quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:19 schreef Zug-Chef het volgende:
Ok, we hebben nu 3 mensen definitief in 'ons' team:
- Dr_Flash
- Willy84
- Zug-Chef
Wie wil nog meer![]()
Deze mensen hieronder:
* Doc__Zenith
* _Xbox_Master_
moeten als ze mee willen doen nog even het formulier hier downloaden invullen en Dr_Flash of mij mailen http://members.chello.nl/(...)FOK-treintrekken.doc
Kom op mensen, aanmelden
Trek jij dat ding lekker naar Lwd, dan wordt je enkeltje heen wel gesponsordquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
kosten 0 euro? Word mn treinkaartje daarnaartoe dan ook gesponsored?
Bij voorkeur in teams van 10, bijvoorbeeld als FOK-team, maar uit de 'losse' aanmelders willen we ook teams gaan vormen, op first come first serve basis, dus de eerste tien samen in een team, de elfde ev. aanmelders worden reserve/toeschouwer tot er weer een team gevormd kan worden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:14 schreef Willy84 het volgende:
waar kan ik me opgeven? Ik ben trouwens ook lid van de nvbs. Was laatst ook bij het tramfeest trouwens.
Misschien als je je moeder lief aan kijkt?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Die rijdt er niet meerquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:05 schreef MewBie het volgende:
Misschien kom ik ook "ff" langs tis nog geen 10 min fietsen
Kan natuurlijk ook met de trein komen
Ze hadden gister gvd. de complete westvlietweg afgesloten om die brug te vervangen ofzoquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:09 schreef MREn het volgende:
[..]
Die rijdt er niet meer
Of je moet vanaf Voorburg komen, dat is 20 minuten lopen (wel mooie route op zich).
Je moet nog maar afwachten of ze Randstadrail dan af hebben!quote:
put your money where your mouth isquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:39 schreef Repeat het volgende:
die tweakers kan je iig makkelijk hebben.
Die heb ik al iets te vaak lief aangekeken in mn levenquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:00 schreef MREn het volgende:
[..]
Misschien als je je moeder lief aan kijkt?![]()
t traject van je schoonmoeder naar de remise welquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben bekend met dat traject jaquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:17 schreef lipje het volgende:
[..]
t traject van je schoonmoeder naar de remise wel
De meesten niet, ik heb zelf nergens last van gehadquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:13 schreef yup het volgende:
Zo een trein weegt toch best veel, krijg je geen rugpijn als je zo een ding gaat trekken
Wordt nog leuker als de trein vooruit gaat rijdenquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:13 schreef yup het volgende:
Zo een trein weegt toch best veel, krijg je geen rugpijn als je zo een ding gaat trekken
Vermogen is nog altijd niet gelijk aan trekkracht.. een stuwdam kan bijvoorbeeld een enorm vermogen leveren maar een trekkracht van nul.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:45 schreef Brembo het volgende:
[..]
Wordt nog leuker als de trein vooruit gaat rijden. 4,5 Megawatt aan trekkracht, ik zie de jonkies al met hun touwtjes achter de trein aaan zitten
.
Dat is toch helemaal niet handig?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:51 schreef MREn het volgende:
Mag ik de liefhebbers nog even aan dit topic herinneren door het een lichte schop te geven?
E.e.a. met een verzoekje even te mailen (liefst voor 1 september ivm teamindeling) naar het genoemde adres (jongeren@nvbs.com).
Dat is inderdaad ook handigquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet handig?We kunnen toch veel beter gewoon een team vormen en dan de captain, bijvoorbeeld jij
laten mailen met de namen? Of begrijp ik het nou verkeerd?
Dat zou ik wel kunnen en willen doen, ware het niet dat ik al deel uit maak van de organisatiequote:Op maandag 28 augustus 2006 16:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, je bied jezelf hierbij aan als FOK!-teamcaptain?
Dat vermoedde ik al...quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:11 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat zou ik wel kunnen en willen doen, ware het niet dat ik al deel uit maak van de organisatie
ZEG dat dan ff, dan kunnen we zelf een captain aanwijzen. Ik heb ook ergens gelezen dat reul_lb ook mee wil doen trouwensquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:11 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat zou ik wel kunnen en willen doen, ware het niet dat ik al deel uit maak van de organisatie
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:25 schreef Rnej het volgende:
denk dat ik afhaak, hersenschudding opgelopen enzo.. :S
snowboard.. helm in 2-en gevallenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ben je op je snuit gegaan met dat longboard?
quote:
thx... ja tis een lichte dus met een weekje wel over (hoop k)quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:55 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Aiiii minders man, beterschap in ieder geval!
ja nja als ik me beter voel kom ik wel helpenquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:28 schreef Zug-Chef het volgende:
college
Nouja sterkte, en kom ons anders maar toejuigen![]()
Ja, _Xbox_Master_ en reul_lb, las ik ergensquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:07 schreef Zug-Chef het volgende:
Ja bijvoorbeeld:
Lijstje maken:
* MREn
* Dr_Flash
* Rnej
* Doc__Zenith
* Zug-Chef
meer ?
ik ben in onderhandling mbt een baan, die dan 11 september van start gaatquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, _Xbox_Master_ en reul_lb, las ik ergensen Mren zit al in de Big O geloof ik, dus die kan niet bij ons. Alexxxxx Grote Leider, neem je verantwoordelijkheid eens kerel!
![]()
Deze logica passeert me evenquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
En mocht ik die baan niet krijgen, dan heb ik vakantie
Dus deze beker gaat aan mn neus voorbij
Ik heb vakantie de eerste drie weken van septemberquote:
die mogelijkheid is er jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:36 schreef Zug-Chef het volgende:
En je nieuwe werk is ook op zaterdag Alexxxxx ??
quote:
tegen elkaar touwtrekken, de slapste word captain.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja precies, en zo hebben we dus nog wat lui nodig. 9 en een captain. Zug of ik word de captain, daar knokken we nog wel een potje over
Alexxxxx kan je misschien eventueel die tekst van mijn vorige post in de openingspost erbij zetten.. Thxxxquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
hihi ik zei aftreksel in een trektopic
Mits MREn dat goed vind.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:24 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Alexxxxx kan je misschien eventueel die tekst van mijn vorige post in de openingspost erbij zetten.. Thxxx![]()
heb nu drie dingen lopen, logisteik medewerker, transportplanner en knopjesdrukkerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:50 schreef Devilnl het volgende:
Alexxxxx mag ik vragen om wat voor baan het gaat?
anders kom je morgen avond maar ff online op msn
---
gaat nu slaapie doen namelijk
ja hoor, go ahead.quote:
Dat heb je he, met IJsmeis in de buurtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
hihi ik zei aftreksel in een trektopic
Neukende tyfusvarkenshoeren, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
godcholera, dat is op een zaterdag
danmaar vrij nemen
Maar als je geen volledig team kunt krijgen hier, is er ook ruimte voor losse aanmeldersquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:21 schreef Zug-Chef het volgende:
Verder niemand die mee wil doen??
We hebben pas 3 mensen... En uiterlijk 5 september moet het toch rond zijn
Ik had erg graag meegedaan, ware het niet dat ik op vakantie ben.quote:Op maandag 4 september 2006 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
tikkie jammer wel, dat fokkers het zo vaak af laten weten als er eens IRL iets leuks georganiseerd wordt
Is niet nodig hoorquote:Op maandag 4 september 2006 23:00 schreef Duvel het volgende:
Ik voel me wel erg aangesproken nu, excuses.
Als je je zelf erg onoverwinnelijk voelt, kan het ook wel even geregeld worden dat de loc onder de draad komt hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:12 schreef Brembo het volgende:
De mensheid tegen 4,5 Megawatt aan energie. Oohj wacht ding staat niet aan, dan maar 86 ton gaan slepen
.
Dan kan er vast ook wel geregeld worden dat het onderstation even uitgezet wordtquote:Op woensdag 6 september 2006 00:45 schreef MREn het volgende:
[..]
Als je je zelf erg onoverwinnelijk voelt, kan het ook wel even geregeld worden dat de loc onder de draad komt hoor
Ik niet iig, en ik dacht Zugchef ook niet. Maar veel plezier even goedquote:Op donderdag 14 september 2006 15:34 schreef Willy84 het volgende:
Zijn er nog medefokkers die er zaterdag bij zijn.. ??
NedTrain is er met alle prijzen vandoor gegaan.quote:Op maandag 25 september 2006 09:11 schreef Duvel het volgende:
Wie heeft er gewonen? Hoe was het? Etc?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |