haha.. uiteraard gaat de camera mee... hij was kapot en stond op de overweg stil, niet de eerste keer hierquote:
Dankje. Jouw gezelschap mag er ook wezen.quote:
Dankje.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:12 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dankje. Jouw gezelschap mag er ook wezen.
En ik heb mijn icoon weer terug.
Oooh gewoonquote:
Verdonk. En daarvoor een hele tijd niets.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Had je een andere?![]()
ik kijk niet altijd naar avatars.
gegeten idd.. en ook nog even gekeken naar een trein die op de overweg in mijn gezichtsveld stil stond. Die was gewoon kapot, geen zelfmoord(-poging) of zoiets.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi indah,![]()
![]()
Lekker gegeten?Neem aan dat je bent gaan eten.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gegeten idd.. en ook nog even gekeken naar een trein die op de overweg in mijn gezichtsveld stil stond. Die was gewoon kapot, geen zelfmoord(-poging) of zoiets.
Uhm dit past beter bij je iig.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:18 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Verdonk. En daarvoor een hele tijd niets.
Ook treinen hebben dus niet het eeuwige leven.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gegeten idd.. en ook nog even gekeken naar een trein die op de overweg in mijn gezichtsveld stil stond. Die was gewoon kapot, geen zelfmoord(-poging) of zoiets.
De naam en ondertitel zijn erop gebasseerd, dus wat dat betreft heb je helemaal gelijk.quote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De poeppiequote:
Stoom hebben ze allang niet meer hoor Bquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ook treinen hebben dus niet het eeuwige leven.Hoe kapot? Crash kapot of gewoon no steam
meer kapot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |