nee ik zoek echt atx, ik denk dat een atxmobo niet passen op een attrai te krijgen is of wel?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:01 schreef Banzi het volgende:
moet het perse atx zijn, of is at ook goed? voeding en mb ruk ik er dan wel uit, mag je de kast gratis op komen halen...
Ja ik ben nog zoekende, als je dat zou willen doen, graag!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:51 schreef maduropa het volgende:
ik heb nog een oude kast staan, is een prachtige big-tower ATX, zij-platen zijn los te halen.
Hele zooi 5.25 in te bouwen en wat 3.5.
Ik weet niet meer of het toen de voeding is geweest, of het moederbord dat de geest gaf.
Als je er nog steeds een zoekt, dan wil ik vanavond wel ff de zolder opgaan en een fotootje schieten.
Woon in Heythuysen, en ja, dat ligt ver weg van Noord Holland, helemaal in Limburg.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:08 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja ik ben nog zoekende, als je dat zou willen doen, graag!![]()
![]()
Oh en wat is je woonplaats?
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:25 schreef maduropa het volgende:
[..]
Woon in Heythuysen, en ja, dat ligt ver weg van Noord Holland, helemaal in Limburg.
Maar dan bestaat er nog iets als TPG e.a.
Opzich is het niet zo'n groot probleem als je in Limburg woont. Mijn rootsquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:25 schreef maduropa het volgende:
[..]
Woon in Heythuysen, en ja, dat ligt ver weg van Noord Holland, helemaal in Limburg.
Maar dan bestaat er nog iets als TPG e.a.
weet niet wat het gewicht totaal zal zijn,quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:39 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Opzich is het niet zo'n groot probleem als je in Limburg woont. Mijn rootslopen daar ook namelijk, me hele familie woont er dus ik valt wel wat te regelen. Maar omdat opsturen zo zwaar is (dus duur) lijkt het mij niet zo handig. Op die aktie na dan
. En volgens mij gaat zoiets als dit wel snel kapot, of lijkt dat maar zo?
Ok dat is goed, mijn familie komt uit Elsoo, dat ligt daar in de buurt toch?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:08 schreef maduropa het volgende:
[..]
weet niet wat het gewicht totaal zal zijn,
Bij versturen zou ik er de nodige karton omheen gooien, zodat het zo goed mogelijk aankomt.
Verder schroef ik dan de platen wel goed vast, dan is het geheel goed star.
En met een dikke stift erop kalken dat het breekbaar is zal ook wel helpen.
Als je roots nog in Limburg zitten, 'k werk in Sittard op het moment, ben niet eens te beroerd om het op de weg naar huis ergens te droppen.
maar ik zal vanavond eerst wat kiekjes schieten.
Wellicht, zou je een duidelijkere foto kunnen maken van de voorkant? Is de kast beschadigd? Kromme zij panelen oid? En wat zijn de afmetingen, geschat?quote:
ok, als je het handiger vindt kun je de foto's ook mailen op yannickschrik (at) hotmail (.} comquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:11 schreef Rev- het volgende:
zal vanavond ff meer fotos nemen, staat nu in emmeloord, maar kan hem ook meenemen naar amsterdam
kan je al wel vertellen dat nix krom is en dat de de plaatdelen van de kast minstens zo dik zijn als bij een chieftec kast (meen zelfs dikker, heb zelf een chieftec staan nml)
afmetinging weet ik zo niet uit me hoofd helaas
mail ontvangen, dankjewel. ik wacht nog even op foto's van die uit Limburg en dan horen jullie van mequote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:53 schreef Rev- het volgende:
sorry ben de hele avond bezig geweest met inbouwen van een versterker, zal zo ff foto's maken
was gisteren pas laat thuis, dus de foto's zijn me helemaal erbij in geschoten. Maar ben vanavond gewoon op tijd thuis en heb dan alle tijd, dus de foto's komen er dan zeker aan.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:39 schreef punkjunk het volgende:
[..]
mail ontvangen, dankjewel. ik wacht nog even op foto's van die uit Limburg en dan horen jullie van me
ok, als mailen voor jouw ook handiger is, me mail adres staat in het topicquote:Op woensdag 28 juni 2006 08:07 schreef maduropa het volgende:
[..]
was gisteren pas laat thuis, dus de foto's zijn me helemaal erbij in geschoten. Maar ben vanavond gewoon op tijd thuis en heb dan alle tijd, dus de foto's komen er dan zeker aan.
Mijn voorkeur gaat nu uit naar rev omdat hij het dichtste bij woont, als dat niet doorgaat laat ik wel even van me horenquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:08 schreef ThuleWulf het volgende:
Ik heb ook nog zo'n lomp ding in de schuur staan".
Als je intresse hebt dan maak ik wel wat fotos.
heb ze gisterenavond gemaakt, en ga ze zo sturen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:43 schreef punkjunk het volgende:
zijn de foto's er al maduropa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |