De laatste keer dat ik op kittentekoop keek stonden er 103 nestjes Britjes op. Ter vergelijking, 35 nesten Maine Coons en van de Birmaan en Ragdoll ieder 27 nesten. Brittenfokkers die al lang met het ras bezig zijn zien het ten onder gaan aan zijn eigen succes (Whiskasreclames enzo) omdat ineens iedereen die een Brit koopt ermee gaat fokken, kittens raakt men nog net kwijt, mensen gaan helaas eerder voor een kitten dan voor een herplaatser.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:43 schreef Uhmmie het volgende:
Hmm ben ik hier de e nige die het raar vind dat zijn tante eerst een nestje met mooie britjes heeft en het beestje nu niet kwijt zou kunnen?
Stapels mensen die britjes willen kopen.. dus ik zou serieus niet weten waarom dat beest anders naar het asiel zou gaan.
Bij jou zou hij wel écht op zijn plaats zijn Rewimoquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:19 schreef Rewimo het volgende:
Guus is wel een droppie zeg*ernstig in de verleiding komt*
Ik ga er serieus over nadenken. Ik heb al twee Scottish Folds en ik ben gek op Britten.
Dat is best heel erg jammer... ook herplaatsers zijn lief tenslotte.quote:mensen gaan helaas eerder voor een kitten dan voor een herplaatser.
Ik dacht direct al aan jou toen ik dit topic begon te lezen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:19 schreef Rewimo het volgende:
Guus is wel een droppie zeg*ernstig in de verleiding komt*
Ik ga er serieus over nadenken. Ik heb al twee Scottish Folds en ik ben gek op Britten.
Ik moet toch iets verzinnen om het topic onder de aandacht te brengen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je topic staat er dan ook maar net
Duimt verder voor mooie Guus
ik woon vrij ver weg en vind het voor het beestje zonde als ie zolang in de auto moet... als er dus iemand is die in de buurt woont die hem een goed thuis wil geven, dan met alle liefde...quote:
heb je het nou tegen mij of ??quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Niet dat ik ervan overtuigd ben dat Guus gelukkiger zou zijn in een mandje in de trein, maar als jij dat een fijner idee vindt dan lang in de auto wil ik desnoods Guus wel komen brengen met het OV. Dan zie ik m toch nog even..
Ja. Dat was misschien niet heel duidelijk, maar als ik je kan helpen met mijn vakantietijd en mijn OV, dan wil ik dat graag doen.quote:
Interessant aanbod... thx Moeten het topic maar even in de gaten houden. Mooie zou zijn als ik zelf gewoon een kleine week met alle drie de katten kan doorbrengen om te kijken of ie goed geaccepteerd zou worden... daar gaat het me om. Maar ja, misschiend meldt iemand anders zich nog op FoK of in het dagelijkse leventje daar.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja. Dat was misschien niet heel duidelijk, maar als ik je kan helpen met mijn vakantietijd en mijn OV, dan wil ik dat graag doen..
quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit ook een beetje met de afstand (woon in Haarlem) maar ik vind Guus echt een droppie en ik wil 'm eigenlijk best een goed thuis biedenIk ga even mailen, misschien is er iets te regelen.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:37 schreef Rewimo het volgende:
Mja, op zich heb ik geen plannen voor zondag, dus als Guus haast heeft...
quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:37 schreef Rewimo het volgende:
Mja, op zich heb ik geen plannen voor zondag, dus als Guus haast heeft...
quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:43 schreef Uhmmie het volgende:
rewimo: we eisen dan natuurlijk wel hele mooie fotoos
een eigen Guus-Topicquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:49 schreef Rewimo het volgende:
Hoe kun je van mij nou eisen dat ik géén foto's maak?![]()
(zie sig)
quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, met Christan en dat heeft ze net gedaan.![]()
![]()
Gaan we roddelen, tante?quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
*fluister
*roddel
Zij en d'r vent latten... Tssssk.
Dat lijkt me een heel goed idee Christan !quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:52 schreef Rewimo het volgende:
Ik laat de foto's net aan Christan zien. Hij vindt Guus lief. Ik zeg tegen hem: Guus zoekt een ander huis. Waarom? Omdat hij niet kan blijven waar hij nu woont. O, mama, zegt hij, zullen wij hem dan in huis nemen?
Tuuluk welquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:22 schreef Rewimo het volgende:
Hoho, het moet allemaal nog geregeld worden hoorMisschien kom ik wel niet door de ballotagecommissie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |