Bier en frietquote:Op maandag 26 juni 2006 15:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Denk da'k maar de lokale frituur ga bezoeken en daarna leveloos op de bank ga hangen met patat en Stargate's. Ofzo.
quote:
Gewoon niet eten.. heb je morgen flink trekquote:Op maandag 26 juni 2006 15:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Denk da'k maar de lokale frituur ga bezoeken en daarna leveloos op de bank ga hangen met patat en Stargate's. Ofzo.
Hoi el.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:42 schreef eL. het volgende:
Godver, zit ik me een uur te vroeg te verheugen. 17 Uur dus.
Ah, bijna tijd voor Cup-a-Soup dus.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:42 schreef eL. het volgende:
Godver, zit ik me een uur te vroeg te verheugen. 17 Uur dus.
Er is een periode van nationale rouw afgekondigd tot de eerste kwalificatiewedstrijd voor EK 2008.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Gewoon niet eten.. heb je morgen flink trek
God, ja!quote:
Maria, is het het het het waard ?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:44 schreef Jarno het volgende:
God, ja!
sterkte met niet- overleven danquote:Op maandag 26 juni 2006 15:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er is een periode van nationale rouw afgekondigd tot de eerste kwalificatiewedstrijd voor EK 2008.
Bij Jozef, hij is nog niet binnen!quote:
Inderdaad en tot die tijd doe ik niets op mijn werk.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er is een periode van nationale rouw afgekondigd tot de eerste kwalificatiewedstrijd voor EK 2008.
goed plan~!quote:Op maandag 26 juni 2006 15:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Inderdaad en tot die tijd doe ik niets op mijn werk.![]()
2 september 2006: Luxemburg-Nederlandquote:Op maandag 26 juni 2006 15:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Inderdaad en tot die tijd doe ik niets op mijn werk.![]()
Merde, ik ben wel benieuwd, ik heb ernaar gekeken, meerder keren zelfs. Ik heb wel inmiddels dit : Nieuw systeem (tips) scheelt ook twee keer de helft bij het openen van Photoshop, maar of mijn monitor geschikt is voor die Spider weet ik dan weer niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:46 schreef Jarno het volgende:
Bij Jozef, hij is nog niet binnen!
Best snel, eigenlijk!quote:Op maandag 26 juni 2006 15:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
2 september 2006: Luxemburg-Nederland.
Volgens mij kan 'het' met elke LCD en CRT. Althans, zo is het mij verkocht. Ben ook erg benieuwd. Ben nu zelf wat vaker bezig met afdrukken en die kleurverschillen zijn echt genant. Denk je 'm helemaal tof te hebben, komt -ie drie slagen te donker uit je printer!quote:Op maandag 26 juni 2006 15:48 schreef eL. het volgende:
[..]
Merde, ik ben wel benieuwd, ik heb ernaar gekeken, meerder keren zelfs. Ik heb wel inmiddels dit : Nieuw systeem (tips) scheelt ook twee keer de helft bij het openen van Photoshop, maar of mijn monitor geschikt is voor die Spider weet ik dan weer niet.
Ik ken het, al druk ik voornamelijk bij Hema af en dat ziet er zowaar goed uit. Maar thuis zit ik met hetzelfde probleem, overigens kun je ook behoorlijk de pan uit flippen met die Gamma dingen in je CS.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:49 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij kan 'het' met elke LCD en CRT. Althans, zo is het mij verkocht. Ben ook erg benieuwd. Ben nu zelf wat vaker bezig met afdrukken en die kleurverschillen zijn echt genant. Denk je 'm helemaal tof te hebben, komt -ie drie slagen te donker uit je printer!
Ja, maar, daar ben ik te lui voor. Ik wil gewoon click en go. Enzo.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:50 schreef eL. het volgende:
[..]
Ik ken het, al druk ik voornamelijk bij Hema af en dat ziet er zowaar goed uit. Maar thuis zit ik met hetzelfde probleem, overigens kun je ook behoorlijk de pan uit flippen met die Gamma dingen in je CS.
Maar is die spin de uitkomst dan ? Je wilt je beeld richting je printer brengen, of wil je kleurechtheid op je monitor ? Het blijft een drama, zeker met een TFT (en andere mensen).quote:Op maandag 26 juni 2006 15:51 schreef Jarno het volgende:
Ja, maar, daar ben ik te lui voor. Ik wil gewoon click en go. Enzo.
Ik ga voor beide. Bij deze bundle zit ook printercalibratie (softwarematig, maar toch).quote:Op maandag 26 juni 2006 15:53 schreef eL. het volgende:
[..]
Maar is die spin de uitkomst dan ? Je wilt je beeld richting je printer brengen, of wil je kleurechtheid op je monitor ? Het blijft een drama, zeker met een TFT (en andere mensen).
Ik moet zeggen dat ik ze ook ietwat te donker vind, maar net niet storend eik. Vind ik dan hè, maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik ze lichter opmaak.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:52 schreef Jarno het volgende:
De vorige batch die bij de HEMA was afgedrukt was dus écht 6 stops te donker ofzo. Dat lag niet meer aan ons, maar aan de HEMA. Prutswerk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |