quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:40 schreef Mr-Fluffy het volgende:
En bob ross niet te vergeten
[afbeelding]
Yup das waar, zo vet had hij wat streepjes en opeensquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:46 schreef Jonathon het volgende:
Ik vond juist zijn schilderijen erg mooi.. dat lijkt ten minste nog ergens op
[..]
quote:Kunst
Op deze pagina wil ik u kennis laten maken met mijn schilderkunst. Ik teken en schilder nu al zo'n 20 jaar, tijdens deze jaren heb ik heel veel teken- en schildercursussen gevolgd bij creativiteitscentra en bij kunstenaars thuis. Het liefst werk ik vanuit mijzelf met de kleuren die op dat moment bij me opkomen. Zo ontstaan er vrij spontane werken, die uiteraard een spiegel zijn van wie ik ben.
Ik werk graag met pastel en acrylverf. Verder mag ik graag experimenteren met allerlei materialen die ik lekker met elkaar combineer en dan kijken wat eruit komt. Mijn werk is meestal geabstraheerd en zeer kleurrijk. Kleuren zijn voor mij heel belangrijk, zo geef ik uiting aan mijn belevingswereld.
Tegenwoordig maak ik ook tekeningen en schilderijen met een boodschap erbij. Deze tekening of dit schilderij is dan afgestemd op de energie van een bepaalde persoon of gebeurtenis.
Ik hoop dat mijn werk bij jullie in de smaak valt.
Ik denk eerder dat Bob Ross hoorde bij het 1337-skills gedeelte.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:46 schreef Jonathon het volgende:
Ik vond juist zijn schilderijen erg mooi.. dat lijkt ten minste nog ergens op
[..]
tuurlijk, ik durf Bob Ross en Rembrandt best in 1 zin te noemen (oeh deed ik het al)quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:49 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Bob Ross hoorde bij het 1337-skills gedeelte.![]()
BOB ROSSSSS!!!!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:40 schreef Mr-Fluffy het volgende:
[afbeelding]
hee die staat op de vinyl van Advanced !!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:40 schreef Mr-Fluffy het volgende:
[afbeelding]
bob ross is stoer.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:40 schreef Mr-Fluffy het volgende:
[afbeelding]
Zie je nou echt niet dat deel 4 is van de kruisweg ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:54 schreef A.Noniem het volgende:
[afbeelding]
*zich afvraagt of t iets voor moet stellen*
Ik vind dit echt een van de mooiste kunstwerken, maarja dat is mijn mening. Alleen heb jij je niet erg verdiept in kunst als je denkt dat kwaliteit van een schilderij alleen te beoordelen is op hoe recht die schilder een lijntje trekt en of zen schilderij bijna een foto is. Het gaat juist om het uitdragen van de emotie en niet om een plaatje maken dat bijna een foto lijkt. Ik zou bijna zeggen doe het maar eens naquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:19 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[afbeelding]
Er zal best een mooie gedachte achter zitten van meneer Picasso, maar voor de uitvoering heb ik echt geen respect. Een realistisch (of als realistisch bedoeld) schilderij kun je tenminste nog op kwaliteit en kwaliteit van de schilder beoordelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |