Ah, we kunnen je team weer zien.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:32 schreef el_salvador het volgende:
neeee waarom wissel ik ook zabriskie en hincklote wrolich, naja paolini heb het wel goed gedaan gelukkig. arcee, denk dat jij morgen de 1e plek pakt. en ja, wat een klote wissels komen eraan zeg
![]()
Deze user wil zijn team niet laten zien.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:41 schreef el_salvador het volgende:
ja team onzichtbaar zetten vind ik zelf ook gay
Ja, of Hincapie.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:53 schreef HPoi het volgende:
42. Als die Moreau nou iets harder had getrapt...![]()
6 weekjesquote:
Nu wordt ik bangquote:Op zondag 9 juli 2006 17:28 schreef el_salvador het volgende:
[..]
ik zit nu dus nog in spanje. beter liggen er een paar dvd´s op me te wachten als ik terugkom, anders kom ik even langs met een knokploeg!!!!!1111
Wist ik 't maar.quote:
Van die enkeling die z'n team laat zien, bedoel je.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:53 schreef Falco het volgende:
Het wisselen kan weer beginnen. Ik heb al een idee over mijn wissels, maar ik wacht eerst de acties van de concurrentie af
.
quote:Op zondag 9 juli 2006 19:24 schreef HPoi het volgende:
TIP: Koop 9X Boonen.
Je had 'm speciaal voor de vlakke ritten en de tijdrit erin gezet en nu met de bergen opkomst er weer uitgehaald?quote:
Nee op aanraden van mijn medesportcrewledenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je had 'm speciaal voor de vlakke ritten en de tijdrit erin gezet en nu met de bergen opkomst er weer uitgehaald?
In vlakke ritten en tijdritten kan-ie niet tegenvallen, dat kan alleen in de bergen en die moeten nog komen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:14 schreef Nuongirl het volgende:
Nee op aanraden van mijn medesportcrewleden
Aangezien hij nogal tegen valt. Maar goed, zul je net zien dat hij dus gaat vlammen
quote:
Als-ie tot de Alpen in 't geel blijft pak je 60 punten voor die trui.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:27 schreef JelleS het volgende:![]()
Hopelijk valt Gonchar morgen. Twijfel nu toch een beetje of ik wel de juiste keuze heb genomen om niet voor zijn punten voor de gele trui te kiezen.
Donderdag is die em sowieso kwijt. Tour is wel wat anders dan de giro. Simoni werd ook 2e, maar die gaat heus niet met de beste mee omhoog.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als-ie tot de Alpen in 't geel blijft pak je 60 punten voor die trui.Hij kan wel degelijk bergop. Was 2 jaar geleden nog 2e in de Giro.
We zullen zien. Als-ie redelijk aan kan klampen ben ik wel tevreden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:50 schreef JelleS het volgende:
Donderdag is die em sowieso kwijt. Tour is wel wat anders dan de giro. Simoni werd ook 2e, maar die gaat heus niet met de beste mee omhoog.
Paolini.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:52 schreef JelleS het volgende:
Gelukkig wint Moreau donderdag, en morgen sprint Hincapie iedereen eraf.
Yep.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:52 schreef JelleS het volgende:
Gelukkig wint Moreau donderdag, en morgen sprint Hincapie iedereen eraf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |