Mooi zo! Dat gaat snelquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:24 schreef Rewimo het volgende:
Laatste nieuws: Guus wandelt door de kamer, al snuffelend aan alles wat ie tegenkomt. Jamie op zijn beurt heeft aan Guus gesnuffeldGeen vijandigheden
Inmiddels draait ie om mijn benen, kroelt lekker en springt nu op mijn bureau
Wat grappig en niet des katsquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:04 schreef Rewimo het volgende:
Foldjes zijn zó sociaal, die vinden het echt allemaal primaEr is één keer geblazen toen Guus er net was, meer uit plichtsbesef dan uit kwaadheid
Onze allerliefste (enige dus) poes heeft OF een geheugen van drie seconden OF is enorm vergevingsgezind... ze is werkelijk nooit beledigd.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
Geen dier kan ook zo ontzettend overtuigd zwaar beledigd zitten te wezen als een kat.
Ik denk niet dat ze sjaggo, nuffig of zuur is, ik denk dat ze gewoon pijn heeftquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
Huisgenootje is terug van vakantie, en we hebben het gisteren uitgebreid over katten gehad. We gaan in augustus een kat uit de opvang halen, dan zijn we allebei thuis en heeft de kat alle tijd om aan ons te wennen..
Vanmorgen heb ik kennisgemaakt met buurtkat Gompie, en wel door perongeluk een doos bevroren tonijn op haar hoofd te laten vallen..
.
. Ik schaamde me rot. Gompie was vreselijk geschrokken. Ik was dus net terug van de Lidl, van boodschappen doen, en ik had een tas vol met spullen. Gompie zat voor de deur keihard te joelen dat ze naar binnen wou. Ik doe de deur open, Gompie rent naar binnen en gaat in de keuken zitten. Ik wil eerst de tassen uitpakken en dingen in de koelkast en vriezer zetten enzo, pak ik dus dat pak vis verkeerd vast, waardoor het uit mijn handen glijdt en plat op Gomp d'r kop valt. Gompie was ZO geschrokken en beledigd dat ze naar boven rende en daar anderhalf uur lang strontchaggerijnig is blijven zitten. Ik heb d'r net een beetje gepaaid met een kattesnoepje, en toen kwam ze met d'r allernuffigste koppie weer een beetje mijn kant op.
. Dat gaat nog wel even duren voordat die zonder uiterst zuur te kijken bij me komt zitten.
Hoofdpijn..quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze sjaggo, nuffig of zuur is, ik denk dat ze gewoon pijn heeft
Hij zat eerst wel te schudden en zijn nek te krabbenquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:31 schreef Nilasha het volgende:
Rewimo werd Guus eerst niet helemaal gek van dat belletje? Sam heeft ook een poosje zo'n ding gehad (tot ie een te dikke nek kreeg..) en de eerste dag was hij helemaal idioot aan 't doen.
![]()
Ik kan werkelijk niet wachten tot augustus.quote:
Twee katten vind ik sowieso beter dan één zeker als je veel weg bent, een kat heeft ook zo z'n sociale interactie nodig en dat gaat prima met een mens, maar met een andere kat erbij is natuurlijk nóg beter. Als je een raskat neemt zijn er veel fokkers die geen kittens als enige huisdier plaatsen omdat ze dat eigenlijk niet goed vinden voor de kat. Er zijn wel katten die door slechte ervaringen met andere katten in het verleden wel liever alleen zitten, die kun je vinden als herplaatser.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik kan werkelijk niet wachten tot augustus..
We hebben het er zelfs al stiekum over gehad om allebei een kat te nemen. Maar daar willen we nog even over nadenken. Want dat zou dan betekenen dat die twee katten een jaar of twee samen hier zouden wonen (met sporadisch gezelschap van mevrouw Gomp) en dat ze na die tijd elk met een van ons mee zouden gaan naar een nieuw huis.
Trekken katten dat ? Er is waarschijnlijk ook nog verschil of je broertjes en zusjes neemt en van welk ras of ze het ten eerste trekken om samen in 1 huis te wonen en daarna dus weer zonder elkaar te moeten.
Kan een van jullie daar iets over zeggen ? We gaan daar ieg nog eens even goed over inlezen, maar ik wou het ook nog even hier komen vragen. Mijn huisgenootje had zich al wat ingelezen op kattenrassen, en zag een Britse korthaar sowieso wel zitten als we 1 kat in huis nemen. (Die schijnen sociaal te zijn, maar het ook aan te kunnen om alleen thuis te zijn, aangezien zij 3,5 dag per week werkt en ik volgend jaar 3 dagen per week in Amsterdam ga studeren en we in Utrecht wonen.)
Precies. Maar met dit weer staan bij ons alle deuren tegen elkaar open, met name in mijn kamer, omdat die op het zuiden ligt. En Gompie grijpt dan haar kans.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:43 schreef Rewimo het volgende:
De katten mogen hier niet op bed slapen. Strikt genomen mogen ze niet op de slaapkamers komen, maar er glipt er weleens eentje naar binnen natuurlijk. 's Nachts zijn de slaapkamers echter no-go
Doet mijn panter van 12 ook nog steedsquote:
jaja.. (dubbel)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |