Aflevering 21 ook nog net even meegepikt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:21 schreef Bananenman het volgende:
Je bedoelt het nieuwste seizoen (5) neem ik aan? Ik heb net vorige week epi 20 gezien, 21 t/m 24 liggen klaar op een zeer legaal verkregen dvdtje (), die van de week maar eens kijken
De vorige keer dat ik hem aan je uitleende heb je hem dus niet gebruikt ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:30 schreef golfer het volgende:
Ik zie tong80 weer rondscharrelen, dus geef hem alvast deze even:
[afbeelding]
Geniet ze van Ellen ten Damme.quote:
Ik zag de pics alquote:
Leuk pakje had ze aan, he? En dat haar groeit vanzelf weer aan na de chemo.quote:
Dat korte haar staat geil. Als ik Hans Teeuwen was en caberatier zou ik zeggen dat iedere vrouw op die manier kanker verdient.quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk pakje had ze aan, he? En dat haar groeit vanzelf weer aan na de chemo.![]()
Levert vast weer morgen 5 minuten ruzie met Bluezz op, maar ja.quote:
Maar goed, dat ga ik morgen weer compenseren met een culinair hoogstandje van mij.quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:55 schreef golfer het volgende:
Levert vast weer morgen 5 minuten ruzie met Bluezz op, maar ja.![]()
Ik schuif vanavond aan voor een 5 gangen diner, en anders kan je het schudden.....quote:Op woensdag 28 juni 2006 03:03 schreef golfer het volgende:
Maar goed, dat ga ik morgen weer compenseren met een culinair hoogstandje van mij.
magnetronmaaltijdje opwarmen
Ze houdt toch wel van me.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |