerzie en ja, je bent wel mooi. Anders zou jou dit niet dagelijks overkomen. Mooi zijn van de buitenkant is leuk en ook ik kan er van genieten, maar geniet ervan dat je van binnenkant mooi bent. Want dat telt! Buitenkant is zo betrekkelijk...

Kena

pi_2585021
    bedankt voor je reaktie,hetinderdaad belangrijke dat je van binnen mooi bent,dan van buiten.en ik ga proberen er minder op te letten,want de reakties van mensen veranderen toch niet ,en dan zal ik me altijd naar moeten voelen,mischien moet ik het positiefe er maar van in zien en in 2002 een andere start te nemen!
    pi_2592442
    Allereerst kijken de mensen je na op straat omdat je er waarschijnlijk heel leuk uitziet. IEDEREEN is onzeker en mensen maken er op straat of in cafe's, winkels etc een sport van om anderen eens te keuren en te bekijken. Vooral vrouwen vinden het leuk om een andere vrouw die er blijkbaar erg goed uit ziet af te kraken, zodat ze zichzelf weer een beetje zekerder voelen!
    Ik heb een hele tijd last gehad van datgene wat jij hier beschrijft...maar het kwam ook omdat ik op mijn beurt ook zo verschrikkelijk om me heen keek.
    Zeg nou zelf, je let constant op wie er naar je kijkt en of ze iets fluisteren of zeggen....dat is enorm vermoeiend!
    Advies van mij is dus: probeer niet zoveel meer op anderen te letten als je op straat loopt, dat helpt al een heel stuk.
    Ik weet ook dat als jij mensen naar je ziet kijken, en ook al bedoelen ze dat positief, jij dat als negatief ziet. Toch? Bedenk maar dat je verder niets met die mensen te maken hebt, jij hebt jouw leven, jouw vrienden, jouw familie en jouw eigen geluk, waar zij allemaal niets van af weten, ze kunnen je niet raken, ze kunnen je niets maken. Schijt aan de wereld! Blijf maar mooi, en vooral jezelf.
    Ik ben pro, nooit anti
      maandag 24 december 2001 @ 03:34:42 #72
    12499 Hooghoudt
    Spassig und überraschend
    pi_2593569
    Tip: spel "beetje" niet met een d. Op de een of andere manier kom je dan een stuk intelligenter over.
    Nicht ärgern, nur wundern!
    pi_2606685
    quote:
    Op maandag 24 december 2001 03:34 schreef Hooghoudt het volgende:
    Tip: spel "beetje" niet met een d. Op de een of andere manier kom je dan een stuk intelligenter over.
    Moedt dad dan?

"The only way to get rid of a temptation is to yield to it." - Oscar Wilde (1854-1900)
    pi_2607022
    Verf je haar zwart, kijk wat voor effect dat heeft. Of ga in kleren lopen waar je figuur niet goed naar voren komt en je haar niet zichtbaar is.

Kijk ik weet waarom ik word aangekeken:

[Dit bericht is gewijzigd door dfr0st op 25-12-2001 21:53]

x
    pi_2633167
    Ik heb de adviesen van jullie een beedje opgevolgd en ik ben anders gaan denken ,en ik moet zegen het gaat wel iets beter dan eerst toen ik op straat liep,ik denk nu van lekker belangrijk wat mensen denken,en ik let er niet zo meer op.ik ben met kerst zelf uit eten geweest,en dat ging prima,ik heb er niet zo mee bezig geweest,en dat werkt wel
    hellemaal weg is het natuurlijk niet,daar moet je natuurlijk aan werken,maar vooruit gaat het zeker,ik denk ook maar zo ,als ik buiten loop en mensen lachen me in mijn gezicht uit,dan denk ik dat doen mensen niet die lachen niet zomaar om iemand!en als ze dat doen zijn ze jarloers
    het is rottig als ze het doen ,maar ik weet ook dat ik er zeker niet stom uit zie!en ik probeer het maar positief te zien.
      vrijdag 28 december 2001 @ 20:58:56 #76
    20255 Mimic
    Out of Control?!
    pi_2633707
    Als ik op straat loop kijken mensen me ook aan, ik kijk gewoon vriendelijk terug en lach.. natuurlijk denk je dan wel even wat die persoon zou denken maar verder heb ik dat niet echt eigenlijk. Mensen kijken je aan denk ik omdat je er gewoon uit ziet, iedereen geeft ze ogen de kost.. zelfs meiden/vrouwen die gewoon jalours op je zijn of misschien maken ze helemaal niet een grap over jou

Je moet zeker wat meer zelfvertrouwen krijgen want daar gaat het grotendeels om denk ik hier.

smile :D
    pi_2682718
    Hoi Cherelyn,

Het klinkt misschien heel simpel, maar volgens mij is er niet veel om je zorgen over te maken. Je zegt zelf dat je er niet gek uit ziet. Mannen (zoals ik) vinden het leuk om naar "mooie" vrouwen te kijken en meestal lachen ze er een beetje bij om de aandacht van iemand te trekken. Proberen oogcontact met je te maken. Doen de mannen (of vrouwen) dit ook waar je vriend bij is?

Mag ik vragen waar je vandaan komt?

Vriendelijke groeten,

Fred Internet

pi_2682887
    Ik spreek nu voor mezelf maar als ik een meid nakijk dan is het omdat ze bijzonder knap is. Dus er is waarschijnlijk niet veel waar je je zorgen om hoeft te maken, ze zijn je heus niet uit aan het lachen.
    I always tell the truth, even when I lie!
    pi_2693313
    ze doen het ook gewoon als mijn vriend erbij is,dan kijken ze ook,bv met boodschappen doen,dan lopen er van die jongens de vakken aan te vullen dan kijken ze naar me en dan moeten ze onderling met elkaar lachen,en me vriend loopt er gewoon naast,wat bedoelen die jongens daar dan mee
    ik wordt er onzeker van!
    pi_2693428
    ik ben dus ook zon meisje wat word nagekeken.
    en ik moet je bekenen, het streelt soms mijn ego.
    maar negen van de tien keer word ik er gek van!

ik leg me er maar bij neer en ik denk dan maar dat
    ze me een mooie meid vinden.
    (wat ik zelf wel reuze mee vind vallen)

Bijdehandje
    pi_2693759
    mijn ego streelt her jammer genoeg niet,ik wou dat ik het kon om zo te denken,het is ook moelijk te omschrijfen hoe mensen op mij reageren,ik kan het niet als positief zien,ik ben niet lang,ik ben 1.60cm dus vrij klein,en de meeste mensen vinden dat niet mooi,dus dat ze me na kijken datik zo mooi ben lijkt mij niet aannemelijk,als ik zo klein ben
      donderdag 3 januari 2002 @ 18:30:12 #82
    15288 _Beertje_
    Heb JIJ je land al verraden ?
    pi_2694027
    Petra-tje, jij moet niet zeuren, jij bent gewoon een lekker ding
    If I swallow anything evil, put your finger down my throat
    pi_2695360
    Ik weet het niet, ik weet het niet.

Het lijkt wel of je er extra op let. Ik wil niet zeggen dat je je aansteld, maar waarom probeer je je er niet wat minder van aan te trekken. Probeer gewoon te denken, laat ze maar lachen. als ik bij ons in de supermarkt kijk, is het gemiddelde vakkenvul jochie op zich al een loser. Dan moet je gewoon denken: Ze zijn zeker jaloers dat ik al een vriend heb!!! Of ze denken, wat moet zo'n mooie meid nu met zo'n loser? En denken ze zelf, goh wat zijn we stoer. Gewoon niet zoveel van aantrekken.

Nogmaals de vraag, ik ben erg benieuwd waar je vandaan komt.
    Bij mij in de stad werkt namelijk ook een meisje wat me aan jouw beschrijving doet denken.

Fred internet.

pi_2696751
    ik kom uit duiven,en bedankt voor je advies!
    pi_2697129
    Cherelyn,

Helaas ben je niet degene die ik in gedachten had. Er werkt bij ons in Assen iemand bij een drogist die denk ik ongeveer even oud is als jij, die (donker) blond haar en ook een zonnebank bruin kleurtje heeft. Vandaar dat ik dacht dat je misschien wel uit Assen zou kunnen komen. Het meisje wat bij ons in Assen bij de Trekpleister werkt, is overigens ook een heel knap meisje. Ik weet overigens haar naam niet.

Desondanks hoop ik dat je met de goed bedoelde adviezen van de foklezers snel van je probleem af bent!

vriendelijke groeten,

Fred Internet.

pi_2706421
    ik zal proberen jullie adviezen op te volgen,en anders gaan denken,en ik hoop dat het dan een stuk makelijker gaat,want me eigen zo rot voelen is ook niet alles,zo,n gevoel heb ik nu ook ik was net ook even in het centrum,lopen er van die grieten langs mee heen ,zitten ze me echt belachelijk te maken kijken en lachen,ik weet echt niet waarom,de hele dag gaat dit zo door ik doe me best om het te negeren ,maar het blijft moeilijk
    pi_2710817
    Cherelyn,

Zou het kunnen dat je lijdt aan een lichte vorm van mensen schuwheid? Of is het een erstigere vorm van verlegenheid?
    Als dit zo is, kun je misschien beter profie hulp gaan zoeken bij een huisarts.

Is het mogelijk om persoonlijk met je in contact te komen, bijvoorbeeld met ICQ of Email?

Fred Internet.

pi_2713124
    Ik ben niet verlegen veder,ik werk in een grote drukkewinkel
    ik ben veel onder de mensen,ben heel spontaan veder,zeggen ook een hoop klanten dat ik altijd vrolijk ben ,en goed avies geeft enz
    maar wat ik van binnen voel zien ze niet aan me,heel veel mensen zeggen dat ik een heel lief,spontaan uiterlijk heb
    en merken niet dat ik dit probleem heb,ik weet wel van vriendinnen,collegaas,dat ze hier ook wel last van hebben dat andere mensen(vooral meiden )naar ze kijken maar zei hebben er schijt aan,en ik kan net niet zo denken als hun.
    maar mensenschuw dat is het zeker niet!
    pi_2713563
    Herkenbaar..

..ik snap hoe je je voelt. Ikzelf loop meestal in vrij aparte kledij, lange jurken en dergelijke, en ik houd ervan mezelf extravagant op te maken. Tja, dan is het niet verwonderlijk dat ik geregeld opmerkingen krijg, en ook het aantal 'nakijkers' is vrij hoog. Op zich natuurlijk egostrelend, maar als je nogal onzeker bent of je eigenwaarde voor een groot deel ontleent aan de goedkeuring van anderen, dan maakt al die aandacht onzeker.. Blijf gewoon lekker jezelf, er is niets mis met jou! Je ziet er gewoon goed uit, nou, maak daar maar gebruik van! In deze wereld hebben mooie mensen privileges, dus is het alleen maar zonde als je thuis blijft..

Sterkte,
    Psycholtxbtch

Nietzsche: Gott ist tot/ Gott: Nietzsche ist tot
    pi_2716469
    Hoi Cherelyn,

Ik was wel benieuwd of je ook een email, dan wel
    ICQ hebt. Je kan hem ook naar mij mailen:
    fred_internet@hotmail.com.

Hoop iets van je te horen!!

Fred Internet

pi_2991998
    i ben nu een aantal weken veder ,na jullie reaktie in het begin ging er erg goed mee om en heb jullie adviezen gevolgd ,maar nu heb ik het weer erg moeilijk,ik heb er met mijn huisarts over gehaden dit zegt dat ik het van me af moet zetten,en negeren wat de mensen van mij vinden en er hoog boven staan,want mensen kijken nou erg graag na elkaar,maar dat is makelijk gezegd ! kon ik maar zo denken
    ik kan veder een hoop aan ,maar dat ik wordt uitgelachen snap ik niet!
    pi_2996758
    quote:
    Op woensdag 30 januari 2002 21:38 schreef cherelyn het volgende:
    i ben nu een aantal weken veder ,na jullie reaktie in het begin ging er erg goed mee om en heb jullie adviezen gevolgd ,maar nu heb ik het weer erg moeilijk,ik heb er met mijn huisarts over gehaden dit zegt dat ik het van me af moet zetten,en negeren wat de mensen van mij vinden en er hoog boven staan,want mensen kijken nou erg graag na elkaar,maar dat is makelijk gezegd ! kon ik maar zo denken
    ik kan veder een hoop aan ,maar dat ik wordt uitgelachen snap ik niet!
    Weet je zeker dat je wordt uitgelachen?? Lijkt me eigenlijk heel erg sterk dat mensen je uitlachen. Misschien is het meer aanlachen omdat je er leuk uitziet.

Ikzelf heb in het verleden ook vaker last ervan gehad dat mensen me aankeken. Op het terras, in de kroeg, op straat, in de bus. Soms bleven ze maar kijken en dat vond ik toen super klote.

Op dit moment boeit het me niet meer Ze kijken maar totdat ze een ons wegen. Ik kijk gewoon terug en dan kijken ze vanzelf wel een andere kant op.

Is gewoon erboven staan. Beetje meer ego krijgen ook. Als je in de underdog positie verkeert dan wordt je er gek van.

Als je erboven staat dan boeit het ineens niet meer zoveel.

Ik heb het ook mega erg gehad ja. Extreem erg. Ik liep in die tijd altijd met het gezicht naar beneden zodat ik de mensen niet zag kijken. Ik werd er zowat gek van.

Het enige dat hier geholpen heeft is seroxat. Die heeft me eruit gehaald en mij een groter ego gegeven.

pi_3006252
    ik wil ook best wel geloofen dat mensen niet anderen uitlachen,maar toch gebeurt het en zo ervaar ik het ook tegen mijn ,en vaak zijn het gewoon mensen van een jaar of 40-50 die het ook vaak zat doen ,ik werk in een winkel en als ik dan achter de kassa sta en mensen zien mij staan dan zie ik ze soms ook lachen tegen elkaar ,en ik voel 100% dat dat om mij is ,ik ben dan bezig om geld uit de kassa te halen en ik kijk weer op en dan zie ik dat!
    of inderdaad vaak in de bus als ik naar mijn werk ga,en ik stap uit ik wordt hellemaal nagekeken,niet een beedje extreem gewoon,en is moeilijk voor anderen om dit te begrijpen want vaak vertel ik dit probleem,en dat is het wat valt er nu te lachen aan jou,ze zijn gewoon jarloers op je omdat je mooi ben,maar dan denk ik weer als ik iemand mooi vindt,dan ga ik toch ook nietlachen!
    pi_3007443
    quote:
    Op donderdag 03 januari 2002 18:11 schreef cherelyn het volgende:
    mijn ego streelt her jammer genoeg niet,ik wou dat ik het kon om zo te denken,het is ook moelijk te omschrijfen hoe mensen op mij reageren,ik kan het niet als positief zien,ik ben niet lang,ik ben 1.60cm dus vrij klein,en de meeste mensen vinden dat niet mooi,dus dat ze me na kijken datik zo mooi ben lijkt mij niet aannemelijk,als ik zo klein ben
    Ah dat valt wel mee dacht ik zo!!
    Er zijn aardig wat mannen die op kleinere vrouwem vallen, maar er zijn minder vrouwen die op kleinere mannen vallen.
    Ik ben zelf (als man zijnde ) 1,50 m en mensen kijken mij veel na.
    Ik heb hier ook wel aardig wat last van.
    het is wel zo dat mannen over het algemeen wel op kleinere vrouwen vallen (dab hunzelf0.
    Maar dat vrouwen veel minder vaak op kortere mannen (en vooral zoals ik 1.50 m) vallen.
    Internetverslaafd??? Nee hoor 't is gewoon een lifestyle
    pi_3051485
    Dit is voor mij in elk geval een heel interessant standpunt om te lezen, cherelyn.

Als ik namelijk een mooi meisje zie, dan kijk ik gewoon wat langer naar haar. Vaak draai ik mijn hoofd ook om als ik met de rug of zij naar haar toesta. Ik kan het niet helpen!

Ik zal je vertellen dat ik dat alleen met vrouwen heb die ik er leuk uit vind zien. Iemand die ik niet interessant vind, daar kijk ik eigenlijk niet zozeer na.

Bedenk dus ten eerste dat het gelukkig maar een luxeprobleem is. Er zijn zoveel meisjes die er alles voor over zouden hebben om er ook maar half zo mooi als jou uit te zien. Count yourself lucky!

Het is typisch een geval van onzerkerheid. En ik moet toegeven, zelf heb ik er ook wel last van. Als ik een leuk meisje zie, dan kijkt ze meestal niet vrolijk of vriendelijk. Vaak serieus en soms zelfs chagrijnig. En dan denk ik: wat zonde nou, zo'n mooie meid... Waarom geen glimlach op haar gezicht, is het leven zo ondraaglijk voor haar? En met jouw verhaal heb ik nou een beetje door hoe dat soort meisjes zich vaak voelen. Ik ben vast niet de enige die naar ze kijkt en dat maakt ze waarschijnlijk juist zo onzeker.

Gek genoeg heb ik ook hetzelfde (niet verwaand bedoeld, want ik ben er nog steeds niet uit of het positief of negatief is): ik zie meisjes ook weleens naar me kijken. Het punt is: ze lachen nooit, kijken me ook niet echt met afschuw aan, maar ze kijken me gewoon aan. En dan kijken ze vaker dan een keer. En dan denk ik: toeval? Wishful thinking? En dan weet ik dus nooit wat ze denkt. Frustrerend. Daar wordt ik dan zelf ook best wel verlegen van, dat mag je gerust weten.

Zucht, ging het maar wat makkelijker. Wat me wel is opgevallen is dat die paar keer dat ik de moed had om naar een meisje te glimlachen (meestal ben ik bang dat ik overdreven ga grijnzen en dat wil ik ook niet), dat ze dan meestal teruglacht.

En joh, er zijn maar weinig dingen die mooier zijn dan een meisje die je met een glimlach aankijkt.

Wat meisjes die naar je kijken betreft, wat dat betreft kan ik helaas niet in je schoenen staan. Ik neem aan dat dat met jongens nou eenmaal anders is. Meisjes kunnen elkaar nou eenmaal objectiever beoordelen qua uiterlijk. Als jongen kijk ik nou eenmaal gaag naar meisjes. Andere jongens boeien me nou eenmaal niet. Ik soms ook wel oordelen of een jongen er goed uitziet of niet, maar de drang om er continu naar te kijken is niet aanwezig. Maar wat ik in jouw geval denk is dat het toch wel ontzag of jaloezie zal zijn. Wie weet, misschien kijkt een aantal van hen zelfs met interesse naar je. Zo abnormaal is dat tegenwoordig niet. Je hoeft er niets mee te doen of zo, voel je slechts gevleid. Wat die plaagtrutjes betreft, daarvoor hoef ik echt geen relatiepsycholoog te zijn: die zijn duidelijk stikjaloers op je.

Ars longa, vita brevis
    pi_3060214
    motown bedankt voor je advies en je reactie,ik snap best dat mannen naar vrouwen kijken dat is normaal daar heb ik geen problemen mee dat is juist leuk,maar het zijn niet zo zeer de mannen die dat bij mijn doen maar de vrouwen doen dat heel erg bij mij,zij kijken altijd zo naar me en beginnen te giegelen,sommige mannen ook dan zitten ze me echt lachend aan te ,en ik heb niet het gevoel dat ze dat dan doen omdat ze me mooi vinden,ik weet niet hoe jongens er op reageren als ze een mooie vrouw zien!maar ik denk niet dat ze moeten lachen ik vindt het heel moeilijk waarom mensen dat doen,en hoe ze er bij komen om iemand zomaar uittelachen,iedereen gelooft me ook niet als ik het vertel,dan zeggen verbeeld je het niet,maar dat is echt niet zo,anders voel ik met toch niet zo onzeker!
      dinsdag 5 februari 2002 @ 23:03:48 #97
    14746 k_i_m
    Oldbies Automatisering BV.
    pi_3061881
    Heej, dat heb ik ook wel eens, als ik

-met mijn lange zwarte leren jas en zwarte hoed op-

een kroeg

-met "nette" mensen in polo-shirts-

binnen kom lopen!

In my life
    Why do I smile
    At people who I'd much rather kick in the eye ?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')