abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39288732
Vervolg van: Het grote Italië topic #3 - Forza Grosso!

De kwartfinales zijn gehaald en op papier wacht misschien wel de minste tegenstander van de 8 kwartfinalisten, maar toch niet te onderschatten.
Nu kent heel Italie het gevaar Shevchenko, ookal speelt hij tot op heden redelijk onopvallend, maar toch.

Materazzi zal er niet bij zijn, die is voor 1 duel geschorst, dus Cannavaro mag centraal Zaccardo of Barzagli gaan aansturen.
Del Piero heeft z'n kans niet gegrepen, vermoedelijk zal Totti, die gisteren aangegeven had zich wat moe te voelen en dus geen hele match aan te kunnen dan ook weer in de basis starten.

Verder zaak niet te veel kaarten op de backpositie op te lopen ivm mogelijke schorsingen, hoewel Oddo ook nog een prima vervanger zou zijn.

Tot nu toe heeft Italie alle tegenslagen in de vorm van blessures, schorsingen, onterechte rode kaarten, onterecht afgefloten buitenspelsituaties en Moggipoli op de achtergrond overwonnen, de zaak Pessotto kan daar ook nog wel bij.

Afspraak vrijdagavond 21.00 uur.

Forza Ragazzi!!!
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 27 juni 2006 @ 16:50:03 #2
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_39289050
Goed topic!

Op teletekst stond er dat Nesta nog niet klaar raakt voor de kwartfinales, helaas.
pi_39289236
Materazzi is er in de Halve finale weer bij
De Rossi en Nesta in de Finale (danwel Troostfinale)

Alles onder voorbehoud van de resultaten natuurlijk
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 27 juni 2006 @ 16:58:42 #4
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_39289368
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:55 schreef DIGGER het volgende:
Materazzi is er in de Halve finale weer bij
De Rossi en Nesta in de Finale (danwel Troostfinale)

Alles onder voorbehoud van de resultaten natuurlijk
Zolang Cannavaro maar geen tweede geel oploopt...
Want als je ziet hoe ze met kaarten gooien dit WK.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:41:00 #5
105303 Chocolademousse
GialloRosso Per Sempre!
pi_39293021
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:58 schreef placebeau het volgende:

[..]

Zolang Cannavaro maar geen tweede geel oploopt...
Want als je ziet hoe ze met kaarten gooien dit WK.
Zou inderdaad dramatisch zijn. Cannavaro vind ik tot op heden de beste Italiaan. En als je dan Cannavaro, Nesta en Materazzi tegen Argentinie/Duitsland mist....Maarja eerst maar zien te winnen van Oekraine! Forza Ragazzi!!

Trouwens complimenten voor Totti, op dat moment een strafschop durven nemen terwijl hij zoveel kritiek heeft gehad de laatste jaren! Het risico nemen dat hij bij een misser helemaal 'afgemaakt' zou worden...!

Grazie Francesco!!
"Della Roma e Campioni D'Italia...."
pi_39293292
nog 13 mins en ik heb een veilig op ebay gewonnen en daarmee een ticket voor italia-oekraine
  dinsdag 27 juni 2006 @ 19:01:58 #7
105303 Chocolademousse
GialloRosso Per Sempre!
pi_39293739
Minder goed nieuws rondom Pessotto, gelukkig is hij buiten levensgevaar (volgens internet)!
pi_39293890
laatste seconde met 1 ¤ overboden
pi_39294097
ik heb gister niks gezien, maar heeft die Materazzi rood verbaast me niks eigeniljk
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_39294159
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:28 schreef dndiek het volgende:
Weet iemand waar je accessoires van Italia kunt bestellen zonder credit card?
iemand??
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_39296617
Hoplakee! Kwartfinale!

Lekker hoor.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_39296727
zijn er nog mensen die een kaart zoeken ?? ik kan er namelijk nu 2 krijgen.. maar hoef er maar 1

reageer aub snel
pi_39300423
Australië had geluk, wij niet", dat
zijn de woorden van Fabio Cannavaro. De
aanvoerder van de Italiaanse ploeg gaat
niet akkoord met de perscommentaren.

"Het stoort me dat iedereen onze zege
aan geluk toeschrijft. Zij konden met
elf tegen tien spelen en toch hadden
wij de betere kansen. Australië speelde
heel stereotiep met hoge voorzetten. Ik
zei tegen Andrea Barzagli: 'Laat ze
maar doen, we gaan plezier hebben'."

Cannavaro kreeg ook lof van Andrea Bar-
zagli, die zijn WK-debuut maakte in de
verdediging. "Met hem naast je is het
makkelijk spelen. Hij stelt je gerust."

Grote grond van waarheid natuurlijk.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 22:02:16 #14
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_39300631
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 21:57 schreef BramKVO het volgende:
"Het stoort me dat iedereen onze zege
aan geluk toeschrijft. Zij konden met
elf tegen tien spelen en toch hadden
wij de betere kansen. Australië speelde
heel stereotiep met hoge voorzetten. Ik
zei tegen Andrea Barzagli: 'Laat ze
maar doen, we gaan plezier hebben'."
Held.
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 juni 2006 @ 22:21:54 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_39301631
Hoe durven jullie zo'n jubel-topic te openen zonder ook maar één kritisch standpunt. In Nederland hebben we nog gevoel voor het spel en durven we te eggen dat het niet grandioos was. Wat Italië heeeft laten zien grenst aan het ongelofelijke. Met veel mazzel en geluk de volgende ronde halen met als aportheose een onterechjt verkregen doelpunt in de 93ste minuut tegen een land waar jullie van te voren geringschattend over deden. Iko zou me alle ogen uit de kop schamen als ik zo verder zou zijn gekomen..

Waar is die zogenaamde geweldige Toni, waar is Del Pierro ? Niemand heeft ze gezien omdat Italië weer als vanouds met de rug naar hun eigen doelman speelt. Als neutrale toeschouwer weet je gewoon dat je naar een kut-wedstrijd gaat kijken als Italië gaat spelen.

Jullie zijn Italië suporters. Gefeliciteerd ermee, maar stiekem heb ik medelijden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_39303447
Beter dan Tong80 hget zegt kan het niet gezegd worden.

Niet zozeer het spel van Italie, niet zozeer die onterechte penalty, niet zozeer die ontzettend negatieve instelling - niet zozeer dat al is het probleem. Wel dat er mensen zijn die doen alsof dat het soort voetbal is waar we blij van moeten worden.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:12:33 #17
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_39304086
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 22:56 schreef SCH het volgende:

Niet zozeer het spel van Italie, niet zozeer die onterechte penalty, niet zozeer die ontzettend negatieve instelling - niet zozeer dat al is het probleem. Wel dat er mensen zijn die doen alsof dat het soort voetbal is waar we blij van moeten worden.
Alsof jij Nederland zou laten vallen als ze slecht spelen?

Tegen Ghana en tegen Tsjechië speelden ze erg goed. Nu ze één slechte helft spelen komt iedereen weer met clichés opdraven. Belachelijk.
pi_39304109
hoe kunnen mensen nu verwachten dat Italie met één man minder nota bene Australie onder de voet gaat lopen ?? Ik weet niet of jullie het gezien hebben, maar toen het 11 tegen 11 was begon Italie met een tridente voorin en kozen ze ook id praktijk de aanval met enkele kansen als gevolg. Toen ze met een man minder kwamen kozen ze voor catencaccio, true maar meeste ploegen verdedigen als ze man minder hebben.
Verder speelde Italie tegen Ghana en in mindere mate tegen Tsjechie vrij aardig voetbal. Julie commentaar is ook gewoon bevooroordeeld door jullie haat jegens Italie
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:13:28 #19
105303 Chocolademousse
GialloRosso Per Sempre!
pi_39304120
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 22:56 schreef SCH het volgende:

Het gaat om het bereiken van de volgende ronde op een toernooi! Leuk voetbal, leuke wedstrijden allemaal mee eens dat dat belangrijk is. Maar wie zal er nu meer feest vieren?? Ik denk toch de Italianen....wat Cannavaro eerder al heeft gezegd. Maar ik ga die discussies niet meer aan, ieder z'n voorkeuren....
Forza Italia per sempre!
pi_39304185
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 22:21 schreef tong80 het volgende:
Hoe durven jullie zo'n jubel-topic te openen zonder ook maar één kritisch standpunt. In Nederland hebben we nog gevoel voor het spel en durven we te eggen dat het niet grandioos was. Wat Italië heeeft laten zien grenst aan het ongelofelijke. Met veel mazzel en geluk de volgende ronde halen met als aportheose een onterechjt verkregen doelpunt in de 93ste minuut tegen een land waar jullie van te voren geringschattend over deden. Iko zou me alle ogen uit de kop schamen als ik zo verder zou zijn gekomen..

Waar is die zogenaamde geweldige Toni, waar is Del Pierro ? Niemand heeft ze gezien omdat Italië weer als vanouds met de rug naar hun eigen doelman speelt. Als neutrale toeschouwer weet je gewoon dat je naar een kut-wedstrijd gaat kijken als Italië gaat spelen.

Jullie zijn Italië suporters. Gefeliciteerd ermee, maar stiekem heb ik medelijden.

Verwerk dat trauma van een paar jaar geleden nou eens!

Trouwste user 2022 dinsdag 27 juni 2006 @ 23:41:53 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_39305269
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:15 schreef BuBbliN het volgende:

[..]

Verwerk dat trauma van een paar jaar geleden nou eens!

WK-78

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:58:25 #22
43497 Afunados
Get Therapy
pi_39305823
Ik ga die discussie niet eens meer aan. Kan me echt geen zak schelen dat we met veel geluk en minder voetbal de Ozzy's uitgeschakelt hebben, we staan tenminste in de kwartinales.

Kwartfinale in café kijken bij Rock Werchter, dan de eventuele halve finale reizen we weer af.

Morgen volgen er wat foto's van de party in Kaiserslautern gisteren
pi_39307998
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:58 schreef Afunados het volgende:
Kwartfinale in café kijken bij Rock Werchter, dan de eventuele halve finale reizen we weer af.
ik ga ook nr Werchter, en wil ook Italie zien ! Waar ga jij kijken dan ? Dat cafe op die hoek van die straat ?
pi_39308019
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:41 schreef tong80 het volgende:

[..]

WK-78

dat duel in 78 geef ik je helemaal gelijk in.

volgens mij komt 2x achterelkaar een finale verliezen wel iets harder aan. Jullie waren immers de volgende 2 wk's (82 en 86) spoorloos verdwenen.

maar dat waren idd de betere tijden ja.
  Trouwste user 2022 woensdag 28 juni 2006 @ 03:16:05 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_39309445
Ach het WK 74 missen deed Italië ook geen goed.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')