abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 juni 2006 @ 19:20:23 #151
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_39294356
Vrijdag 30-6 wordt in Duitsland een nationale rouwdag.
FCT
pi_39294993
quote:
Zitten ze bij Brazilië-Ghana wéér dat liedje te zingen.Wat 'n goor kankervolk is 't toch ook,andere woorden heb ik niet voor hen.
vrijdag! ARGENTINA ARGENTINA ARGENTINA ARGENTINA ARGENTINA

janken die moffen
[IMG]http://img236.imageshack.us/img236/7537/822027fv28us.gif[/IMG]
  dinsdag 27 juni 2006 @ 19:45:50 #153
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_39295321
Ohne Deutschland fahrt argentina nach berlin

Schade deutschland, alles ist vorbei

Huilen dan.
pi_39296484
Wir wollen keine Deutsche Schweinen
Lundqvist, Magnus Johanson: Hejå, hejå LHC!
O-H-I-O; Buckeyes
pi_39300128
Ze zongen het net weer die paupermoffen .
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 juni 2006 @ 22:06:50 #156
7889 tong80
Spleenheup
pi_39300869
Ze zingen het nog steeds )(*^&(*&^%*&^$&^^&$&^% Dood moeten ze, dood, allemaal.

Behalve Monica Nierhaus want da's een lekker wijf.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 27 juni 2006 @ 22:45:06 #157
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39302848
Ze blijven zingen, geweldig.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:01:37 #158
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_39303639
Boeiend ben er verleden jaar nog geweest, valt toch niks te beleven
Ado is the pride of Holland!
pi_39303853
quote:
Op maandag 26 juni 2006 23:55 schreef Mr.Mills het volgende:
Ach, dat hadden wij net zo gedaan.
Rememer EK 2004 toen Nederland ten koste van Duitsland naar de kwart finales ging? Toen gingen fokkers massaal op een Duits voetbal forum zo leuk posten dat het voorbij was voor Duitsland(Schade Deutschland alles ist forbei, maar blijkbaar zijn we vergeet achtig

Schade Holland alles ist forbei
ik * mn liefje *
Nikon D50 + 18-55 + 55-200 + 70+300
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:25:08 #160
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_39304597
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
pi_39304615
Dat ze dat zingen bij hun eigen wedstrijden daar heb ik wel vrede mee,maar wat hebben liedjes als "Ohne Holland...." en "Steh auf wen Ihr Deutscher seit" in hemelsnaam te maken met wedstrijden als Zwitserland-Oekraïne,Brazilië-Ghana en Frankrijk-Spanje

Er staan duizenden fans van die landen die geen kaartjes hebben buiten de stadions en in de binnenstad en binnen de stadions zitten duizenden Duitsers die geen enkele band met zo'n wedstrijd hebben.
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
pi_39304672
We moeten die moffen gewoon geen aandacht meer geven.

Totdat ze tegen Argentinië eruit liggen natuurlijk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_39306232
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:25 schreef Royal_Flush het volgende:
Dat ze dat zingen bij hun eigen wedstrijden daar heb ik wel vrede mee,maar wat hebben liedjes als "Ohne Holland...." en "Steh auf wen Ihr Deutscher seit" in hemelsnaam te maken met wedstrijden als Zwitserland-Oekraïne,Brazilië-Ghana en Frankrijk-Spanje

Er staan duizenden fans van die landen die geen kaartjes hebben buiten de stadions en in de binnenstad en binnen de stadions zitten duizenden Duitsers die geen enkele band met zo'n wedstrijd hebben.
Nou idd!! helemaal mee eens. lopen ze met hun duitse gezeur de sfeer te verpesten, terwijl voor andere mensen misschien wel de mooiste avond van hun leven wordt ontnomen....

met andere woorden duitsers zijn niet voor niets duitser en dat zegt al weer genoeg (ze bevestigen hun eigen onvermogen)
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  woensdag 28 juni 2006 @ 00:25:46 #164
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_39306777
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:25 schreef DR878 het volgende:
[afbeelding]

Ik kan hier toch wel om lachen hoor hahaha
Net als die Media Markt reclame...

Och, wacht maar... Onze wraak zal zoet zijn
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_39306836
We zouden zelf, wat betreft die plaatjes etc, hetzelfde doen.

Maar dat kansloze gejammer in de stadions staat me echt heel erg tegen. Wij zouden dat niet doen. Wij zouden zorgen dat supporters van de betreffende landen in het stadion zouden zitten. En niet Duitsers die tijdens Zwitserland - Oekraïne om Podolski gaan zingen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 28 juni 2006 @ 01:38:56 #166
10721 dolfg
RegiZeur
pi_39308028
Ik kan het bijna niet uit mijn strot krijgen dacht ik... maar ik heb zeer veel bewondering voor de Duitsers.
Wij waren op vakantie tijdens de eerste ronde van het WK.
In Griekenland en wel in een echte Duitse enclave.
Van de hotelbezoekers was echt 95% Duits en dus zagen wij de wedstrijden met angst en beven tegemoet.
Compleet fout!
De Duitsers daar aanwezig waren toch echt 90% vriendelijker en voorkomender dan de gemiddelde Nederlander op vakantie, ook zonder het WK.

Het was eigenlijk een verademing.
Ik had me ingesteld op een Nederlandse enclave in den vreemde en dat was geheid geeindigd met veel bier en een grote bek.
De Duitsers klapten voor hun eigen doelpunten en waren zeer reeel in hun analyse.

Het beeld dat geschetst wordt is zeer gekleurd en vooral ingegeven door de media die iedere kans aangrijpen om nieuws te maken terwijl er geen nieuws is.

En er trappen heel veel mensen in.
Laten we eerlijk zijn: Nederlanders zijn veel bottere boeren dan ze zelf doorhebben, maar dat heeft natuurlijk alles te maken met DE OPA die in HET VERZET heeft gezeten, want hadden wij die opa niet allemaal???

En dan nog het bekladden en vernielen van het huis in Breda waar een Duitse vlag hing.
Ik durf er een miljoen om te verwedden dat de daders geen opa's van 80 zijn die de oorlog bewust hebben meegemaakt, maar pubers met een bek vol puisten die te achterlijk EN te lelijk zijn om zich te realiseren wat de woorden "je gedragen" feitelijk inhoudt.
En bij het zien van een Duitse vlag voldoende argumenten hebben om te intimideren en te vernielen.
Wees maar trots op zulk volk.
Je zou je kapot moeten schamen.

Dat er harde grappen gemaakt worden over en weer moet je incalculeren.
Als Duitsland er tegen Argentinië uitvliegt zijn wij plots Argentijnen en "fahren wij" op de rug van Maxima "plots weer nach Berlin".
Maar tussen grappen en andermans eigendommen vernielen zit een hele grote stap... die van wederzijds respect.

Ondanks alles.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
  woensdag 28 juni 2006 @ 01:43:03 #167
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39308078
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 01:38 schreef dolfg het volgende:
Ik kan het bijna niet uit mijn strot krijgen dacht ik... maar ik heb zeer veel bewondering voor de Duitsers.
Wij waren op vakantie tijdens de eerste ronde van het WK.
In Griekenland en wel in een echte Duitse enclave.
Van de hotelbezoekers was echt 95% Duits en dus zagen wij de wedstrijden met angst en beven tegemoet.
schijterd
pi_39308090
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 01:38 schreef dolfg het volgende:

-knip-

Helemaal mee eens, wij zijn net zo erg, soms nog erger.

Maar toch ben ik voor Argentinië
ik * mn liefje *
Nikon D50 + 18-55 + 55-200 + 70+300
  woensdag 28 juni 2006 @ 01:44:26 #169
117098 Hathor
Effe niet
pi_39308096
quote:
Laten we eerlijk zijn: Nederlanders zijn veel bottere boeren dan ze zelf doorhebben, maar dat heeft natuurlijk alles te maken met DE OPA die in HET VERZET heeft gezeten, want hadden wij die opa niet allemaal???
Jazeker, die van mij heeft er nog eentje de keel doorgesneden, iets wat wat mij betreft een traditie mag worden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_39308547
Ik denk niet dat NL's neutrale supporters zo triest zouden zijn om bij een wedstrijd waar NL helemaal niet betrokken is, een beetje uit verveling Schade Deutschland te gaan zingen. Wel in een wedstrijd tegen elkaar, maar het is best wel triest als je dat in een totaal andere match gaat doen.

Sowieso achterlijk hoeveel Duitsers er telkens bij die wedstrijden zitten waar hun land niet bij betrokken is. Ik heb het idee dat er meer Duitsers in het stadion zitten dan supporters van 2 partijen die tegen elkaar spelen. Allemaal van die bier-toeristen die een wedstrijdje meepikken maar totaal niet betrokken zijn. Het zou verboden moeten worden.

Ik herken hier toch een duidelijke verkapte stealth-tactiek in dat waardeloze ticketbeleid, om zo weinig mogelijk steun van echte supporters in het stadion te krijgen, en de zoveel mogelijk Bratwursten het stadion in te krijgen. Terwijl hun eigen Duitse wedstrijden 1 grote Duitse massa is van steeds wel 50/60.000 man, moesten wij en anderen het doen met 3000 officiele en dan nog een stuk 10.000 zwarte markt kaarten die dan verspreid zitten en geen supportersblok kunnen vormen.

Er stinkt iets in D'land, en het wordt tijd dat die Argentijnen daar iets aan doen.
  Trouwste user 2022 woensdag 28 juni 2006 @ 02:47:32 #171
7889 tong80
Spleenheup
pi_39309014
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 02:16 schreef LuukBes het volgende:
Ik denk niet dat NL's neutrale supporters zo triest zouden zijn om bij een wedstrijd waar NL helemaal niet betrokken is, een beetje uit verveling Schade Deutschland te gaan zingen. Wel in een wedstrijd tegen elkaar, maar het is best wel triest als je dat in een totaal andere match gaat doen.
Hear hear.Het is de angst

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_39309067
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 01:44 schreef Hathor het volgende:

[..]

Jazeker, die van mij heeft er nog eentje de keel doorgesneden, iets wat wat mij betreft een traditie mag worden.
Ontzettende pauper
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_39309499
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 02:47 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hear hear.Het is de angst

Zit er dik in ja. Angst heeft nu plaatsgemaakt voor opluchting, want een treffen tussen NL en Duitsland in hun eigen D'land lag hun met het oog op '88 en de oefenpartij in de Kuip in 2005 niet lekker op de maag.
pi_39310999
De Zwitsers vinden het ook al niks dat duitse gezang:

http://www.bild.t-online.(...)z-deutsche-Fans.html
Stop rockin' the boat.
pi_39311417
Ik dacht eerst dat ik het niet goed verstond, maar toen ik daadwerkelijk dat 'ohne Holland...' hoorde, begon mijn bloed weer te koken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')