klik hierquote:
Ze geven daar soms wel idiote kortingen voor de membersquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:19 schreef PsychoDude_666 het volgende:
moet je wel member zijn of dat ben je ook ?
quote:Op maandag 26 juni 2006 22:46 schreef seto het volgende:
[..]
Laat dan eens zien wat jouw voeten siert?
En nu in het Nederlandsquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:41 schreef thaWarhead het volgende:
die Reeboks zijn chav schoenen tot de max.
Send helps ook, maar ja ik heb gisteren een Macbook gekocht dus nieuwe pattas zitten er atm ff niet inquote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:57 schreef floydvisser het volgende:
[..]
heb me baard laten staan om het tegendeel te bewijzen!!![]()
die naast de dc's zijn re-supa's of bronco's...
Henk...lunars zijn voorlopig nog te krijgen!
snoephond.. die patent leather dunks zijn de Ostrich dunks geloof ik..
hammet... dat zijn idd shanghai's de eerste versie!
[afbeelding]
![]()
je kunt niet bestellen als je niet member bent, maar member zijn kost niets!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:19 schreef PsychoDude_666 het volgende:
moet je wel member zijn of dat ben je ook ?
Komt er wat moois aan dan?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:12 schreef thaWarhead het volgende:
Wachten op de post is echt frustrerend...
Okééé, beetje raar systeem dus?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:05 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
je kunt niet bestellen als je niet member bent, maar member zijn kost niets!
zijn zo bij te bestellen...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:54 schreef Hammet het volgende:
Ik vind deze wel gaaf. Jammer dat ze ze niet meer in mijn maat hebben.
[afbeelding]
vet macbook! tja maar ff sparen dan weer he... ben ook nagenoeg leeg...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:05 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Send helps ook, maar ja ik heb gisteren een Macbook gekocht dus nieuwe pattas zitten er atm ff niet in.
@ThaWarhead:
in me burberry!
Tja bikkemberg wat moet ik ervan zeggen. Ik denk niet dat veel mensen die hier posten kijken waar ze bikkembergs verkopen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:12 schreef colossus01 het volgende:
Ben op zoek naar deze iemand een idee (Brabant of Utrecht het liefst)
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |