Dit soort mensen horen namelijk thuis in een gesticht. Of voor een trein, dat mag ookquote:Op zondag 25 juni 2006 01:35 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik was eens een maand lid bij relatieplanet en eerlijk gezegd, het begon met een geintje
Goh kom ook daar kun je lachen*chatroom* etc.
Oke so i did...maar ik ging ook die foto's eens bijlangs!
Nu ben ik paranormaal gevoelig en ik moet eerlijk zeggen dat ik gewoonweg down werd bij al die foto's!
Ik kreeg enorm veel negatieve informatie naar me toe!
Echt niet fijn en zelfs zo erg dat ik er misselijk van werd! Ja lach me maar uit maakt me niets uit en ja call me bad names..maar eerlijk is eerlijk!
datingsites zijn vaak wel voor wanhopige geile mensen!
Ze hebben jeuk aan de leuter of kut enne ze zoeken iemand..
bah bah..is er niets meer dan dit?
![]()
Ik ben oprecht van mening dat een slingeraap met het syndroom van Down net zo goed superieur is aan die lui.quote:
Dat is precies wat GioStyle ook zegt.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:40 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik ben oprecht van mening dat een slingeraap met het syndroom van Down net zo goed superieur is aan die lui.
quote:Op maandag 26 juni 2006 18:35 schreef Xebrozius het volgende:
een cursus figuratief dansen op een mijnenveld aanbieden
Zelfs daar komen dat soort nieuwetijds-clowns nog niet tot hun recht....quote:Op maandag 26 juni 2006 18:43 schreef Charizma het volgende:
Permanente ban naar het onzin forum
Ha! Maar ik kan wel kwijlend door de bomen slingeren en mensen op hun hoofd schijten... Zo, nu jij weer.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat is precies wat GioStyle ook zegt.
Op een of andere manier krijg ik toch altijd last van plaatsvervangende schaamte... Laatst had ik dat nog. ik zat in de bus en hoorde een kereltje van een jaar of 10 luidruchtig verkondigen dat ie geneukt had. En toen z'n vriendje vroeg hoe dat was zei hij (en dit verzin ik niet):quote:Op maandag 26 juni 2006 18:54 schreef Canabass het volgende:
TRU is wel grappig om te lezen, af en toe.
quote:Op maandag 26 juni 2006 18:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ha! Maar ik kan wel kwijlend door de bomen slingeren en mensen op hun hoofd schijten... Zo, nu jij weer.
Hmm..quote:Op maandag 26 juni 2006 18:59 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Op een of andere manier krijg ik toch altijd last van plaatsvervangende schaamte... Laatst had ik dat nog. ik zat in de bus en hoorde een kereltje van een jaar of 10 luidruchtig verkondigen dat ie geneukt had. En toen z'n vriendje vroeg hoe dat was zei hij (en dit verzin ik niet):
Ik stopte mijn pik in haar anus en ging net zo lang door tot ze nat werd.
Uiteraard erg vermakelijk maar ondertussen heb je de gedachte jezus, waar ben jij mee bezig ventje, zie je niet dat je compleet voor lul staat in deze volle bus met allemaal studenten? Men, ik zou me kapot schamen Dat heb ik dus ook als ik TRU topics lees.
0 keer "Talpaquote:Op maandag 26 juni 2006 19:01 schreef ErikT het volgende:
Supertopic dit, eindelijk weer eens niveau in klaagbaak
Dat vind ik dus ook altijd zo verwonderlijk... Die mensen zijn paranormaal begaafd, kunnen in de toekomst kijken en dingen aanvoelen. En toch presteren ze elke keer weer om op het verkeerde moment hun bek open te trekken. Neem even iemand anders in de paranormaling zegquote:Op maandag 26 juni 2006 18:58 schreef dark_humanity774 het volgende:
Hypergevoelig en paranormaal begaafd, maar ondertussen niet doorhebben dat ze zwaar voor lul staan
Ja, ik zou het wel weten als ik in de toekomst kon kijken.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:03 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook altijd zo verwonderlijk... Die mensen zijn paranormaal begaafd, kunnen in de toekomst kijken en dingen aanvoelen. En toch presteren ze elke keer weer om op het verkeerde moment hun bek open te trekken. Neem even iemand anders in de paranormaling zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |