Valt er vanzelf af, no worries. Wordt een hele verademing.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:16 schreef Armageddon het volgende:
Mogguh!!!!
Ik heb al een maand last van mijn strot. Das niet goed he?
we worden oud men, we worden oudquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:38 schreef Jarno het volgende:
Naja, het zal me verder ook jeuken, maar ik vind het raar dat je aan de ene kant niet weet hoe hard je het moet hebben over verbaggering van het gehele forum en zo'n broeinest van meuk wel een kek idee kan vinden. Maar dat ligt aan mij, denk ik.
ook gehad?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Valt er vanzelf af, no worries. Wordt een hele verademing.
Ja man, ik rook nu rechtstreeks door mijn trachea!! Veel intenser! Puur genot.quote:
Damn moet je weer aan het werk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:38 schreef miss_bleu het volgende:
yes coolio manik moet een website maken voor mcdonalds
![]()
Dat doet capgeminiquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan mot je de router even een schup geven of ze hebben de poorten express dichtgezet.
Klinkt geil! Ik kan niet wachten. Je weet me altijd wel op te beuren ER.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja man, ik rook nu rechtstreeks door mijn trachea!! Veel intenser! Puur genot.
Heb je je koffers al klaar staan? Buro opgeruimd enzo?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb vanmiddag een soort van functioneringsgesprek geloof ik
Mijn baas ziet me gelukkig nooit, dus ik ben redelijk veilig.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb je je koffers al klaar staan? Buro opgeruimd enzo?![]()
Houden ze ook internet logs bij daar? Had ik ook een keer een akkefietje mee.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn baas ziet me gelukkig nooit, dus ik ben redelijk veilig.
De tijd zal het lerenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Houden ze ook internet logs bij daar? Had ik ook een keer een akkefietje mee.![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Houden ze ook internet logs bij daar? Had ik ook een keer een akkefietje mee.![]()
*duimt*quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De tijd zal het leren
ik HOOP van niet
Echt?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Zolang je zelf de logs niet bijhoud moet je oppassen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]...
Waar was dat? Weet ik of ik op moet passen,
Ah okay.quote:
Ik hou ze niet zelf bij.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Zolang je zelf de logs niet bijhoud moet je oppassen.
*gooit de logs nog maar eens in de prullenbak*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |