Ik ben beperkt in zoverre ik kan niet lopen, en heb ademhalings-ondersteuning.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:57 schreef Davidian- het volgende:
Mischien relevant voor het topic en zeker voor een eventuele relatie.
Ik hoe vere wordt je beperkt door die spierziekte, aangezien je toch verpleging hebt
lolquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:28 schreef X-Naut het volgende:
Zolang er nog maar in één bepaalde spier genoeg beweging zit, zal er geen probleem zijn![]()
Maar even serieus: denk niet dat het erin zit of dat het uberhaupt verstandig is. Dat is mijn 1e gevoel wat in me opkomt. Probeer het van je af te zetten, hoe moeilijk het misschien ook is! Succes
Gelukkigquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:30 schreef gerwin11 het volgende:
[..]
Ik ben beperkt in zoverre ik kan niet lopen, en heb ademhalings-ondersteuning.
Maar ben verder zelfstandig qua levensinvulling
Dat gaat niet helemaal op, idd het mag niet maar ze gaat ook wel eens in de stad wat drinken met verscheidene clienten, dus dat is het probleem nietquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:57 schreef N.icka het volgende:
Verzorgende mogen NIET naast hun werkrelatie privee met de client omgaan. Dus wat drinken na haar werktijd mag ze niet
dank je het is een fok! smiley uit een of ander topicquote:Op dinsdag 27 juni 2006 04:17 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
offtopic: wat een geweldig usericoontje heb je gerwinheb er hard om zitten lachen
verder succes met je probleem!
Daardoor heb ik nu een liedje in mijn hoofd:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:58 schreef gerwin11 het volgende:
[..]
dank je het is een fok! smiley uit een of ander topic
Ja want heeft het verleden wel uitgewezen dat je niets moet zeggen als je iemand leuk vind, want in het leven komt alles aanwaaien en snapt iedereen hints die niet gegeven worden?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:24 schreef Spacehamster het volgende:
Als ze echt de ware is dan wordt het vanzelf wat.
Als het niets wordt geniet dan van wat je hebt zonder dat het wat wordt.
Pffff...waarom denken mensen steeds dat liefde gepushed moet worden?
grappige is, dat het niet eens een spier isquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:28 schreef X-Naut het volgende:
Zolang er nog maar in één bepaalde spier genoeg beweging zit, zal er geen probleem zijn![]()
Maar even serieus: denk niet dat het erin zit of dat het uberhaupt verstandig is. Dat is mijn 1e gevoel wat in me opkomt. Probeer het van je af te zetten, hoe moeilijk het misschien ook is! Succes
Wel eens gehoord van "naar elkaar toegroeien"?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:32 schreef ioko het volgende:
Ja want heeft het verleden wel uitgewezen dat je niets moet zeggen als je iemand leuk vind, want in het leven komt alles aanwaaien en snapt iedereen hints die niet gegeven worden?![]()
Ik wil alleen maar zeggen dat afwachten niet altijd de beste tactiek is, helemaal niet in dit soort situaties. En naar elkaar toegroeien kan ook uitmonden in vriendschap, iets waar de TS niet echt op uit is.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:31 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van "naar elkaar toegroeien"?
Dat gebeurd er wanneer je echte liefde niet pushed.
En hints negeer ik graag. Ik hou niet van hints.
Die vind ik maar een lastige overgecompliceerde vorm van communicatie.
En wat was je antwoord?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:55 schreef Emel het volgende:
dit doet me denken aan een patient die tegen me zei "als ik uit het ziekenhuis ben, geen patient meer ben...wil je dan met me naar de film?"
Het gaat om het ideequote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:07 schreef koffiegast het volgende:
[..]
grappige is, dat het niet eens een spier is![]()
Ik ben eigenlijk ook benieuwd.quote:
"Ik vind je heel aardig, maar je bent niet mijn type".quote:
Heel vervelend, maar ik denk wel het slimste. Eén van de eerste dingen die je geleerd wordt op zo'n opleiding is dat het absoluut not done is om iets te beginnen met een cliënt van je...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:28 schreef gerwin11 het volgende:
Bedankt voor de adviezen.
Ik ga t toch stilhouden en hopen dat ik er overheen groei.
mijn antwoord was nee.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:03 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
ssst, ze pijpt hem nu op dit moment en is dus niet in staat om te reageren![]()
en moderatorsquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:27 schreef Emel het volgende:
[..]
mijn antwoord was nee.
clienten of ex clienten...ik begin er niet aan.
euh...mis ik iets?quote:
zeg, wat moet je van me?quote:
Nee jij gaat gewoon verder met een ander zustertje versierenquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:32 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Laten we de hancicap van TS nu even hier niet bespreken.
Zeker niet op de manier waarop _Friek het bracht.
LOL "zustertje"quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:39 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Nee jij gaat gewoon verder met een ander zustertje versieren. Nee daar schiet TS wat mee op.
hoe lang zit je op fok? dan hoor je te weten dat ik graag anoniem blijfquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:22 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
feauteaus graag. Ben jij zo'n patientenmagneet dan![]()
geef ik het goede voorbeeld is het weer niet goedquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:39 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Nee jij gaat gewoon verder met een ander zustertje versieren. Nee daar schiet TS wat mee op.
Was niet neerbuigend bedoeld hoorquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:39 schreef Woutervn het volgende:
een zéér flauw excuus ...vooral als het om een expatient gaat.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:27 schreef Emel het volgende:
mijn antwoord was nee.
clienten of ex clienten...ik begin er niet aan.
ik werk in de GGZ. Duidelijk?quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:08 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
een zéér flauw excuus ...vooral als het om een expatient gaat.
ik zou de man van mijn leven echt niet laten schieten omdat het mijn arts/verzorger is of was ...
sorry, ik woon in belgië, dus ik ken die afkorting niet...quote:
geestelijke gezondheidszorgquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:16 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
sorry, ik woon in belgië, dus ik ken die afkorting niet..., ik kan er zo op het eerste zicht niets van maken.
hmm ik durf geen moderator te mailenquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:51 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
geef ik het goede voorbeeld is het weer niet goed
@Emel mijn mailadres staat in profiel hoor
dan begrijp ik je standpunt een pak beter ... maar dan vind ik dat dat niets meer te maken heeft met de relatie verzorger-patiënt, maar met de patiënt op zich....quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:45 schreef Roellio het volgende:
Vraag gewoon elke dag of ze je lul wil wassen, das bijna net zo goed als een echte relatie.
Plus dat ze uit hoofde van haar functie niet kan zeggen. "Vandaag niet schat, ik heb geen zin".
Vet, hou ons op de hoogtequote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:21 schreef gerwin11 het volgende:
ff een update heb haar gevraagd om mee naar de bios te gaan,
en zij ''ja dat lijkt me leuk'' dus dat zit wel goed
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:34 schreef huize het volgende:
Sweet. Wel up to date houden, heb met interesse het topic gevolgd!
Maar weet je zeker dat ze met je naar de bios gaat als een date of ziet ze het gewoon als iets extra's voor jouw buiten de verzorging om?
Ach, gewoon even kijken hoe het gaat! Wie niet waagt, wie niet wint.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:52 schreef gerwin11 het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet zeker, maar t leek haar erg leuk![]()
Nee ze haalt me niet op, ik kan met de rolstoel zelf gaan.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:30 schreef Gluckskafer het volgende:
Hoe ga je naar de bios?
Jij kunt niet lopen zeg je, haalt ze jou op? Tilt ze jou de auto in?
Dat is mooi dan.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:09 schreef gerwin11 het volgende:
[..]
Nee ze haalt me niet op, ik kan met de rolstoel zelf gaan.
Dus in zoverre is d'r geen probleem.
Hehe dank je voor de support.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:34 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Dat is mooi dan.
Ga er voor, en neem een rode roos voor haar mee.
Ik ga a.s. vrijdag als ze vrij is that isquote:
Volgens mij begrijp je het niet helemaalquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:19 schreef gerwin11 het volgende:
[..]
Ik ga a.s. vrijdag als ze vrij is that is
ow sorry Niet-Bubbel ik zal t nooit meer doen.
zeikstraal![]()
Tenzij je reaktie stiekem toch slaat op de oorspronkelijke post van Niet-Bubbel, in dat geval heb ik niks gezegdquote:[ Bericht 89% gewijzigd door Copycat op 30-06-2006 13:47 ]
ow ik dacht al wat vreemdquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:37 schreef bigben04 het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het niet helemaal
De tekst die er nu staat is geplaatst door een modje (CopyCat), gericht aan Niet-Bubbel. CopyCat heeft de oorspronkelijke post van Niet-Bubbel weg-geedit. Zie ook de :
[..]
Tenzij je reaktie stiekem toch slaat op de oorspronkelijke post van Niet-Bubbel, in dat geval heb ik niks gezegd![]()
Top, ik neem de spandoeken mee!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:25 schreef longinus het volgende:
Welke bioscoop, gaan wij gewoon mee om je te steunen.![]()
Succes![]()
haha t word waarschijnlijk de Eurocinema in Arnhemquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:25 schreef longinus het volgende:
Welke bioscoop, gaan wij gewoon mee om je te steunen.![]()
Succes![]()
Realiteit is eng.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:32 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Zou ik even mogen weten waar dit over gaat?quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:32 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ja duhquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:43 schreef skippy22 het volgende:
En scorpion emel is iemand anders Dat plaatje in der fotoboek is een fotomodel zoiets Of had je het zelf wel door![]()
![]()
Nee die is up and runningquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:00 schreef skippy22 het volgende:
Heeft die spierziekte je zwans al euh uitgeschakeld Zo ja dan word het niks
Hij gaat toch vanavond pas? Of heb ik nu iets gemistquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:46 schreef Emel het volgende:
nou hoe ging de date?
nee ik heb niet goed gelezenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:21 schreef Lixi het volgende:
[..]
Hij gaat toch vanavond pas? Of heb ik nu iets gemist![]()
Pauper biosquote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:56 schreef gerwin11 het volgende:
[..]
haha t word waarschijnlijk de Eurocinema in Arnhem
dat houden we lekker voor ons zelfquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:22 schreef Viper_74 het volgende:
En Emel en scorpion, is er al een geile lat relatie ontstaan
je moet niet zo nieuwsgierig zijnquote:
hahaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:17 schreef Viper_74 het volgende:
Ik toon gewoon interesse in andermans potentiële neukrelaties
da's lief toch
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:17 schreef Sc0rPi0n het volgende:![]()
Dat is privéen ook offtopic in deze thread
Ja sub-zero is blauw, maar het ging over de persoon in de avatar. Bij mij is dat blauw en bij Emel staat daar een Turks model in. Toen hij zei dat Emel niet die meid is in de avatar (duh) zei ik dat ik ook geen blauwe ninja ben als in mijn avatar.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Jep. Leuke game.
Jij bedoelde volgens mij Sub-Zero, die is blauw?
voor een moderator van R&P nota bene ga je wel erg off topic steedsquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:47 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ja sub-zero is blauw, maar het ging over de persoon in de avatar. Bij mij is dat blauw en bij Emel staat daar een Turks model in. Toen hij zei dat Emel niet die meid is in de avatar (duh) zei ik dat ik ook geen blauwe ninja ben als in mijn avatar.
Vandaar.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:02 schreef milagro het volgende:
[..]
voor een moderator van R&P nota bene ga je wel erg off topic steeds![]()
Dat is gelul want een kennis van me die verpleegster zag een kerel helemaal zitten die in het ziekenhuis lag.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:27 schreef Gabry het volgende:
Patienten worden meestal niet als hot maar als objecten ervaren![]()
Ligt er maar net aan.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:27 schreef Gabry het volgende:
Patienten worden meestal niet als hot maar als objecten ervaren![]()
Ik ben er zelf een geweestquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:24 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Dat is gelul want een kennis van me die verpleegster zag een kerel helemaal zitten die in het ziekenhuis lag.
klopt, vaak gebeurt er nietsquote:Op maandag 10 juli 2006 10:45 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik ben er zelf een geweest![]()
Natuurlijk zie je sommige mensen wel zitten
Je hoort redelijk vaak dat een patient iemand leuk vind, of andersom
Maar meestal vinden verpleegsters het gewoon grappig
en roddels gaan daaro met 180km/uur en iedereen weet het een paar minuten later![]()
De kans dat er dan nog wat gebeurt is behoorlijk klein denk ik
quote:
dan weet jij iets wat ik niet weet blijkbaarquote:
je bent toch wel aardig dusquote:
najaquote:Op maandag 10 juli 2006 12:23 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Weg stoere imago
Nee ik ben een enorme zak patat... Biatch
Kom da's het inschatten van je eigenwaarde, sommige mensen zijn daar gewoon natuurtalenten inquote:
Je snapt dat een tvp geplaatst wordt als eerste -nietszeggende- post en dat , als je al in het topic hebt gepost, een tvp overbodig is?quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:10 schreef Viper_74 het volgende:
Kom da's het inschatten van je eigenwaarde, sommige mensen zijn daar gewoon natuurtalenten in
schamelijke kick c.q. tvptje
zeg gebeurd er nog wat
quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je snapt dat een tvp geplaatst wordt als eerste -nietszeggende- post en dat , als je al in het topic hebt gepost, een tvp overbodig is?
Daarbij is er een prima SC topic in R&P.
Als TS reageren wil, reageert ie wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |