abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39435106
weer een nieuwe uithonger methode, maar nu zal het wel echt werken...want ze is zo gewoon gebleven
  zaterdag 1 juli 2006 @ 22:53:19 #227
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39435611
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 22:37 schreef het_fokschaap het volgende:
weer een nieuwe uithonger methode, maar nu zal het wel echt werken...want ze is zo gewoon gebleven
Voor sommige misschien een soort uithonger programma, voor mij meer eten verspreid over een hele dag en toch val ik af... beter kan het niet
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zaterdag 1 juli 2006 @ 22:54:59 #228
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39435693
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 22:33 schreef Fuente het volgende:
Ik moet zeggen dat ook wij vandaag gezondigd hebben. We waren pas om 20:30 thuis van werk en dochter ophalen bij opa en oma, en niet gegeten. Toen hebben we dus chinees gehaald. Moet er wel bijzeggen dat ik er echt van heb genoten, ga me dus ook niet schuldig voelen en morgen gewoon weer verder
Heb trouwens wel meteen last van m'n buik nu, da's wel typisch
Misschien dacht je spijsvertering dat hij al mocht rusten en dat die nu ineens de volle laag kreeg... ook niets even een klein iets tussendoor genomen?
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zaterdag 1 juli 2006 @ 23:09:15 #229
105850 Fuente
mamamuts
pi_39436156
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 22:54 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Misschien dacht je spijsvertering dat hij al mocht rusten en dat die nu ineens de volle laag kreeg... ook niets even een klein iets tussendoor genomen?
Nou ik had gepland dat ik eerder thuis zou zijn. En dus had ik gewoon mijn tussendoortjes en lunch meegenomen. Had verder niets bij me en was platzak, dus kon tussendoor ook niets halen (en wij hebben helaas geen kantine, alleen maar snoepautomaten).
Dus nee, niets tussendoor genomen helaas.
Ik moet zeggen dat wij wel vaker laat eten, omdat we er gewoonweg door wisselende roosters niet aantoe komen.
Ik probeer wel vaak om 's ochtends te koken voor ik moet werken, zodat ik 't alleen nog maar hoef op te warmen, maar dat lukte vanmorgen niet.

Ach ja, het is maar voor een keer en ik heb gelukkig niet meteen het idee dat 'alles nu verpest is'
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 1 juli 2006 @ 23:18:03 #230
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39436404
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 23:09 schreef Fuente het volgende:

[..]

Nou ik had gepland dat ik eerder thuis zou zijn. En dus had ik gewoon mijn tussendoortjes en lunch meegenomen. Had verder niets bij me en was platzak, dus kon tussendoor ook niets halen (en wij hebben helaas geen kantine, alleen maar snoepautomaten).
Dus nee, niets tussendoor genomen helaas.
Ik moet zeggen dat wij wel vaker laat eten, omdat we er gewoonweg door wisselende roosters niet aantoe komen.
Ik probeer wel vaak om 's ochtends te koken voor ik moet werken, zodat ik 't alleen nog maar hoef op te warmen, maar dat lukte vanmorgen niet.

Ach ja, het is maar voor een keer en ik heb gelukkig niet meteen het idee dat 'alles nu verpest is'
Verpest zal het echt niet zijn hoor... geloof ik net als jou ook niet in. Misschien een tip: Zelf heb ik een doos liga evergreen op het werk liggen voor als er een tussendoortje mislukt. Sonja had het in haar boek over een appel meenemen in haar tas, maar ik vergeet dat dan en dan heb je na anderhalve week of zo een verotte appel in je tas, leek me niet een wijs idee.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 23:19:00 #231
105850 Fuente
mamamuts
pi_39436446
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 23:18 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Verpest zal het echt niet zijn hoor... geloof ik net als jou ook niet in. Misschien een tip: Zelf heb ik een doos liga evergreen op het werk liggen voor als er een tussendoortje mislukt. Sonja had het in haar boek over een appel meenemen in haar tas, maar ik vergeet dat dan en dan heb je na anderhalve week of zo een verotte appel in je tas, leek me niet een wijs idee.
Dat van die appel is zeer herkenbaar hahahaha
Ik denk dat ik in het vervolg een pakje liga's extra meeneem, voor dit soort situaties.
Zo leer je steeds wat bij he
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 1 juli 2006 @ 23:26:19 #232
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39436685
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 23:19 schreef Fuente het volgende:

[..]

Dat van die appel is zeer herkenbaar hahahaha
Ik denk dat ik in het vervolg een pakje liga's extra meeneem, voor dit soort situaties.
Zo leer je steeds wat bij he
Zo leer je inderdaad ik heb trouwens ook opkikker gekocht om mee te nemen. Heet tegenwoordig cup-a-soup helder... liep me rot te zoeken in de super vandaag
  zondag 2 juli 2006 @ 09:20:45 #233
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39442981
Ik heb de boodschappenlijstjes aangevuld. voor de vrouwen heb ik alle 9 weken online staan en voor de mannen de eerste 4 weken. de rest volgt nog.

je kan ze hier vinden.
  zondag 2 juli 2006 @ 09:47:38 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39443175
Ik ben eigenwijs en heb ze zelf nog een keer gemaakt. In 3 kolommen in word/excel.
De eerste met de hoeveelheid, de 2e met wat het is en de 3e met de dag van de week.

Als ik op zaterdag boodschappen ga doen, ga ik niet alvast de prei van de vrijdag erop halen dus nu kan ik het eerst mooi op 'soort voedsel' sorteren en dus alles bij elkaar optellen en dan nog even kijken wanneer ik het eigenlijk nodig heb.

Oh, en ik heb de mannen en vrouwen gewoon bij elkaar staan.

En nu ga ik mijn pistoletje met Filet eten.
pi_39443429
Goeiemorgen allemaal!
Mijn resultaat na 1 week: -2,3kg
Resultaat van vriendje: -2,3 kg

BE, succes met je wedstrijd strakkies!
  zondag 2 juli 2006 @ 13:05:57 #236
142927 Sanne_
zachtgekookt eitje
pi_39446897
hoe doen jullie dat nou als je laat wakker word? het is nu zondag en ik kwam pas om 12 uur me bed uit en heb om kwart voor 1 maar gewoon geluncht.. zetten jullie je wekker ofzo ?
You take my hand,
I'll take your hand
Together we may get away
pi_39446947
quote:
Op zondag 2 juli 2006 09:20 schreef Mickeys het volgende:
Ik heb de boodschappenlijstjes aangevuld. voor de vrouwen heb ik alle 9 weken online staan en voor de mannen de eerste 4 weken. de rest volgt nog.

je kan ze hier vinden.
he das goed zeg!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 2 juli 2006 @ 13:44:45 #238
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39447803
quote:
Op zondag 2 juli 2006 13:05 schreef Sanne_ het volgende:
hoe doen jullie dat nou als je laat wakker word? het is nu zondag en ik kwam pas om 12 uur me bed uit en heb om kwart voor 1 maar gewoon geluncht.. zetten jullie je wekker ofzo ?
Ik word in het weekend vaak rond een uur of 8 wakker.. geen last van eigenljk. Wel heb ik de wekker voor de zekerheid op 9 uur gezet.. voor het geval dat, maar ja, ik ga dan ook altijd op tijd naar bed, oud wijf zullen we maar zeggen haha
  zondag 2 juli 2006 @ 18:17:07 #239
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39453262
Pfff wat is het warm mensen...

Vandaag op de boekenmarkt gelopen, maar het was op een gegeven moment net niet meer te harden...

We zijn met alles wat later vandaag, heb net stiekem 2 kiwi's genomen in plaats van één . Had zo'n trek en ik vond dat ik wel mocht zondigen met een kiwi. Het waren ook maar hele kleintjes.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 2 juli 2006 @ 19:05:12 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39454475
quote:
Op zondag 2 juli 2006 10:15 schreef Cutie het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Mijn resultaat na 1 week: -2,3kg
Resultaat van vriendje: -2,3 kg

BE, succes met je wedstrijd strakkies!
Thanks, we hebben helaas verloren.
En man wat was het warm! Echt bijna niet te doen.

De eerste training is weer op 1 augustus.

Enige voordeel met die hitte is dat je veel drinkt. Oh, en ik heb tijdens de wedstrijd wat suiker in mijn thee gedaan, maar dat was echt puur noodzaak om niet van m'n stokje te gaan.

Zit nu aan die idd overheerlijke koolsalade!
  zondag 2 juli 2006 @ 19:06:04 #241
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39454500
Ik ga 'm nu maken!

Be, hoe maak je een kool schoon?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_39455782
Beetje afwasmiddel op een sponsje, even onder de kraan houden en goed boenen. =P

Volgens mij gewoon door midden hakken en dan reepjes snijden, toch?
Sanity is (not) statistical
  zondag 2 juli 2006 @ 20:01:45 #243
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39455916
quote:
Op zondag 2 juli 2006 19:57 schreef Maeghan het volgende:
Beetje afwasmiddel op een sponsje, even onder de kraan houden en goed boenen. =P

Volgens mij gewoon door midden hakken en dan reepjes snijden, toch?
Dat laatste en dan even in een grote bak water doen met wat zout erbij (om de bacterien te doden) en dan afspoelen onder de kraan. Maar lang leve de voorgesneden groente... scheelt een boel tijd en ergenis al hoewel ik die ook nog even onder de kraan afspoel.

De boodschappenlijstjes voor de man zijn nu ook allemaal online
  zondag 2 juli 2006 @ 20:08:25 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39456078
Oh sorry, ik was al weer even weg. Eh... ik heb gewoon kant en klare gesneden witte kool bij de supermarkt gehaald.

Maar anders is het de buitenste bladeren verwijderen en dan is het het makkelijkst om hem even in 2-en te snijden en dan met de platte kant op een plank leggen en dan reepjes snijden.
  zondag 2 juli 2006 @ 20:08:59 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39456095
Mickeys! voor je werk zeg!
  zondag 2 juli 2006 @ 20:11:51 #246
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39456163
quote:
Op zondag 2 juli 2006 20:08 schreef Brighteyes het volgende:
Mickeys! voor je werk zeg!
tnx dear.. is ook wel een beetje eigen belang hoor.. nu nog de man waar ik het voor gedaan heb echt overhalen om dit te volgen... al hoewel hij eerst mij volgt of het me lukt hihi
  zondag 2 juli 2006 @ 20:14:21 #247
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39456233
Ik had vanavond trouwens de spinazie ommelet.. was wel lekker maar om er nu over naar huis te schrijven... niet echt. Komt misschien ook wel omdat ik die menu's elke keer door 4'en deel en het pas dan klaar maak. Daardoor kan de verhouding natuurlijk enigzins scheef gaan.

Komende week heb ik ook weer de koolsalade... en reken maar van yes dat ik er nu al zin in heb hihi
  maandag 3 juli 2006 @ 08:50:00 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39466214
Het resultaat van week 1: -3 kilo!

En dat ondanks nog een keertje smokkelen gisteren. We moesten toch echt de nieuwe Italiaanse ijsboer uit testen.
  maandag 3 juli 2006 @ 10:48:33 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39468055
Ik dacht eigenlijk dat ik het wel moeilijk zou gaan krijgen vanochtend gezien het ietwat karige ontbijt maar tot nu toe gaat het prima.
  maandag 3 juli 2006 @ 11:16:50 #250
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39468713
ik zit op 1,3 kilo in 2 weken tijd. blijkbaar gaat het bij mij veel minder snel, maar ik eet dan ook aanzienlijk meer qua totale hoeveelheid. Ik hou dan ook gewoon stuk vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')