En wat moet ik daar mee doen dan?quote:Op woensdag 27 september 2006 10:04 schreef Oblivion het volgende:
Nee, is niet veel.
Vraag wel heel brutaal of je sealer mee naar huis mag nemen, een soort van vloeibare pleister.
3 dagen lang elke ochtend op het streepje smeren, dan blijft het beter zitten.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:19 schreef Koningin het volgende:
[..]
En wat moet ik daar mee doen dan?
Is per mens verschillend.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:41 schreef Koningin het volgende:
Hoe zit het nou echt met de pijn???
Ik heb zelf een tattoo, dus kan me er iets bij voorstellen, maar bij je oog lijkt me zo vervelend.
erg mooi, ik zou het bovenste lijntje zo laten, maar ms is het eindresultaat nog mooier, dus bla!quote:Op donderdag 21 september 2006 08:04 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gisteren de onderkant gedaan.
Nu dikke oogjes...![]()
En over 2 weken moet de bovenkant nog een keer want dan komt er een iets dikker lijntje bovenop met liftend puntje.
Normaliter doen ze dit in 1 moeite door, alleen ja, ik ben een piepert en bloed als een rund.![]()
En had erg last van de verdovingscreme, niet op de oogleden, maar bij mij vloeide het dus naar de ogen toe, dus hup weer overeind...dan weer liggen...pfff...![]()
Voor de mensen die denken dat het dus zo erg pijn doet, dat verschilt echt per mens...
Zijn de ogen klaar dan gaat ze mijn wenkbrauwen een beetje meer aanzetten, en dan the lips...
Schijnt bij je neus het pijnlijkst te zijn...![]()
Nou dat wordt wat....![]()
Ze heeft twee lelijke dotje die ik ooit als tiener zelf heb zitten frutten, weggehaald.
De littekens van de galoperatie worden ingekleurd.
En dan heb ik nog een oude tattoo op mijn rechteronderrug die anders moet worden.
Maar dat is andere inkt.
Obli gaat in de revisie!
Yep, dat kan dus...quote:Op woensdag 27 september 2006 18:30 schreef sproetjes het volgende:
weet iemand of dit trouwens kan, dat ogen het afstoten? of is het dan gewoon niet diep genoeg gepigmenteerd ofzo?
Dank je.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:56 schreef het-is-mij het volgende:
Interessant topic, mooi geworden dames!
Voor heel het oog, onder en boven een uurtje, inclusief verdoving (die een half uur moet zitten eer...)quote:Zit er ook al een tijdje over te denken, dat lijntje kan ik wel hebben.
Maar ik ben zo'n figuur die nogal snel in de ogen wrijft of niet meer in de gaten heeft dat ik er eye liner op heb zitten wat dus dan aan mn vingers zit![]()
Vandaar dat ik me hier maar eens in ga verdiepen.
Hoe lang zijn ze er ong. mee bezig?
Oeh!!!! Lippen lijkt me eng hoor!!! Ik wil echt niet altijd met lippenstick oplopen en als ik geen lippenstick op heb wil ik geen lijntjes overhouden!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:23 schreef Oblivion het volgende:
Zo ook de lippen, je gaat als clown weg, daarna verdwijnen zelfs de lijnen!
Dan na een week of drie komt alles weer terug en op z'n plek.
Althans zo is het mij uitgelegd.![]()
Ik ben heeeeeeeel erg benieuwd Oblivion!!!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:48 schreef Oblivion het volgende:
Daarom wordt er eerst goed bekeken welke kleur ik wil en bij me past, want ik wil ook geen "echte" lijntjes om the lips...
Maar ik zal daar ook wel foto's van posten.
Bovenlip wordt gecorrigeerd.
Ja, ik heb een dunne bovenlip en vind dat spuiten allemaal een beetje...hmmmm...niet zo lekker...quote:Op donderdag 28 september 2006 09:42 schreef Joky het volgende:
[..]
Ik ben heeeeeeeel erg benieuwd Oblivion!!!
Hou ons op de hoogte alsjeblieft!
Begrijp ik goed dat jij ook een correctie-lijntje in de kleur van je eigen lippenrood wilt?
Wanneer ga je?quote:Op donderdag 28 september 2006 10:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, ik heb een dunne bovenlip en vind dat spuiten allemaal een beetje...hmmmm...niet zo lekker...![]()
Iedereen heeft een denkbeeldige witte lijn om de mond. Daar zal het in gedaan worden.
Is maar 1 of 2 mm.
Mooie dikke zoenlippen zal ik er niet van krijgen, maar mischien net dat ene tikkie...![]()
Mooiquote:Op donderdag 28 september 2006 13:47 schreef Puckzzz het volgende:
Eindelijk een foto van mijn lijntje (ja ik trek mijn wenkbrauwen wat omhoog)
[afbeelding]
Ziet er echt heeeeeel mooi uit!!!quote:Op donderdag 28 september 2006 13:47 schreef Puckzzz het volgende:
Eindelijk een foto van mijn lijntje (ja ik trek mijn wenkbrauwen wat omhoog)
[afbeelding]
Als ik het aandurf: volgende week...quote:
Thanks!quote:
Succes alvast!![]()
Ik durf het wel, maar twijfel teveel...quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:46 schreef Oblivion het volgende:
Als ik het aandurf: volgende week...![]()
Mag je best vinden.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:44 schreef jors het volgende:
wimpers kleuren en wenkbrauwen kleuren oke..Maar egt make-up permanent laten zetten gaat wel un btje ver sorry hoor
Thanks Vivi...quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:50 schreef Vivi het volgende:
Mooi Obli! Ben benieuwd naar je wenkbrauwen, ik heb zelf ook van die onzichtbare wenkbrauwen, bahbah
Wat raar dat de onderkant dan wel afgestoten werd en de bovenkant niet?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:55 schreef sproetjes het volgende:
mijn eyeliner zit bij mij nu bijna 3 jaar (in september)
en het is toch echt tijd om het binnenkort te laten bijwerken, merk dat het de laatste tijd flink aan het vervagen is, heb er trouwens nooit spijt van gehad!
onder is het vrijwel helemaal afgestoten toendertijd trouwens, dus dat laat ik niet meer doen, maar t randje boven was wel prima gelukt, dat gebeurd dus ook weer opnieuw (hopelijk dit jaar nog)
de bovenkant eerst ook hoor, het is in totaal 4 keer gedaan, ipv de normale 2 keerquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:12 schreef Purky het volgende:
[..]
Wat raar dat de onderkant dan wel afgestoten werd en de bovenkant niet?
Naja, gelukkig ook maar
Deed het pijn?
En hoe vind je een goeie kliniek?
Ik kijk trouwens wel even of ik een nieuw topic maak, straks krijg je weer van 'er is al een topic over' etc
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:26 schreef sproetjes het volgende:
ben bij een vrouwtje thuis geweest die ik bij toeval had gevonden, via via
bij toeval omdat een vriendin, zonder dat ik het wist, ook besloten had permanent makeup te nemenquote:
wat een kickquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:35 schreef Purky het volgende:
Ik kan geen ander topic vinden over dit onderwerp op fok dus geef deze maar weer eens een kick.
Ik zit dit ook te overwegen, want word moe van elke dag dat lijntje wat ik inmidels al jaren hetzelfde doe.
Ik voel me niet de mooiste zonder make up en het lijkt me gewoon een uitkomst als er standaard een lijntje zit, me geen zorgen meer maken dat het uit is gelopen, etc.
Jammer genoeg kan ik de foto's van Puckz niet meer zien, maar ben toch wel erg benieuwd.
Zijn er nog meer mensen met ervaring?? (goed of slecht, foto's ook welkom)
Haha ja sorryquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat een kick
Mijn lijntjes zijn nog steeds mooi. Heb ze nog niet 1 keer bij laten werken. Ben er nog altijd heel blij mee
WTF is dat voor een kromme vergelijking manquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:15 schreef zoalshetis het volgende:
en straks lees je dat tatoo met tijdelijke inkt kanker veroorzaakt. zit je met een gezwel rond je ogen.
net als al die pretty boys and girls die dachten dat heel snel bruin worden onder de zonnebank niet schadelijk zou zijn. hoe fucking stupid kan je eigenlijk zijn?
waarom iets doen aan het lichaam dat zonder onnatuurlijke aanpassingen ook mooi is? of gewoon een lichaam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |