Zeker! Alleen dat quoten hoeft dan weer niet!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:42 schreef Mobster273 het volgende:
kort genoeg?
Ik hekel mensen zoals jij die geen PI gebruiken.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zeker! Alleen dat quoten hoeft dan weer niet!
alstuquote:Op maandag 26 juni 2006 16:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zeker! Alleen dat quoten hoeft dan weer niet!
Ik gebruik wel een PI. Dat het toevallig het standaard-nietszeggende-PI-ding is doet er niet toe; het ís een PI!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:44 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik hekel mensen zoals jij die geen PI gebruiken.
Leugens, zelfs een net geregistreerde newbie gebruikt zulk soort onzin en ze weten vaak niet eens wat er mee wordt bedoeld. Gaarne dus even je bovenstaande post editten.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik gebruik wel een PI. Dat het toevallig het standaard-nietszeggende-PI-ding is doet er niet toe; het ís een PI!
Das toch gewoon TRU?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:47 schreef Conflict het volgende:
Gewoon een paar woorden, smilie erbij. Dan kunnen we tenminste reageren. Eigenlijk moeten we gewoon een apart forum hebben voor mensen met een lange OP
Juist! Tieten!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:47 schreef Conflict het volgende:
Opzouten met dat gezeik ja. Als je wil ouwehoeren, dan ga je maar bij de radio werken.
Wij willen korte woorden zoals kut, kont, tiet, bier, fipo etc.
Gewoon een paar woorden, smilie erbij. Dan kunnen we tenminste reageren. Eigenlijk moeten we gewoon een apart forum hebben voor mensen met een lange OP
En TTK en GC en KLB en WGR en en en...quote:
Jij bent hier duidelijk nog niet echt bekend!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:51 schreef PrinceLu het volgende:
Gast, als de tekst te lang is, dan lees je het toch niet? Miljarden mensen slaan dit forum iedere dag over, dus dan kan jij dat ook.![]()
Ik ben zo'n kutnewbie!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jij bent hier duidelijk nog niet echt bekend!
Waarmee? Paint-tekeningen?quote:Op maandag 26 juni 2006 17:01 schreef Dagonet het volgende:
Kan je je standpunt enigszins verduidelijken?
Nah, gewoon nog een paragraaf of twee, ik vind dit wel erg summier hoor.quote:
Ooow.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nah, gewoon nog een paragraaf of twee, ik vind dit wel erg summier hoor.
quote:Op maandag 26 juni 2006 17:01 schreef Dagonet het volgende:
Kan je je standpunt enigszins verduidelijken?
Ach ik ga gewoon uit van de positieve correlatie tussen educatie en het lezen van boeken.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:16 schreef QuietGuy het volgende:Hoe erg kan je een 100m2-plank misslaan
Meki, ben jij het?quote:
Boeken?quote:Op maandag 26 juni 2006 17:26 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ach ik ga gewoon uit van de positieve correlatie tussen educatie en het lezen van boeken.
Kan ik mee leven!quote:Op maandag 26 juni 2006 22:54 schreef descendent1 het volgende:
Bier!![]()
Joint![]()
Tieten!![]()
Zo; da's kort en bondig.![]()
Om even een topic te kicken van 2 jaar oud....quote:
De klacht is actueel, daar gaat het om.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:44 schreef Twarres het volgende:
[..]
Om even een topic te kicken van 2 jaar oud....
Wat staat daar in dan...???quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:54 schreef veldmuis het volgende:
Ik ben het eens met de OP.
Hij zou altijd actueel kunnen zijn. Ik krijg juist meer het idee dat mensen zich er te makkelijk vanaf willen doen met een korte post. Anders is zo'n eigenlijk niets meer dan een veredelde vorm van chatten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De klacht is actueel, daar gaat het om.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |