Zolang Cannavaro maar geen tweede geel oploopt...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:55 schreef DIGGER het volgende:
Materazzi is er in de Halve finale weer bij
De Rossi en Nesta in de Finale (danwel Troostfinale)
Alles onder voorbehoud van de resultaten natuurlijk
Zou inderdaad dramatisch zijn. Cannavaro vind ik tot op heden de beste Italiaan. En als je dan Cannavaro, Nesta en Materazzi tegen Argentinie/Duitsland mist....Maarja eerst maar zien te winnen van Oekraine! Forza Ragazzi!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:58 schreef placebeau het volgende:
[..]
Zolang Cannavaro maar geen tweede geel oploopt...
Want als je ziet hoe ze met kaarten gooien dit WK.
iemand??quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:28 schreef dndiek het volgende:
Weet iemand waar je accessoires van Italia kunt bestellen zonder credit card?
Held.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:57 schreef BramKVO het volgende:
"Het stoort me dat iedereen onze zege
aan geluk toeschrijft. Zij konden met
elf tegen tien spelen en toch hadden
wij de betere kansen. Australië speelde
heel stereotiep met hoge voorzetten. Ik
zei tegen Andrea Barzagli: 'Laat ze
maar doen, we gaan plezier hebben'."
Alsof jij Nederland zou laten vallen als ze slecht spelen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:56 schreef SCH het volgende:
Beter dan Tong80 hget zegt kan het niet gezegd worden.
Niet zozeer het spel van Italie, niet zozeer die onterechte penalty, niet zozeer die ontzettend negatieve instelling - niet zozeer dat al is het probleem. Wel dat er mensen zijn die doen alsof dat het soort voetbal is waar we blij van moeten worden.
Het gaat om het bereiken van de volgende ronde op een toernooi! Leuk voetbal, leuke wedstrijden allemaal mee eens dat dat belangrijk is. Maar wie zal er nu meer feest vieren?? Ik denk toch de Italianen....wat Cannavaro eerder al heeft gezegd. Maar ik ga die discussies niet meer aan, ieder z'n voorkeuren....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:56 schreef SCH het volgende:
Beter dan Tong80 hget zegt kan het niet gezegd worden.
Niet zozeer het spel van Italie, niet zozeer die onterechte penalty, niet zozeer die ontzettend negatieve instelling - niet zozeer dat al is het probleem. Wel dat er mensen zijn die doen alsof dat het soort voetbal is waar we blij van moeten worden.
Verwerk dat trauma van een paar jaar geleden nou eens!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:21 schreef tong80 het volgende:
Hoe durven jullie zo'n jubel-topic te openen zonder ook maar één kritisch standpunt. In Nederland hebben we nog gevoel voor het spel en durven we te eggen dat het niet grandioos was. Wat Italië heeeft laten zien grenst aan het ongelofelijke. Met veel mazzel en geluk de volgende ronde halen met als aportheose een onterechjt verkregen doelpunt in de 93ste minuut tegen een land waar jullie van te voren geringschattend over deden. Iko zou me alle ogen uit de kop schamen als ik zo verder zou zijn gekomen..
Waar is die zogenaamde geweldige Toni, waar is Del Pierro ? Niemand heeft ze gezien omdat Italië weer als vanouds met de rug naar hun eigen doelman speelt. Als neutrale toeschouwer weet je gewoon dat je naar een kut-wedstrijd gaat kijken als Italië gaat spelen.
Jullie zijn Italië suporters. Gefeliciteerd ermee, maar stiekem heb ik medelijden.
WK-78quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:15 schreef BuBbliN het volgende:
[..]
Verwerk dat trauma van een paar jaar geleden nou eens!
![]()
ik ga ook nr Werchter, en wil ook Italie zien ! Waar ga jij kijken dan ? Dat cafe op die hoek van die straat ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:58 schreef Afunados het volgende:
Kwartfinale in café kijken bij Rock Werchter, dan de eventuele halve finale reizen we weer af.
dat duel in 78 geef ik je helemaal gelijk in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |