Moet ik m je even mailen ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:35 schreef Bastard het volgende:
Ow wacht.. die zou in de send items kunnen staan!!
* Bastard gaat zoeken.
Yupquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:45 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Met Rewimo dr andere fotomodellen uiteraard
![]()
Hmm toen ik alleen deze reactie zag... dacht ik onwillekeurig aan een poes in een envelopquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Moet ik m je even mailen ?
Edit: done.
Waar het hoofd vol van is...quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:19 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
Hmm toen ik alleen deze reactie zag... dacht ik onwillekeurig aan een poes in een envelop![]()
Eh ik weet niet precies waar jij aan dacht.. maar ik ben gewoon een lief braaf onschuldig meisje hoorquote:
Nu maar ff afwachten tot we wat horen.....quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:18 schreef Bastard het volgende:
Nou hemel en aarde worden bewogen voor Guus
Khad het nummer gevonden (ouders gebeld) en al doorgemaild.
Ik heb het in de gatenquote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb het in de gaten
Ik heb de mail ontvangen en ga straks bellen
Straks pas ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb het in de gaten
Ik heb de mail ontvangen en ga straks bellen
Dan heeft Rewimo je maar weer mooi gered *grin*quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:44 schreef ymme het volgende:
Ik heb geen zin om alles terug te lezen
Rewimo ga jij bellen voor de mooie brit
Zo ja. GOED ZO!! Anders had ik het gedaan, en was mijn vriend niet blij geweest met mij
Wat ziet hij/zij er onwijs goed en lief uit!
Ik stuur de rekening welquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:48 schreef Uhmmie het volgende:
Dan heeft Rewimo je maar weer mooi gered *grin*
quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:31 schreef Rewimo het volgende:
Christan wil wel 30 poezen, maar vanaf zondag hebben we er 3
quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:33 schreef Rewimo het volgende:
Christan gaat en passant ook Arwen even knuffelen
quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:33 schreef Rewimo het volgende:
Christan gaat en passant ook Arwen even knuffelen
Ehm ik voel me niet zwanger hoorquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:15 schreef Bluezz het volgende:
Ik voel me met Rewimo gewoon een beetje zwanger![]()
Hier hetzelfde, alleen dan 2. Erg mooi beestjequote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:50 schreef S1tH het volgende:
damn hij is wel mooi zeg jammer dat ik al 4 katten heb
Mja ik laat hier ook geen wcpapier meer in huis slingeren.. dat scheelt hoop opruimenquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:01 schreef Bluezz het volgende:
OMG![]()
Natterikkie
Dat wc papier is heulllll herkenbaar![]()
Deze foto's zijn van zijn huidige baasje hoorquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:01 schreef Uhmmie het volgende:
Je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat hij zich niet op zn gemak voelt![]()
Zondag gaan Christan en ik hem halenquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:09 schreef Uhmmie het volgende:
Wanneer dan rewimo?
Wij zaten al heelmaal vol smart op meer fotoos te wachten.
En kreeg spontaan inspiratie voor abby.. maar natuurlijk tegen de tijd de cam hier is.. is poes weer voor het raam gaan zitten
Dus tja.. volgende keer maar weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |