ALLEEN MAAR OMDAT ER EEN GROOT OPSTAAND OBJECT MIDDEN IN DE STAD STAAT ZEKER?!?!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:11 schreef GI het volgende:
[..]
ALS IK IN PARIJS BEN WORDT MIJN PIEMOL KLEIN JAH!
Nope, amputeren lijkt me de enige optie.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:16 schreef Armageddon het volgende:
Mogguh!!!!
Ik heb al een maand last van mijn strot. Das niet goed he?
Denk je?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:16 schreef Armageddon het volgende:
Mogguh!!!!
Ik heb al een maand last van mijn strot. Das niet goed he?
Zo had ik er nog geeneens over nagedachtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:17 schreef jogy het volgende:
[..]
ALLEEN MAAR OMDAT ER EEN GROOT OPSTAAND OBJECT MIDDEN IN DE STAD STAAT ZEKER?!?!
Misschien wat minder vaek diepkelen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:19 schreef Armageddon het volgende:
Zo maar eens even de dokter bellen.
Ben niet ziek en heb geen koorts.quote:Wanneer moet u een arts raadplegen
Als de keelpijn gepaard gaat met een algeheel aanhoudend gevoel van ziekte en hoge koorts, bij de aanwezigheid van gele of witte punten in de keel en bij langdurige (vijf tot zeven dagen) hevige pijn is het raadzaam een arts te raadplegen.
Opgelost.quote:Oorzaken
Keelpijn kan verschillende oorzaken hebben. We noemen er een aantal:
• een virus;
• besmetting met een bacterie;
• plaatselijke beschadiging van de keel;
• te veel roken;
• te veel of verkeerd stemgebruik;
• inademing van prikkelende stoffen;
• te veel hete spijzen of dranken;
• symptoom van een andere ziekte (hooikoorts, verkoudheid of griep);
• het gebruik van sommige geneesmiddelen (zie hiervoor de bijsluiter of vraag uw Kring-apotheek om advies).
Maar ga je dan ook minder roken? Bij mij werken dat soort wetenswaardigheden namelijk alleen maar averechtsquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben niet ziek en heb geen koorts.
[..]
Opgelost.
Als ik van die keelpijn af wil moet ik wel minder gaan roken ja. Heb alleen het idee dat dat niet echt gaat lukken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar ga je dan ook minder roken? Bij mij werken dat soort wetenswaardigheden namelijk alleen maar averechts
Lastig is dat hequote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als ik van die keelpijn af wil moet ik wel minder gaan roken ja. Heb alleen het idee dat dat niet echt gaat lukken.
Hier doet ie het gewoon. Wat is je msn eik?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:04 schreef miss_bleu het volgende:
waarom is MSN dood?
mijne meld niet aan....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hier doet ie het gewoon. Wat is je msn eik?
*geeft MSN apparaat van miss een schop*quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:05 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
mijne meld niet aan....voornaam_achternaam@hetemail.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |