Ja in een wip kun je naar Thailandquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:05 schreef pascalheister het volgende:
iemand hier nog ervaringen of tips met last-minutes vakantie website's ?
alleen ik slaap vaak iets te weinigquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:45 schreef appelsientje het volgende:
Slapen is wel goed voor een menskomt allemaal goed met je vader
Collega van me boekt nog wel eens wat via Lastminute.com: http://www.nl.lastminute.com/quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:05 schreef pascalheister het volgende:
iemand hier nog ervaringen of tips met last-minutes vakantie website's ?
Is er iets met je gebeurd SCH? Wat heb jij toch man?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat het een schande voor het voetbal is. Als je dat niet wilt zien, dan houdt het inderdaad op.
Hou je van de rest ook alleen maar van saaie dingen?
Ik hou niet van dat geprovoceer van: ik vind andere landen leuken dan mijn eigen. Zout dan lekker op, denk ik dan.
jups, laatste keer was 11 jaar geleden, nog in nou camp geweest toenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Barcelonaecht een geweldige stad!!
Damm 1- 1
Hij springt toch zelf uit het raamquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:05 schreef Dylan Dog het volgende:
En dan nog iets: Gianluca Pessotto ligt zwaargewond in een ziekenhuis, ik wens hem sterkte toe en alles wat jij kunt doen is een kotssmilie plaatsen?
Verdiend? Welke wedstrijd heb jij zitten kijkenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:50 schreef golfer het volgende:
Jammer voor Spanje, maar verdiend voor Frankrijk.
Precies, krijgt ie veel medicatie voor w.s.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:42 schreef clauwheee het volgende:
Hoi!
Net even bij mijn paps geweest, hij slaapt nogal euh... veul![]()
Wel goed, rust ie lekker uit en als ie slaapt voelt ie geen pijn!
Een wedstrijd waarin Frankrijk de 2e helft domineerde.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Verdiend? Welke wedstrijd heb jij zitten kijken![]()
Een wedstrijd heeft toch 2 helften? En domineerden in nogal een groot woord. Henry was dikke bagger.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Een wedstrijd waarin Frankrijk de 2e helft domineerde.
Maak je niet druk om hem,dat doen er steeds minder hierquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Is er iets met je gebeurd SCH? Wat heb jij toch man?
Wat een kutopmerking zeg. Dat JIJ Italié, italiaans eten, de Italiaanse cultuur en het Italiaanse voetbal saai vindt moet jij weten, ik zal je er niet op aanvallen. Waaraan heb ik ineens te danken dat jij mij gaat aanvallen omdat ik voor Italië ben?
Verder, als je het een beetje gevolgd had, ben ik helemaal voor Nederland. En nee, ik ben ook niet voor Italië als Nederland tegen Italië speelt en nee, ik hoop natuurlijk op een Nederlandse titel. En zelfs al zou ik, wat boeit dat? Ik snep echt niet waar jij ineens al die woede vandaan haalt, en dan alleen maar omdat ik voot Italië ben? En dan zo'n lekker ongenuanceerde opmerking dat ik maar moet opzouten.
Sorry hoor, ik begreep nooit waarom jij altijd en overal op FOK! geband werd en was, maar als je opmerkingen en aantijdingen die je hier laat zien exemplarisch zijn voor je gedrag in de andere subfora, dan kan ik daar ineens wel wat meer bij indenken.
En dan nog iets: Gianluca Pessotto ligt zwaargewond in een ziekenhuis, ik wens hem sterkte toe en alles wat jij kunt doen is een kotssmilie plaatsen?
Die arrogante kut Fransen zijn er anders nog hoorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:07 schreef DutchGooner het volgende:
Zo,die overschatte Spanjaarden zijn ook weer richting Madrid gestuurd.
De Fransen zijn in ieder geval niet onderschat nee, die zijn gewoon dikke baggerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:07 schreef DutchGooner het volgende:
Zo,die overschatte Spanjaarden zijn ook weer richting Madrid gestuurd.
Ik bekijk het vanuit Arsenal perspectief.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die arrogante kut Fransen zijn er anders nog hoor
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:11 schreef DutchGooner het volgende:
Ik bekijk het vanuit Arsenal perspectief.
Spanje had 2 Arsenal-spelers en Frankrijk 1,weer 2 kansen minder op blessures
Zo kijk ik ook naar de FC Utrecht-spelers actief op het WKquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik bekijk het vanuit Arsenal perspectief.
Spanje had 2 Arsenal-spelers en Frankrijk 1,weer 2 kansen minder op blessures
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |