Hoe kan je een bepaald verschijnsel en de waarde die je er aan toekent verdedigen als daartoe geen meetbare instrumenten bestaan?quote:2. Een partij die een standpunt naar voren brengt is verplicht dit standpunt te verdedigen als de andere aprtij hem daarom verzoekt.
"Bans worden niet besproken"quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:54 schreef ChOas het volgende:
Waarom zijn Grrrrrrrrrrrr en Xebro gebanned ?
Deels redenen ook buiten truth, en waarom het binnen truth zo was, zal ik later op terug komen - al worden bans nooti ebsproken, en het gaat me ook niet om die bans, maar om de manie rwaarop truth gewoon een soort publieke bash-zone is geworden waar iedereen beleivers mag uitmaken voor rotte vis.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:54 schreef ChOas het volgende:
Waarom zijn Grrrrrrrrrrrr en Xebro gebanned ?
Goed punt. Het is de vraag in hoeverre je kunt discussiėren met bepaalde truth onderwerpen. Misschien moet hier een soort compromis worden gesteld. Het blijft immers een truth forum. Alles beter dan zwakteboden als cynisme en ad hominems.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:00 schreef Atuniel het volgende:
Ik wil er eigenlijk zelf niet al te inhoudelijk op in gaan, dat laat ik wel aan de mods over.. maar het punt wat mij al meteen opviel:
[..]
Hoe kan je een bepaald verschijnsel en de waarde die je er aan toekent verdedigen als daartoe geen meetbare instrumenten bestaan?
Piet zegt, ik geloof wel dat graancirkels (hot issieu) worden gemaakt door buitenaardse bezoekers. Hoongelach valt hem ten deel, er wordt gevraagd om het te bewijzen.... en dat is moeilijk te doen. Je kan studies aanhalen van andere mensen die dat ook denken, en denken dat ze in de juiste hoek zitten... maar keihard bewijs valt er niet te geven, dus dat betekent end of discussion?
Ik ben blij dat er word meegedacht aan een leefbaar truth forum, mag er zelf graag vertoeven en wordt ook goed gallisch van de opmerkingen hier en daar.
Enige oplossing is denk ik 24/7 bewaking op de topics geleid door mods die een SAS opleiding fluitend doorlopen hebben, maar dat zal wel niet gebeuren
Inderdaadquote:
Inderdaad leuk verzonnenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:46 schreef nietzman het volgende:
Misschien kan dit subforum dan eens omgedoopt worden naar "Believers" of "Sceptoligists united." (Sceptoligists heb ik verzonnen, hilarisch he?)
Truth, waarvan de letterlijke vertaling zoals jullie misschien wel weten "Waarheid" is komt misschien een beetje verkeerd over.
Bij mij is het topic geslotenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:09 schreef _The_General_ het volgende:
Spoedmeet bij de graancirkel hedenavond!
Ik geef reactie's in dit topic maar kan ze zelf niet zien, toch zie ik aan de AT dat ik een reactie gepost heb.
mischien zijn jouw denigrerende zuurpruim posts ook in overleg ??quote:Spoedmeet bij de graancirkel hedenavond!
Ik geef reactie's in dit topic maar kan ze zelf niet zien, toch zie ik aan de AT dat ik een reactie gepost heb.
Nee, die van Atuniel toch niet ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:30 schreef merlin693 het volgende:
mischien zijn jouw denigrerende zuurpruim post ook in overleg ??
Topic op 300 ppp zetten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:33 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Bij mij niet, het staat nu in mijn at boven aan met een reactie van mij om 18:08
Daar is niets mis mee, dat heet modereren.quote:
ik begrijp U volkomenquote:Daar is niets mis mee, dat heet modereren.
Amen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:11 schreef merlin693 het volgende:
[..]
ik begrijp U volkomen, en ben het ook met iteejer eens...het moet een keer afgelopen zijn en ja hij schoot ook ff uit de slof maar dat is menselijk als er personen zijn die stelselmatig dit forum riddiculiseren secu om zeep proberen te helpen.
Dagonet, waarom zijn mijn posts weg uit dat topic?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee, dat heet modereren.
Welke post van CoolGuy bedoel je eigenlijk?
of
Jazeker.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Dagonet, waarom zijn mijn posts weg uit dat topic?
Maar even dit terzijde, ik heb nl. geen tijd om alles te lezen en te volgen... gaat die meet nu nog door?
Lilith_wicca gaat er in ieder geval heen heb ik begrepen. En zet het topic even met /1/300 erachter zodat je alle posts in het topic ziet. Doordat alles teruggezet is is het topic een beejte in de war blijkbar.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Dagonet, waarom zijn mijn posts weg uit dat topic?
Maar even dit terzijde, ik heb nl. geen tijd om alles te lezen en te volgen... gaat die meet nu nog door?
Dank je wel voor je snelle reply. Ik begreep er al niks van.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Lilith_wicca gaat er in ieder geval heen heb ik begrepen. En zet het topic even met /1/300 erachter zodat je alle posts in het topic ziet. Doordat alles teruggezet is is het topic een beejte in de war blijkbar.
Ga jij ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |