Het boeit mij, dus laat mequote:Op maandag 26 juni 2006 14:17 schreef Zwansen het volgende:
Alsof dit nog iets boeit! Man, praat er niet meer over.
Tuurlijk heb ik er een mening over, maar ik wilde graag weten wat JULLIE ervan vinden.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je hebt er blijkbaar zelf geen mening over. Wel vreemd over iets dat je niet boeit.
alsof ie daar überhaupt aan spelen zal komen...quote:Op maandag 26 juni 2006 14:22 schreef gebruikersnaam het volgende:
o ja, en babel natuurlijk.
die zou ik nog niet eens bij sparta willen zien spelen.
Ik ook! Maar dat kon je verwachten na zo'n lange blessurequote:Op maandag 26 juni 2006 14:22 schreef MrMoon het volgende:
Van der Vaart vond ik enorm tegenvallen
ja, dat was idd een fout van Bassie.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:23 schreef Jorie het volgende:
[..]
Ik ook! Maar dat kon je verwachten na zo'n lange blessure
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:23 schreef LudoSanders het volgende:
Dirk Kut met stip. Op de hiele gezeten door onze eigen Ronaldo, Van der Vaart Sneijder.
Die ook ja, onze eigen pipo Pirloquote:
Klopt, die speelde echt baggerquote:Op maandag 26 juni 2006 14:29 schreef 456 het volgende:
Henk Timmer
Ik denk het eerste!quote:Op maandag 26 juni 2006 14:52 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Robben, Ver onder zijn niveau of moeten we concluderen dat het eigenlijk toch niet de supervoetballer is die veel mensen denken. Ik denk het laatste
Omdat SNeijder niet kan verdedigen (en dat moest hij !! punt naar achter )quote:Op maandag 26 juni 2006 15:56 schreef El_Bassie het volgende:
Iedereen noemt Sneijder, maar die was absoluut NIET de slechtste.
Heb je helemaal gelijk aan!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:19 schreef tha_dark het volgende:
Grappig om te zien dat je vaak aan een post van iemand gelijk kunt zien voor welke club hij/zij is.
Niet zozeer dit toernooi, aangezien de wedstrijd gisteren toch al naar de hoeren was, maar dat kan een potentieel probleem worden met dat gejank van die man ja...quote:Op maandag 26 juni 2006 17:20 schreef Dos37 het volgende:
Robben
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:22 schreef MrMoon het volgende:
Van der Vaart vond ik enorm tegenvallen
wiequote:
agreed.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:01 schreef H.Flick het volgende:Van der Vaart had gewoon thuis gelaten moeten worden, hij was veel te laat hersteld van z'n blessure en had totaal geen wedstrijdritme.
Ja, Van Persie speelde erg slechtquote:Op maandag 3 juli 2006 15:49 schreef Dynia het volgende:
Alleen Boulahrouz en vd Sar speelden goed, de rest was naadje
Toen was bijna iedereen slecht.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |