O, toch bedankt voor je reactie dan maar he....quote:Op maandag 26 juni 2006 14:04 schreef wouterwashere het volgende:
Klop, klop. Is daar iemand?
HALLOOOOOOOOOOO!!!!!!!
Ik heb ook geen deurbel, dus ik zou het niet weten...
Dat zou wel mooi zijn eigenlijk!quote:Op maandag 26 juni 2006 14:14 schreef Lucille het volgende:
Een hypermoderne dan met gesampled geluid van een klingelbel?
Bestaat dat eigenlijk wel?
Nee ding-dong is tof! Alles beter dan dat en we willen gewoon een voor ons allebei goede oplossing van het deurbelprobleemquote:Op maandag 26 juni 2006 14:16 schreef Khadgar het volgende:
Zo'n ontzettend nare zoemer? Zo van EEEEEEHHHH
Eigenlijk ben ik echt op zioek naar een zoemer.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:17 schreef jack4ya het volgende:
Een deurklopper? Een trekbel? (No pun intended) Een hond?
Ik ben alle bouwmarkten al afgeweest en bij conrad en de kijkshop hebben ze het ook niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:22 schreef Khadgar het volgende:
Gewoon de gamma/hornbach/praxis/karwij/doeland denk ik hoor!
Deurbelserver, afhankelijk van wie er thuis is een ander 'kabaal'.
Wat je ook nog kan doen is zo'n bel voor doven, zo'n flitsding. Geen geluid, maar een lichtsignaal.
Dan ga ik bij een andere gamma kijken, ik heb het namelijk bij de gamma gezocht en ook nog gevraagd en toen hadden ze die niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:36 schreef marhil het volgende:
Bij Gamma en daar heet het ding Buzzer van Friedland
Ja ok, maar ik zoek echt naar zo'n zoemer. Want die programmeerbare dingen zullen wel duur zijn denk ik. Ik ga morgen nog een keer naar de gammaquote:Op maandag 26 juni 2006 15:07 schreef Martijn_77 het volgende:
Je hebt toch ook van die deurbellen waarin je zelf een geluidje kunt programmeren.
Dan kun je iedere keer iets anders hebben
Vet, die moet ik hebben!quote:Op maandag 26 juni 2006 15:07 schreef Martijn_77 het volgende:
Je hebt toch ook van die deurbellen waarin je zelf een geluidje kunt programmeren.
Dan kun je iedere keer iets anders hebben
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:05 schreef Het_Biertje het volgende:
jullie zijn echt van die toffe aparten
ja maar jij denkt echt dat ik loop te lullen over dat ik overal ben wezen kijken he, of niet?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:08 schreef dedennis het volgende:
daarbij is zo'n buzzer van Friedland, zoals al eerder genoemd het meest simpelste belletje/zoemer dus bij een beetje zaak hebben ze die gewoon in het standaard assortiment zitten (vrij goedkoop ook nog die zoemers) Het zal dus niet zo moeilijk zijn om die te vinden.
Tip: ga langs bij de plaatselijke dhz-zaak daar hebben ze die zoemers zeker
Nee, da's niet in de buurt, helaas. Maar goed, ik ga dus morgen ff kijken voor een zoemerquote:Op maandag 26 juni 2006 16:10 schreef Ceased2Be het volgende:
M'n pa heeft ze gewoon in de zaak liggen die zoemers (Boxtel) weet niet of dat in de buurt is.
Oh, nou in dat geval: ga naar www.conrad.nl en vul bij zoeken het woord 'zoemer' in. En dan bedoel ik het eerste rijtje reslutaten. Kosten paar een eurotje of 2, en het zoemtquote:Op maandag 26 juni 2006 16:09 schreef Conflict het volgende:
AR, je linkje werkt dan wel niet, ik ga zeker ff kijken
kun je dan zelf niet iets in elkaar knutselen met een buzzer en een adapter?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:04 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik zoek echt naar zo'n zoemer. Want die programmeerbare dingen zullen wel duur zijn denk ik. Ik ga morgen nog een keer naar de gamma![]()
da's misschien een beetje een overkillquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:11 schreef Allan24 het volgende:
Zo een deurbel zelf knutselen, dat er een sirene en zwaailichten afgaan, net zoiets als in een brandweerkazerne zeg maarda's wel redelijk uniek alleen je hebt er wat werk mee
[afbeelding]
Het geluid van geknakte stelen die in de prullenbak belanden?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:46 schreef fietsie het volgende:
Geef je Biancavia een bos bloemen en neem je de enthousiaste reactie op:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het geluid van geknakte stelen die in de prullenbak belanden?
meestal dat er dipswitches in zitten. Zorg dat zender en ontvanger op hetzelfde kanaal zitten anders gaat ie het inderdaad niet doen. Beetje afhankelijk van de bel, maar vaak zit er nog een volume-stand op. Als die op 0 staat hoor je ook nietsquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:34 schreef Biancavia het volgende:
We hebben net een draadloze dingdong gekocht die het niet doet.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn excuses voor deze volledig loze opmerking, maar ik zit hier in een volle studiezaal en ik ben net half gestikt in een slok water bij het lachen om het ding-dong-probleem..
.
.
(Sorry mensen om me heen.)
Ja!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:21 schreef boem-dikkie het volgende:
In mijn oude huis hadden we gewoon zo DEEEEEEEUH, zo'n soort harde zoem, wel super irritant trouwens, maarja wle passend aan jullie keuze![]()
trek er een sok overheenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:45 schreef Biancavia het volgende:
Nou, hij doet het wel, alleen het is DUUUUDUUUU DUUUUUDUUUUU DUUUUDUUUU in de meest afgrijselijk hoge schelle toon die je je voor kunt stellen.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:45 schreef Biancavia het volgende:
Nou, hij doet het wel, alleen het is DUUUUDUUUU DUUUUUDUUUUU DUUUUDUUUU in de meest afgrijselijk hoge schelle toon die je je voor kunt stellen.
Wat een zielig ding!quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:09 schreef Conflict het volgende:
Ik heb een nieuwe bel. Speciaal voor jullie heb ik een video gemaakt. Het is vals, geen zoemer, maar toch acceptabel![]()
Was maar 7 euro en ook nog eens zonder draadjes
quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:09 schreef Conflict het volgende:
Ik heb een nieuwe bel. Speciaal voor jullie heb ik een video gemaakt. Het is vals, geen zoemer, maar toch acceptabel![]()
Dat ding klinkt alsof-ie als astma-patient net een sigaar over z'n longen heeft zitten hijsenquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:09 schreef Conflict het volgende:
wat een baggerbelquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:09 schreef Conflict het volgende:
tsja.....dat lijkt me ¤6,95 te veelquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:09 schreef Conflict het volgende:
Vraag het eens aan die kerel die die winkel in de Elzas heeft. Maakt ook allemaal naamplaatjes voor aan de deur. Zit net voorbij de Vodafone. Misschien weet hij iets?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:29 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik ben alle bouwmarkten al afgeweest en bij conrad en de kijkshop hebben ze het ook niet.
Maar ik wil gewoon zo'n zoemer eigenlijk. Anders gewoon geen bel vrees ik.
Dus ik ben op zoek naar een deurzoemer, ze bestaan, als iemand weet waar ze verkocht worden dan hoor ik het graag![]()
Dat is inderdaad een goeie vergelijking.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
Een soort ezel die een ambulancesirene in heeft geslikt..
Hij is knetterhard, daarom hangt hij ìn de meterkast.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
Is ie nou ook nog heel erg hard, of valt dat mee ?
Nou, ik heb al een alteratief gevonden he, dus ik ben nu niet meer op zoek naar een bel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:19 schreef kroegtijger het volgende:
Je mag wel mijn deurbel hebben....een echte zoemert, alleen gaat dat ding zo verschrikkelijk hard dat ik me elke keer de pleures schrik ervan. Zeker als ik net in de gang sta
maar zo moeilijk kan het toch niet wezen?? heeft de big boss helemaal niets dan??
quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nou, ik heb al een alteratief gevonden he, dus ik ben nu niet meer op zoek naar een bel.
Ik ga er wel ff wat plakbandjes op doen want hij is idd heel erg lawaaierig.
Ik had zo'n ding bij de karwei gezien, maar die kostte 50 euro, beetje veel voor een bel vond ik, dan had ik er dus ook een oude pc neer kunnen zetten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:10 schreef macferret het volgende:
ik heb ooit bij de lidl een deurbel gekocht die je via de pc kan programeren, werkt perfect, nu klinkt de imperial march van star wars zo dra iemand aanbeld![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
Een soort ezel die een ambulancesirene in heeft geslikt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |