abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39330126
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

Nee dat was iemand anders Die hebben ze als ik me niet vergis gedeporteerd
Ow, dat zeiden ze net op het nieuws, dat hij dat ook had gezegd.
pi_39330145
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

Nee dat was iemand anders Die hebben ze als ik me niet vergis gedeporteerd
Volgens RTL was het hem wel degelijk.
  woensdag 28 juni 2006 @ 19:24:48 #228
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39330154
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 18:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ach als keurige moslim, die zometeen zijn voeten gaat wassen voor het avondgebed, wuif ik dit soort dingen "onderzoeken" natuurlijk van me af, omdat het marginale onderzoekjes zijn, die niets bewijzen wn geen enkele Moslim van wakker ligt. Immers in de wetenschap geldt, dat het een feit is dat totdat dezelfde feit door een ander onderzoek te niet wordt gedaan.

Mohammed niet bestaan? De Koran niet het woord Gods?
Feiten worden niet weerlegd, alleen blijken soms veronderstelde feiten helemaal geen feiten te zijn. Eigenlijk is het vreemd dat men zich nu pas de vraag steld of Jezus - Mohammed überhaupt wel bestaan hebben, en wat de bewijzen daarvoor zijn. Heb je die site over Isis en Horus bekeken? Het lollige is ook dat de vroege christenen ook het bestaan van proto-christelijke religies helemaal niet ontkenden. Dat konden ze natuurlijk ook moeilijk in een tijd waarin die religies gewoon nog bestonden en beleden werden. De smoes van de christenen was/is dat Satan op de hoogte was van de komst van Jezus en daarom op voorhand allerlei religies creeerde met exact hetzelfde verhaal van Jezus, (wat op die site mooi opgesomt staat) om het christendom op voorhand in diskrediet te brengen.
Een zeldzaam banale smoes, en dus ging ie er bij gelovigen als koek in
En idd, denk je dat christenen hier zich ook maar iets van aantrekken?
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
pi_39330172
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:22 schreef Alulu het volgende:

[..]

Hij riep juist op dat een Moslim iedereen respect moet tonen, ook niet-moslims, maar dat kwam niet in de Media natuurlijk.
Daarnaast is hij vrijgesproken van de befaamde uitzending, want NOVA had het verkeerd vertaald, door deskundigen nagetoetst, Nederlandse deskundigen ja.

Net een artikel erover gelezen.
Ik ben sceptisch. Hij heeft meer dan eens fiks intolerante uitspraken gedaan.
pi_39330192
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:23 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ow, dat zeiden ze net op het nieuws, dat hij dat ook had gezegd.
Ik denk dat je het mis hebt hoor, want roepen om iemand van een flat af te gooien is oproepen tot geweld en ik kan me niet voorstellen dat hij daar niet voor veroordeeld zou worden.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39330245
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:26 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik denk dat je het mis hebt hoor, want roepen om iemand van een flat af te gooien is oproepen tot geweld en ik kan me niet voorstellen dat hij daar niet voor veroordeeld zou worden.
Die uitspraak stond in een boek dat verkocht werd in een moskee. Het boek is niet verboden. Dát weet ik 100% zeker. Ik was er behoorlijk verontwaardigd over, juist om die reden.

Ga maar eens zeggen dat alle moslims van een gebouw afgetieft moeten worden, zul je merken of dat mag.
pi_39330279
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:25 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik ben sceptisch. Hij heeft meer dan eens fiks intolerante uitspraken gedaan.
Ik ken hem niet en niet al zijn uitspraken, maar uit dat artikel bleek dat hij in dat befaamde interview ook had gezegd wat ik net aanhaalde, dus het interview werd flink in geknipt en geplakt en men kiest wat 'nieuws' is.

Als hij echt vind dat europeanen lager zijn dan varkens trouwens vind ik dat die beter uit Europa kan vertrekken. Hij gaat trouwens beetje in Marokko wonen en beetje in Nederland, pendelen zeg maar
X
pi_39330385
Gelieve onderwerpen over Homo's en radicale imams elders te voeren
pi_39330454
quote:
Hierin wordt niet gezegd dat hij het heeft gezegd, maar dat het stond in een boek uit 1964 dat in die Moskee, maar ook in gerenommeerde boekhandels en bibliotheken in Amsterdam en Rotterdam.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 28 juni 2006 @ 19:35:57 #236
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_39330458
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 18:28 schreef Slayage het volgende:
De Koran niet het woord Gods?
De koran is het woord van een geesteszieke kinderverkrachter.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_39330471
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:32 schreef Triggershot het volgende:
Gelieve onderwerpen over Homo's en radicale imams elders te voeren
Inderdaad!
-Rabia Al-Basri
pi_39330660
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:35 schreef Akkersloot het volgende:

De koran is het woord van een geesteszieke kinderverkrachter.
Heerlijk heh zo'n post. Weetje wat nog leuker is? Deze woorden in het gezicht van een Moslim te zeggen. Dat zal pas echt opluchten.
-Rabia Al-Basri
pi_39330797
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 17:30 schreef Glasnosteraar het volgende:
Trouwens, er zijn allerlei interessante ontwikkelingen in de studie van de islam. Zo is allerminst zeker dat Mohammed bestaan heeft
Graf van Mohammed

Mohammedsvoetafdruk

En Mohammeds zwaard

En dan nog zijn nageslacht, nee hoor Mohammed heeft niet bestaan. hoe kom je er bij?
quote:
Genoeg topics over Jezus in de omloop, gelieve daar over hem te hebben.
quote:
schjnen er in de koran leenwoorden te zitten uit 25 verschillende talen en is mischien de oertaal van de koran niet Arabisch maar Aramees.
Dit is een link met de nodige verwijzingen: http://www.parapundit.com/archives/001519.html
In elke taal zitten leenwoorden, zelfs in het Nederlands zitten er ontelbaar veel leenwoorden, ook arabische. denk aan Alcohol en Algebra, zijn arabische woorden. Dat Arabisch, hebreeuw en Aramees dicht bij elkaar zitten is bekend, maar de koran is zeker niet Aramees,
quote:
7. Zo hebben Wij u de Koran in het Arabisch geopenbaard, opdat gij de Moeder der steden (Makka) en al het omringende moogt waarschuwen; dus waarschuwt (hen) voor de Dag der Verzameling waaromtrent geen twijfel is...

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2006 19:49:12 ]
pi_39330879
Ja, hallo, alsof die artefacten bewijzen zijn. Jij neemt dingen wel erg makkelijk aan. Van Jezus heb ik ook een voetstap gezien in een kerkje aan de Via Appia Antica. Zogenaamd dan.
pi_39330927
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:47 schreef Triggershot het volgende:

Graf van Mohammed
[afbeelding]
Mohammedsvoetafdruk

[afbeelding]
En Mohammeds zwaard
[afbeelding]
Die heb ik gezien in in het Topkapi paleis in Istanbul, behalve de graftombe, maar misschien in 2007 Inshallah. Moet ik wel beginnen met sparen.
-Rabia Al-Basri
pi_39330929
Het mag duidelijk zijn dat ik niet op je reageer en ook niet zal reageren, even tussendoor.
pi_39330941
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:52 schreef Slayage het volgende:

[..]

Die heb ik gezien in in het Topkapi paleis in Istanbul, behalve de graftombe, maar misschien in 2007 Inshallah. Moet ik wel beginnen met sparen.
Topkapi ligt dan ook niet in Topkapi
pi_39330989
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:50 schreef Isegrim het volgende:
Ja, hallo, alsof die artefacten bewijzen zijn. Jij neemt dingen wel erg makkelijk aan. Van Jezus heb ik ook een voetstap gezien in een kerkje aan de Via Appia Antica. Zogenaamd dan.
Hij heeft ook kinderen en kleinkinderen enz. enz. gehad, dus ik weet niet waar Gorbatschov het vandaan heeft eigenlijk.
-Rabia Al-Basri
pi_39331017
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Topkapi ligt dan ook niet in Topkapi
Nee, Topkapi ligt in Fatih
-Rabia Al-Basri
pi_39331044
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:55 schreef Slayage het volgende:

[..]

Nee, Topkapi ligt in Fatih
Ik hoorde dat ook baard van Mohamed is opgeslagen?
pi_39331144
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

Hij heeft ook kinderen en kleinkinderen enz. enz. gehad, dus ik weet niet waar Gorbatschov het vandaan heeft eigenlijk.
Ik zeg ook niet dat hij niet bestaan heeft, maar die dingen zijn geen bewijs. Net zomin als de Lijkwade van Turijn of de miljoenen 'Splinters van het Ware Kruis' die overal ter wereld aanbeden worden, bewijs zijn voor het bestaan van Jezus.
pi_39331170
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:52 schreef Triggershot het volgende:
Het mag duidelijk zijn dat ik niet op je reageer en ook niet zal reageren, even tussendoor.
Je spreekt jezelf tegen.

Je bent wel een beetje kinderachtig soms. Maar goed, dat zal de leeftijd zijn.
pi_39331190
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 20:01 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen.

Je bent wel een beetje kinderachtig soms. Maar goed, dat zal de leeftijd zijn.
Mja gezien jij het niet wilt begrijpen, nee ligt niet aan me leeftijd, ligt aan persoon tegenover me
pi_39331214
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik hoorde dat ook baard van Mohamed is opgeslagen?
Inderdaad. Die is zelfs hier in Den Haag langsgeweest. Er zijn veel dingen overgebleven van hem, maar het is anno 2006 natuurlijk moeilijk te zeggen of al die dingen 100% zeker van hem waren, maar wij hebben dat ook niet nodig. Ik vind dat soort dingen meer neigen naar de Christelijke relikwie verering.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')