abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39276597
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:05 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat GoT geweldig is, maar mensen die maar uit het niets 'GoT ' roepen zonder ook maar enige onderbouwing mogen zich wat mij betreft wel een beetje beter in de materie verdiepen.
Daar ben ik het inderdaad mee eens Maar ik denk dat mensen dingen als 'GoT ' toch doen uit onwetendheid en om gewoon met de grote massa mee te doen in plaats van echt te weten waar het over gaat.
quote:
Vroeger kwam ik nog wel veel op GoT trouwens, maar nadat ik mij op FOK! had geregistreerd werd dat al minder. Nu kom ik er vrijwel nooit meer, alleen de frontpage van Tweakers wil ik nog wel eens checken, maar dat is ook alleen maar om het nieuws wat er op staat.
De FP kijk ik bij hun inderdaad ook regelmatig maar ik durf er gewoon niks meer te posten en dat is een beetje jammer opzich want het zou allemaal heel handig kunnen zijn.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_39276646
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:00 schreef Scorpie het volgende:
Dit is al uitgebreid besproken in topic 4896595, topic 859239532, topic 8239832 en ook 59856946.
Verder verwijs ik je naar FAQ 129540, FAQ 385265, en FAQ 3509523 omtrent het posten hier.
Derhalve een slotje.
Ernstig is dat hé, vroegâh toen ik nog wat meer geintresseerd was in computers mij daar mateloos aan geërgerd. En daarom is het niet "GOT " maar "sommige GOTers "
pi_39276703
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 00:04 schreef The_Terminator het volgende:
Fok! in ontstaan op GoT, denk daar maar eens over na

Zonder GoT, oftewel Tweakers.net was er waarschijnlijk helemaal geen FOK!. Maargoed, mensen die over Tweakers.net klagen weten dat waarschijnlijk niet eens omdat ze de geschiedenis van FOK! niet kennen. Jammer.
Is dat nou niet net het bewijs dat Fok! en GoT niet helemaal samengaan, waarom is Danny anders een eigen forum begonnen?
Omdat hij z'n ei op GoT niet kwijt kon toch?

Ik vind het forum van tweakers ook verschrikkelijk, open ik er een topic zijn de 1e 5 reacties of ik de stekker erin heb, de volgende 5 of ik de aan-uit knop heb ingedrukt en daarna 10 dat ik de search moet gebruiken en zelf maar wat onderzoek moet gaan doen.
GoT is voor mij alleen nog maar iets waar ik af en toe wat dingetjes lees en reviews van (mierenneukende) users lees.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_39276729
Tweakers pricewatch
pi_39276761
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:18 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Tweakers pricewatch
Nou als naslagwerk gebruik ik het wel weer ja
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_39276819
Als je echt problemen hebt zijn ze ook niet te lui om te helpen.. En Dàt is het voordeel..
Maar idd, het overgrote deel wordt op slot gegooid..
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_39276886
Waarom heb ik het idee dat minstens de helft van alle fok!kers ook op GoT is geregristreerd, en nog af en toe wat post's plaatsen? Kansloos sommige reactie's hier. Het is gewoon een technisch forum, en direct is het van: Nerd!!!einz!!!!! 22!!!!111!!! ... Kuddevolk dus.
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
pi_39276930
ze hebben daar leukere gamecube/ds topics trouwens
pi_39276957
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:23 schreef RainofDeath het volgende:
Waarom heb ik het idee dat minstens de helft van alle fok!kers ook op GoT is geregristreerd, en nog af en toe wat post's plaatsen?
haha mss een idee om een kom uit de got-kast topic te openen
  dinsdag 27 juni 2006 @ 10:27:21 #35
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_39276997
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:05 schreef The_Terminator het volgende:
Ik zeg ook niet dat GoT geweldig is, maar mensen die maar uit het niets 'GoT ' roepen zonder ook maar enige onderbouwing mogen zich wat mij betreft wel een beetje beter in de materie verdiepen.
Willens en wetens is het nog steeds een eitje om een 'GOT .' mening te hebben hoor.

Niet dat ik die dan heb hoor, maar ik heb het idee dat in de HK een grotere antiFOKpathie heerst dan andersom, in stand gehouden door nog wel veel meer n00b-GOTtertjes die stoer willen doen tegen de oude garde, terwijl die hele HK natuurlijk geopend is voor nerds met FOK-vrees.
Ik ga naar huis.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 10:27:59 #36
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_39277017
Het enige goede aan tweakers.net is de pricewatch, het nieuws (niet de reacties, tweakers hebben geen humor) en het programming subforum om code te leechen.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_39277028
noob gotters in de HK daar moet je toch een medal of honour voor hebben 3jaar uitmuntend gedrag oid
  dinsdag 27 juni 2006 @ 10:29:18 #38
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_39277052
Wat heb je zelf al geprobeerd? Trouwens, UTFS!

Vampire Romance O+
pi_39277153
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:29 schreef MouseOver het volgende:
Wat heb je zelf al geprobeerd? Trouwens, UTFS!

Haha ja de standaard reply daar.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 10:58:56 #40
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_39277833
god is met een d.

HIhjIHihihih einzzweiGOTdabei!!313:d:DD:D ik ben op dreef
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_39277901
quote:
Op maandag 26 juni 2006 23:57 schreef GSbrder het volgende:
Got GOD

ga je mond spoelen ketter
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:58 schreef Patje1987 het volgende:
god is met een d.

HIhjIHihihih einzzweiGOTdabei!!313:d:DD:D ik ben op dreef
Zelfwalging
  dinsdag 27 juni 2006 @ 11:08:38 #42
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_39278060
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:27 schreef nietzman het volgende:
Niet dat ik die dan heb hoor, maar ik heb het idee dat in de HK een grotere antiFOKpathie heerst dan andersom
Dat is hele dikke onzin, kan jij in de HK dan die topics vinden? Ik kan er in een week tijd al heel wat vinden hier in KLB of ONZ ofzo.

Gezien al de topics op Fok kunnen heel wat users hier het niet verkroppen dat er op GoT een beetje niveau en zelfzoekzaamheid gevraagd word wat hier op Fok niet nodig is. Zoals velen voor je ook al aangegeven hebben; Fok is ontstaan uit GoT en Fok is de plek waar mensen komen als ze het niveau van GoT niet aankunnen.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_39278232
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:08 schreef Gunner het volgende:

[..]

Gezien al de topics op Fok kunnen heel wat users hier het niet verkroppen dat er op GoT een beetje niveau en zelfzoekzaamheid gevraagd word wat hier op Fok niet nodig is. Zoals velen voor je ook al aangegeven hebben; Fok is ontstaan uit GoT en Fok is de plek waar mensen komen als ze het niveau van GoT niet aankunnen.

vandaar dat jij hier bent.
Fiets
  dinsdag 27 juni 2006 @ 11:19:41 #44
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_39278361
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:14 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

vandaar dat jij hier bent.
Ik open hier iig geen DIG topics. Nuff said
Where law ends, tyrrany begins.
pi_39278418
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:19 schreef Gunner het volgende:

[..]

HaTeN iS VuRlAtEn!
pi_39278468
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:19 schreef Gunner het volgende:

[..]

Dat doe je hier wel: http://forum.computeridee.nl/

Fiets
pi_39278482
quote:

[..]

Dat is hele dikke onzin, kan jij in de HK dan die topics vinden? Ik kan er in een week tijd al heel wat vinden hier in KLB of ONZ ofzo.

Geloof je het zelf..
Mijn kennis van ICT is wat dat betreft hoger als de meeste mensen die op GOT komen maar ik heb amper nog intresse naar mijn ICT achtergrond en heb het ook niet nodig. En daarbij vind ik dat er op got ook veel mensen rondlopen die willen patsen met wat ze allemaal wel niet kunnen of hebben, niet iedereen natuurlijk maar toch iets teveel wat mij betreft.
Dus ja ik vind fok een stuk gezelliger, ook omdat er hier topics van een heel andere soort worden geopend en dat is voor mij veel vermakelijker om te lezen.
Ik denk ook niet dat je got en fok moet gaan verlijken, het heeft een ander soort publiek en is gewoon niet hetzelfde.

Amen
-
  dinsdag 27 juni 2006 @ 11:25:05 #48
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_39278483
quote:
Dat is hele dikke onzin, kan jij in de HK dan die topics vinden?
Natuurlijk, use the fucking search, Luke.

Laatst nog dat hele gedoe om die fokstok. Daar was wel iets aan meningen te peilen hoor. .
Ik ga naar huis.
pi_39278530
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 09:41 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Mja als we alles vanuit de oorsprong moeten gaan beoordelen dan kunnen we nog wel even doorgaan tot aan het bestaan van de aarde. Het gaat er gewoon om dat ze op GoT veel te makkelijk topics maar dichtgooien en constant verwijzen naar de FAQ. Okee je hebt mensen die voor iedere simpele vraag een topic openen maar zelfs dan zullen er heus wel mensen zijn die dat misschien willen beantwoorden en WEL behulpzaam willen zijn. Maar nee de modjes daar willen gewoon graag de baas spelen en tyfen dan maar het topic dicht.
Nah, heeft naar mijn ervaring wel erg vaak te maken met het feit dat de ts dan vaan niet eens de moeite heeft genomen om 3 min google oid te gebruiken.
It's nice to be important, but it's more important to be nice ;)
pi_39278573
Die search van GOT zuigt ook behoorlijk,krijg je topics uit 2001 enzo altijd.
En dan denken ze dat ik een halve dag die dingen door ga zoeken
I may be wrong, but it's highly unlikely.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')