Iphoto is idd teringtraag, daar heb ik ook heel erg veel foto's in zitten. Maar wat je noemt, het werkt wel.. maar als één van die programma's eens diep moet nadenken gaat de rest ook op idle, dat is zo irritant.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:06 schreef Geqxon het volgende:
Slarioux, ik gebruik mijn Macbook thuis met een Logitech MX1000 + Samsung CRT + Apple Wireless Keyboard eraan, clamshell mode.
Devven met zware PHP scripts, 1300+ regels code, Safari, MAMP, iTunes en RDC open, zelfs met 512MB RAM gaat dat zeer prima.
Enige waar ik last van heb ik iPhoto, maar och, daar heb ik dan ook 2300 foto's in zitten.
* Tomasso start inzamelingsactie.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:06 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Pas als ik een MacPro heb. De versie met 32GB ram
Virtuedesktops kan dat volgens mij.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:18 schreef slakkie het volgende:
Wat ik wel jammer vind is dat je geen meerdere desktops hebt zoals onder andere Unix/Linux distro's. Of is dit wel mogelijk?
Virtue idd.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:18 schreef slakkie het volgende:
Wat ik wel jammer vind is dat je geen meerdere desktops hebt zoals onder andere Unix/Linux distro's. Of is dit wel mogelijk?
Heb je de eerste generatie macbook? Misschien dat die processor te heet wordt en dat alles dan traag gaat....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:12 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Iphoto is idd teringtraag, daar heb ik ook heel erg veel foto's in zitten. Maar wat je noemt, het werkt wel.. maar als één van die programma's eens diep moet nadenken gaat de rest ook op idle, dat is zo irritant.
En de resolutie is gewoon te laag, daar past niks op.
Iedereen moet natuurlijk z'n eigen keuzes maken, maar ik werk liever op een trage Mac dan een snelle PC met Windows. Het operating system en de applicaties die je gebruikt zijn wat mij betreft belangrijke aspecten van een computer dan de hardware.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:15 schreef magnifor het volgende:
Overigens wordt mijn volgende laptop/desktop een windows bak. Voor 1300 euro kan ik veel betere specs krijgen idd.
Iedereen heeft hier een andere mening over, maar ik vind Adium X heilig.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:04 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Hoe zit het met de msn op mac? Is dat iets
Is dat vergelijkbaar met msn? Ff googlequote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Iedereen heeft hier een andere mening over, maar ik vind Adium X heilig.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Iedereen heeft hier een andere mening over, maar ik vind Adium X heilig.
Sssst, rustig, rustig. Loop maandag richt een Apple store, koop een mooie Airport Extreme, en al je zorgen zijn voorbij. Je leven zal met jaren verlengd worden.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:10 schreef magnifor het volgende:
Sinds die airport update heb ik geen internet meer na een tijdje. Even rebooten en het werkt weer. Kut Apple met hun kut updates...
en 180 euro betalen?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sssst, rustig, rustig. Loop maandag richt een Apple store, koop een mooie Airport Extreme, en al je zorgen zijn voorbij. Je leven zal met jaren verlengd worden.
Ik wacht nog even met updatenquote:Op zondag 28 januari 2007 01:10 schreef magnifor het volgende:
Sinds die airport update heb ik geen internet meer na een tijdje. Even rebooten en het werkt weer. Kut Apple met hun kut updates...
180 euro is een schijntje voor dit geweldig product..quote:Op zondag 28 januari 2007 01:14 schreef magnifor het volgende:
[..]
en 180 euro betalen?
Tot die update van gisteren was er niets aan de hand...
En wat is er zo geweldig aan dat ding?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
180 euro is een schijntje voor dit geweldig product..
quote:Op zondag 28 januari 2007 01:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
180 euro is een schijntje voor dit geweldig product..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |