een stekje in de volle grond, van 30 cm , en t is een 2 meter hoge puinhoop. [ al de andere planten hebben geen ruimte meer ] in november haal ik er de mooiste stekken uit . de rest laat ik staan tot t voorjaar, niks van over naruurlijk.quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:42 schreef senesta het volgende:
Ha die is ook mooi.
Die brugmansia zeg, wat een grooote.
Killer_mom zet jij brugmansia's in de volle grond?
Graaf je die weer uit in het najaar dan?
luizen zijn nuttig, snoei de buurvrouwquote:Op dinsdag 26 september 2006 08:53 schreef assepoes het volgende:
Mijn buurvrouw kwam me even vriendelijk melden dat de klimop zwarte luis heeft.Ik heb gelijk gespoten en even een verdere inspectie gedaan. Blijken de rozen ook luis te hebben, maar dan de gewone bladluis. Grumbel.
haha zie ik het sarcasem nou niet, of vind je de planten eigenlijk gewoon onkruid?quote:Op woensdag 27 september 2006 01:13 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
een stekje in de volle grond, van 30 cm , en t is een 2 meter hoge puinhoop. [ al de andere planten hebben geen ruimte meer ] in november haal ik er de mooiste stekken uit . de rest laat ik staan tot t voorjaar, niks van over naruurlijk.
uitspitten en weggooien.
[afbeelding]
Ooh wat mooi, ik ga volgend jaar nog maar even beter mijn best doen om er ook één te bemachtingen.quote:Op woensdag 27 september 2006 01:13 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
een stekje in de volle grond, van 30 cm , en t is een 2 meter hoge puinhoop. [ al de andere planten hebben geen ruimte meer ] in november haal ik er de mooiste stekken uit . de rest laat ik staan tot t voorjaar, niks van over naruurlijk.
uitspitten en weggooien.
[afbeelding]
zoals gezegd, vanaf half November gratis af te halen. .quote:Op donderdag 28 september 2006 09:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Ooh wat mooi, ik ga volgend jaar nog maar even beter mijn best doen om er ook één te bemachtingen.
Bedankt voor je info in ieder geval![]()
Ze heeft een balkonquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:52 schreef Killer_Mom het volgende:
bolchrysant, kerkhofplant. ik krijg er ieder jaar een kadoo, t laatste wat ik ooit zou kopen.
Hortensia mijn favorite plant. uit de pot halen, en in de volle grond zetten.
Ik zou wel willen maar ik woon in den helder, die afstand is even te groot denk ik.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:41 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
zoals gezegd, vanaf half November gratis af te halen. .
Waarom in een grote kuip? Ik wil juist graag dat de plant klein blijft omdat ik hem anders weg zou moeten doen...quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:10 schreef Killer_Mom het volgende:
opnieuwHortensia mijn favorite plant. uit de pot halen, en in de volle grond zetten. .........
of verplanten in een hele gtote kuip.
Hortensia is eenmaal een groot uigroeiende plant, die moet je niet beperken. ik zou t meteen afleggen als potplant,quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:28 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Waarom in een grote kuip? Ik wil juist graag dat de plant klein blijft omdat ik hem anders weg zou moeten doen...
iets van 300 KMquote:Op zaterdag 30 september 2006 09:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik woon in den helder, die afstand is even te groot denk ik.
In ieder geval wel hartstikke bedankt voor het aanbod![]()
Zijn dat niet 'wat late Cyclamen' ? Want die bloeien op dit moment namelijkquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:15 schreef Bluezz het volgende:
Er komen bij mij al sprieten uit de bollen die net in de aarde zitten... is dat wel goed ????
Nee, er zat niks in die grondquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:29 schreef Veersesmurf het volgende:
Zijn dat niet 'wat late Cyclamen' ? Want die bloeien op dit moment namelijk![]()
*heeft zaterdag een Cycas gekocht bij de AldiIk wilde er al zo lang eentje, en zaterdag kon ik het niet laten een schitterende Cycas revoluta mee te nemen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |