je gaat toch niet als oude poep naar die kinderpartijtjes toe? dus ik denk niet meer dan je nu al uitgeeft.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:46 schreef Coolcat het volgende:
Na 3 jaar fulltime te hebben gewerkt begin ik in september weer met een HBOstudie. Ik heb een eigen huis, eigen paard en een auto. De hypotheek van mijn huis is prima, betaal nog geen 300 euro netto per maand. Het paard is duur, maar daar kan ik wel op bezuinigen en de auto kan ik inruilen voor een goedkopere.
Wat zijn de kosten als student zijnde ongeveer? Dus wat betalen jullie aan je woning, hobby's, uitgaan en aan de studie zelf??
En hebben jullie veel tijd voor een bijbaantje??
dan maar als antwoord:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:50 schreef Coolcat het volgende:
Als het paard weg doen een optie was had ik dat wel genoemd, maar die gaat dus niet weg! Als je niks zinnigs hebt te antwoorden, antwoord dan niet... :n
ligt aan de inkomens van je ouders, of je op jezelf woont of niet etc.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:54 schreef Coolcat het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat boeken enzo kosten en weet ook niet echt hoeveel stufi ik krijg...
Wat ben je daar nu zelf aan kwijt?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:46 schreef Coolcat het volgende:
Wat zijn de kosten als student zijnde ongeveer? Dus wat betalen jullie aan je woning, hobby's, uitgaan en aan de studie zelf??
ligt maar net aan de stadquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:59 schreef Coolcat het volgende:
Ja dat bedoel ik dus, daarom vroeg ik me af wat de gemiddelde student betaald voor een kamer...
verhuur je huis en ga in een 'bezemkast' op kamers wonen. paard wordt wel lastig dan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:59 schreef Coolcat het volgende:
Ja dat bedoel ik dus, daarom vroeg ik me af wat de gemiddelde student betaald voor een kamer...
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:58 schreef p-etr-a het volgende:
Je hebt geen tijd meer om te werken
Ik iig niet. Misschien 1 dag in de week, maar daar blijft het wel bij. Daarmee verdien je niet genoeg geld om zo'n hypotheek zonder lening te handhaven.quote:
En moet TS dan zelf in een kippenhok gaan zitten?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:15 schreef zoalshetis het volgende:
als ze haar huis verhuurd voor 300 meer dan ze aan huur betaald voor een kippenhok, dan is ze er toch?
Ze?? Ik lees gewoon mee hoor... En ik ga idd niet in een kippenhok zitten, zo groot woon ik bij-de-weg niet hoor, gewoon een flatje... En huis verhuren daar begin ik echt niet aan! Wat een ellende haal je je dan op de hals zeg...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:15 schreef zoalshetis het volgende:
als ze haar huis verhuurd voor 300 meer dan ze aan huur betaald voor een kippenhok, dan is ze er toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |