Ja zo'n vreemd gevoel kreeg ik ook opeensquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:31 schreef 456 het volgende:
[..]
Kga nog bijna sympathie voor de italianen krijgen
quote:Deswegen, ob ihr gut gespielt habt oder nicht, Ihr verdient die NIEDERLAGE, wegen unsportlichkeit, großkotzigkeit, unruhestifter und provokation.
Frankrijk mag daar ook wel bij.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:25 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Wat ik voel? Ik voel me gewoon nog steeds klote. En dat zal zeker nog tot het einde van dit WK blijven. Maar een nederlaag van duitsland vanavond en een nederlaag van Portugal morgen, zullen me wel wat vrolijker maken denk ik. Maar van de uitschakeling van Nederland baal ik nog steeds. Zeker gezien de wedstrijd. Het is totaal onverdiend dat we er uit gevlogen zijn![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:11 schreef CaMeRooN het volgende:
Ik hoop dat Duitland in de finale pas verliest...(van Engeland, net als in 1966)
Dan zal het verdriet pas echt groot zijn, zo dichtbij en zo ver weg!!!
En eigelijk hoop ik ook dat ze dan DIK onverdiend verliezen, dat ze 60 keer op de paal schieten enzo..
dat ze eigelijk 5 penalty's zouden moeten krijgen...
DIE DIE GERMAN GERMAN DIE!!
Daarom moet je ook afslaan.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:35 schreef WEST het volgende:
[..]
Holland is de andere kant op dan berlijn![]()
En zo begint de eerste post in dit topic van na de overwenning van de Duitsers. Wat een toevalquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:11 schreef CaMeRooN het volgende:
Ik hoop dat Duitland in de finale pas verliest...(van Engeland, net als in 1966)
Ik ben het met je eens jammer alleen dat ze verloren hebbenquote:Op maandag 26 juni 2006 23:51 schreef tong80 het volgende:
Ik had sympathie gekregen voor de moffen. Maar dat is weer totaal van de aardbodem verdwenen.
Ajb Argentina, rol ze op, verneder ze, deklasseer ze, zet ze voorschut, maak hun toernooi tot een mislukking, schiet er minstens 4 in, laat ze huilen, zorg dat ze met een kutgevoel terug gaan kijken op dit WK, smeer ze 4 rode kaarten aan, maak schwalbes, versier penalties, win Argentina win.![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 23:51 schreef tong80 het volgende:
Ik had sympathie gekregen voor de moffen.
Je bedoelt vast en zeker de standaard reactie die je zo vaak in VBL ziet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:31 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Hulde aan deze korte maar krachtige reactie
Preciesquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:21 schreef travelman het volgende:
tijdens het WK ben ik 2 keer in Duitsland geweest om van de voetbalsfeer te genieten; een weekend in Keulen en een keer naar Hamburg. Ook toen we, in het oranje, tussen 80.000 Duitsers stonden, kregen we erg veel positieve reacties !!! De sfeer, de organisatie, de reacties waren gewoon geweldig !!
Het 'ohne Holland, fahren wir...' heb ik wel 1000 keer aan moeten horen, maar nooit als echt vervelend ondervonden, het hoort er gewoon bij. Bovendien, met wat creatieve reacties waren ze ook zo weer stil....
van mij mag Duitsland het WK winnen.....
Ik ben er niet trots op, maar je hebt wel gelijk. Ook ik heb dat ervaren in duitsland zelf.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:21 schreef travelman het volgende:
tijdens het WK ben ik 2 keer in Duitsland geweest om van de voetbalsfeer te genieten; een weekend in Keulen en een keer naar Hamburg. Ook toen we, in het oranje, tussen 80.000 Duitsers stonden, kregen we erg veel positieve reacties !!! De sfeer, de organisatie, de reacties waren gewoon geweldig !!
Het 'ohne Holland, fahren wir...' heb ik wel 1000 keer aan moeten horen, maar nooit als echt vervelend ondervonden, het hoort er gewoon bij. Bovendien, met wat creatieve reacties waren ze ook zo weer stil....
van mij mag Duitsland het WK winnen.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |