40.000 streakers tijdens de finale?quote:Op maandag 26 juni 2006 19:11 schreef SCH het volgende:
Ik dacht meer aan iets ludieks. Dan scoor je publiciteit.
Of een boycotactie?
een website dus.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:11 schreef SCH het volgende:
Of een boycotactie?
De wedstrijden van NL massaal boycotten?quote:Op maandag 26 juni 2006 19:11 schreef SCH het volgende:
Of een boycotactie?
In alle deelnemende flyers verspreiden met Himba's die met gele kaarten strooien? Zoiets?quote:Op maandag 26 juni 2006 19:11 schreef SCH het volgende:
Of een boycotactie?
Zal wel Duitsland 1 zijn.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:24 schreef TerroRobbie het volgende:
En wat is DTSL 1?
tv?quote:Op maandag 26 juni 2006 19:24 schreef TerroRobbie het volgende:
En wat is DTSL 1?
Dan is er toch niets meer aan?quote:Op maandag 26 juni 2006 19:16 schreef Ludacriss het volgende:
Bij een dubieze val of iets dergelijks kan je het direct terug zien en eventueel een beslissing herroepen
Yep, al was dat minder opzichtig.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:24 schreef Radegast het volgende:
Waren er vier jaar geleden hier ook allemaal topics toen Guusje VOORDEEL had van arbitrale dwalingen?
Ja. Een advertentie op Marktplaats. Dat gaat wat teweeg brengen zeg.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dit staat al op marktplaats
http://koopjes.marktplaats.nl/sport_en_fitness/voetbal/40146012.html?return=eJwlyuEKgjAUhuF7EfSna9N0TETsRmTWwuHchudQVnTvndGfw%2FN%2BHK24%2Blh16kDxs1TZvIcnmG5BjIqxNUTjy03vK0anNULpHYMYdpyMn%2B4WvQFgj2Bw1o5dJW%2FKBTc3HK7nxQ16DHk18ry6ODpjK%2BtEQaTPRCS%2BbUw8%2FqtsU7woaiGrRlIFsJSiiD3Puu8PQVw2Qg%3D%3D&df=1&p=1
en heb er zelf ook maar 1 geplaatst
http://koopjes.marktplaats.nl/sport_en_fitness/voetbal/40148410.html?return=eJwli1EKgzAQRO8i6KcxKhoioehFJGkjimkS3KW1Lb17N%2FRneW9mVksuP5usBpBctDIzR3iCHVbEKBnbQ7S%2BvOtjx%2Bi0Rii9YxDDgbP187KhtwDsESwa7dhV8K5c8e4uaFRYitMpXtxAYcibkefN5OiMvWgT1oS0T4iE7y0mPP%2Bp6JO8SNpaNJ0gW4CMniZrdCoqwgBbCouoeDZ8f1a4PZE%3D&df=1
Die laatstequote:Op maandag 26 juni 2006 19:26 schreef thaleia het volgende:
Die lachen zich kapot daar in Portugal en Italie, om die maffe Nederlanders die 'n actie beginnen. Wil je enigszins serieus genomen worden, dan laat je de actie niet beginnen in 'n land dat net is uitgeschakeld
Ik heb gebodenquote:Op maandag 26 juni 2006 19:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dit staat al op marktplaats
en heb er zelf ook maar 1 geplaatst
link
Dat zou wel een gouden actie zijnquote:Op maandag 26 juni 2006 19:28 schreef ASroma het volgende:
tijdens de finale met een vliegtuigje over het stadion vliegen en duizenden gele en rode kaarten eruit strooien met de foto's van de scheidsrechters erop
Ik ben bang dat je dan een F16 achter je aan krijgtquote:Op maandag 26 juni 2006 19:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat zou wel een gouden actie zijn![]()
Dan wordt die vliegtuig binnen 1 minuut omsingeld door 3 straaljagers en een politie-helicopter en dan kun je op een flinke boete rekenen als de vliegtuig al niet neergehaald gaat worden.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat zou wel een gouden actie zijn![]()
schijnt dat Blatter daar ook naar luistertquote:Op maandag 26 juni 2006 19:28 schreef Xrenity het volgende:
Siteje / blogje oid lijkt me dan het beste.
Belt Edwin Evers je wel op.
quote:Op maandag 26 juni 2006 19:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Ivanov gijzelen en zn hoofd eraf zagen en alles filmen uiteraard. Allah hakbar.
maar zoiets op korte termijn organiseren...quote:Op maandag 26 juni 2006 19:34 schreef ASroma het volgende:
ja je kan natuurlijk ook gewoon met zijn allen (zeg 20.000 man) het stadion bestormen en die hele finale boycotten. En allerlei spandoeken, met weg Blatter! Weg corruptie! Weg Commercie! Etc. een grote demonstratie met veel media aandacht kan een hoop doen.
Probeer dat maar eens te regelen zou ik zeggen.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:34 schreef ASroma het volgende:
ja je kan natuurlijk ook gewoon met zijn allen (zeg 20.000 man) het stadion bestormen en die hele finale boycotten. En allerlei spandoeken, met weg Blatter! Weg corruptie! Weg Commercie! Etc. een grote demonstratie met veel media aandacht kan een hoop doen.
Mnee, je zou inderdaad direct internationaal moeten beginnen.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:38 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij is het (helaas) vrij naief om te denken dat je met een middelmatig groot Nederlands forumpje de commercie achter het voetbal aan kunt pakken.
Vandaar dat hij gisteren niet in actie kwam!quote:Talloze WK-spelers en oud-internationals ondersteunen de kinderhulporganisatie, onder wie Oranjespits Ruud van Nistelrooy
Ok. Dan starten we een nieuwe voetbal terreurgroep ---> De heilige strijders voor een gerechtvaardigd voetbalwedstrijd.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Ivanov gijzelen en zn hoofd eraf zagen en alles filmen uiteraard. Allah hakbar.
Jezus heeft ie DAAR een penalty voor gegevenquote:
De G18 ondersteunen? Die willen er toch ook uit stappen, wat ik er tenminste van heb begrepen.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:38 schreef Jarno het volgende:
Het liefst had ik dat de nationale voetbalbonden zich eens uitspraken. En zich desnoods distancieren van de FIFA.
Hmmm, heb ik gemist, wat is dat precies?quote:Op maandag 26 juni 2006 19:44 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
De G18 ondersteunen? Die willen er toch ook uit stappen, wat ik er tenminste van heb begrepen.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 26 juni 2006 19:43 schreef blackEyEz321 het volgende:
is dit een bla bladerdeeg topic of een actietopic?
Dit had je natuurlijk ook gestart als Nederland gisteren door was gegaan naar de kwart finales.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:07 schreef SCH het volgende:
Het moet toch ergens beginnen en dan maar vanuit Nederland en vanuit Fok.
Misschien zijn wij niet het beste land om het op poten te zetten omdat we gisteren verloren hebben maar laten we het dan uit solidariteit met Guus doen.
Een email-actie? Een ludieke actie? Een website?
Iemand ideeen?
vooral dat moment dat ie bijna gaat grienen van geluk toen ie zag dat ie m kreeg... dat heeft niks meer met voetbal te makenquote:
De 18 grootste clubs van Europa ( met ajax en psv inbegrepen ) denken er al jaren over een eigen competitie te beginnen buiten de fifa om omdat ze getikt worden van de regels die de fifa stelt en het gezeik met scheidsrechters.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hmmm, heb ik gemist, wat is dat precies?
Kijk, dat lijkt me een mooi begin. En dan ook zelf een landencompetitie opzetten, prima!quote:Op maandag 26 juni 2006 19:52 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
De 18 grote clubs van Europa ( met ajax en psv inbegrepen ) denken er al jaren over een eigen competitie te beginnen buiten de fifa om omdat ze getikt worden van de regels die de fifa stelt en het gezeik met scheidsrechters.
quote:Op maandag 26 juni 2006 19:54 schreef DrDentz het volgende:
Hmm.. we sturen de fokknokploeg erop af!!:
[afbeelding]
Ik denk dat Blatter het nu al in z'n broek doet!
quote:Op maandag 26 juni 2006 19:54 schreef DrDentz het volgende:
Hmm.. we sturen de fokknokploeg erop af!!:
[afbeelding]
Ik denk dat Blatter het nu al in z'n broek doet!
En wie moet binnen de wedstrijden van deze organisatie dan scheidsrechteren?quote:Op maandag 26 juni 2006 20:02 schreef Steeven het volgende:
Die Blatter is een gore hond. Dit WK is aanleiding genoeg voor de grote clubs om een eigen organisatie te starten. Wie stopt ze en wat let ze? Geld?
In ieder geval niet de kneuzen die tegenwoordig fluiten. Ik durf te wedden dat als ik hier op zondagmiddag naar de voetbalclub loop ik zo 2-3 scheidsrechters kan meenemen die dit niveau wel aankunnen.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En wie moet binnen de wedstrijden van deze organisatie dan scheidsrechteren?
En dan verandert er op internationaal niveau toch niets?
Die clubs zijn zelf minstens zo verantwoordelijk voor de verrotte overkoepelende voetbalorganisatie.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:52 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
De 18 grootste clubs van Europa ( met ajax en psv inbegrepen ) denken er al jaren over een eigen competitie te beginnen buiten de fifa om omdat ze getikt worden van de regels die de fifa stelt en het gezeik met scheidsrechters.
Dat zou wel zwaar de pan uit heersen zeg als iemand dat zou flikken ...quote:Op maandag 26 juni 2006 20:18 schreef ASroma het volgende:
als jullie nou eens een geldinzameling gaan doen, dan koop ik daarvoor een kaartje op de zwarte markt voor de finale, dan beloof ik jullie dat ik in mijn TEAM MAFFIA shirtje Met Blatter nr. 10 op de achterkant het veld bestorm rond de 20ste min en een fuck beweging richting de eretribune maak oftwel richting blatter![]()
Yeps klopt helemaal.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:24 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Die clubs zijn zelf minstens zo verantwoordelijk voor de verrotte overkoepelende voetbalorganisatie.
Als er al een alternatieve competitie komt, wordt deze maar met 1 doel opgezet: het voetbal nog verder financieel uitknijpen!
Ik kan hier zo pissig om worden die balhaar kon makkelijk over hem heen zonder te vallen om een kans te creeren voor een teamgenoot ... waarom zijn er nog mensen die dit als een terechte penalty zien...quote:
Zo is er elk WK wel wat. In 1994 moest Brazilië bijvoorbeeld wereldkampioen worden, ze hadden een ontieglijk makkelijke loting toen.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:57 schreef Boomstam het volgende:
*het begon al met de keuze van duitsland, want door onthouding van 1 persoon zijn stem ging het neit naar zuid afrika toch?
*daarna de loting, waarbij duitsland uiteraard in de makkelijkste poule zat
en frankrijk evenzo
*Scheidsrechters
*stadiumplaats verdeling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |