Daar ben ik het inderdaad mee eensquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat GoT geweldig is, maar mensen die maar uit het niets 'GoT' roepen zonder ook maar enige onderbouwing mogen zich wat mij betreft wel een beetje beter in de materie verdiepen.
De FP kijk ik bij hun inderdaad ook regelmatig maar ik durf er gewoon niks meer te posten en dat is een beetje jammer opzich want het zou allemaal heel handig kunnen zijn.quote:Vroeger kwam ik nog wel veel op GoT trouwens, maar nadat ik mij op FOK! had geregistreerd werd dat al minder. Nu kom ik er vrijwel nooit meer, alleen de frontpage van Tweakers wil ik nog wel eens checken, maar dat is ook alleen maar om het nieuws wat er op staat.
Ernstig is dat hé, vroegâh toen ik nog wat meer geintresseerd was in computers mij daar mateloos aan geërgerd. En daarom is het niet "GOTquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:00 schreef Scorpie het volgende:
Dit is al uitgebreid besproken in topic 4896595, topic 859239532, topic 8239832 en ook 59856946.
Verder verwijs ik je naar FAQ 129540, FAQ 385265, en FAQ 3509523 omtrent het posten hier.
Derhalve een slotje.
Is dat nou niet net het bewijs dat Fok! en GoT niet helemaal samengaan, waarom is Danny anders een eigen forum begonnen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:04 schreef The_Terminator het volgende:
Fok! in ontstaan op GoT, denk daar maar eens over na![]()
Zonder GoT, oftewel Tweakers.net was er waarschijnlijk helemaal geen FOK!. Maargoed, mensen die over Tweakers.net klagen weten dat waarschijnlijk niet eens omdat ze de geschiedenis van FOK! niet kennen. Jammer.
haha mss een idee om een kom uit de got-kast topic te openenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:23 schreef RainofDeath het volgende:
Waarom heb ik het idee dat minstens de helft van alle fok!kers ook op GoT is geregristreerd, en nog af en toe wat post's plaatsen?
Willens en wetens is het nog steeds een eitje om een 'GOTquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:05 schreef The_Terminator het volgende:
Ik zeg ook niet dat GoT geweldig is, maar mensen die maar uit het niets 'GoT' roepen zonder ook maar enige onderbouwing mogen zich wat mij betreft wel een beetje beter in de materie verdiepen.
Haha ja de standaard reply daar.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:29 schreef MouseOver het volgende:
Wat heb je zelf al geprobeerd? Trouwens, UTFS!
quote:
Zelfwalgingquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:58 schreef Patje1987 het volgende:
god is met een d.
HIhjIHihihih einzzweiGOTdabei!!313:d:DD:D![]()
ik ben op dreef
![]()
Dat is hele dikke onzin, kan jij in de HK dan die topics vinden? Ik kan er in een week tijd al heel wat vinden hier in KLB of ONZ ofzo.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:27 schreef nietzman het volgende:
Niet dat ik die dan heb hoor, maar ik heb het idee dat in de HK een grotere antiFOKpathie heerst dan andersom
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:08 schreef Gunner het volgende:
[..]
Gezien al de topics op Fok kunnen heel wat users hier het niet verkroppen dat er op GoT een beetje niveau en zelfzoekzaamheid gevraagd word wat hier op Fok niet nodig is. Zoals velen voor je ook al aangegeven hebben; Fok is ontstaan uit GoT en Fok is de plek waar mensen komen als ze het niveau van GoT niet aankunnen.
HaTeN iS VuRlAtEn!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:19 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik open hier iig geen DIG topics. Nuff said
Dat doe je hier wel: http://forum.computeridee.nl/quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:19 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik open hier iig geen DIG topics. Nuff said
Geloof je het zelf..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:08 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat is hele dikke onzin, kan jij in de HK dan die topics vinden? Ik kan er in een week tijd al heel wat vinden hier in KLB of ONZ ofzo.
Gezien al de topics op Fok kunnen heel wat users hier het niet verkroppen dat er op GoT een beetje niveau en zelfzoekzaamheid gevraagd word wat hier op Fok niet nodig is. Zoals velen voor je ook al aangegeven hebben; Fok is ontstaan uit GoT en Fok is de plek waar mensen komen als ze het niveau van GoT niet aankunnen.
Natuurlijk, use the fucking search, Luke.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:08 schreef Gunner het volgende:
Dat is hele dikke onzin, kan jij in de HK dan die topics vinden?
Nah, heeft naar mijn ervaring wel erg vaak te maken met het feit dat de ts dan vaan niet eens de moeite heeft genomen om 3 min google oid te gebruiken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja als we alles vanuit de oorsprong moeten gaan beoordelen dan kunnen we nog wel even doorgaan tot aan het bestaan van de aarde. Het gaat er gewoon om dat ze op GoT veel te makkelijk topics maar dichtgooien en constant verwijzen naar de FAQ. Okee je hebt mensen die voor iedere simpele vraag een topic openen maar zelfs dan zullen er heus wel mensen zijn die dat misschien willen beantwoorden en WEL behulpzaam willen zijn. Maar nee de modjes daar willen gewoon graag de baas spelen en tyfen dan maar het topic dicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |