abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39253341
Tja, ik vond haar echt te onzeker. Dat vind ik echt een belangrijke voorwaarde. Of iemand nu dik of dun is, hij of zij moet wel zelfverzekerd zijn. Er zijn maar weinig echte onmensen, en die mensen trekken zich er niet eens wat van aan, dus waarom zou je je dan rot gaan voelen omdat je niet perfect bent? Lekker boeiend en weinig nuttig.

quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:39 schreef A_L_N_F het volgende:
maar wat ik me dan wel weer afvraag:

"vallen dikke mensen nu op ook andere dikke mensen of gewoon op knappe slanke mensen?"
volgensmij zijn dikke mensen zelf ook nog wel discriminerend als het gaat om partnerkeuze
Ik heb die vraag al beantwoord in mijn epistel, maar voor alle duidelijkheid: het maakt me niet zo uit. Een man van 200 kilo vind ik inderdaad niet aantrekkelijk, maar ik kijk echt niet op een paar kilo. Een beetje stevig kan juist errug lekker zijn vind ik. Het moet gewoon bij de bouw passen. Een 'magere slungel' die tien kilo te zwaar is, dat is geen gezicht. Een brede man met hetzelfde overgewicht is dan helemaal niet uit verhouding.
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:28 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

overgewicht is ook negatief, als het goed was dan zou overgewicht niet geassocieerd worden met ziekten en gebreken.
Tuurlijk, maar ik bedoel het anders. Er zijn meer ongezonde dingen. Ga de straat op en vraag:
zou je een relatie kunnen hebben met iemand die:
- rookt
- blowt
- risiscosporten beoefent
etc.

Dat is veel duidelijker dan iemand die 'dik' is, want wat is dik? Bij 'roken' is duidelijk wat we daarmee bedoelen. Het woord 'dik' op zich roept slechte associaties op, terwijl een maat 40 door sommige mensen misschien al als dik gezien wordt, maar niet ongezond is bij een normale lengte. Dus daarom, doe het dan wat duidelijker en ga met een foto de straat op van iemand met maat 40, 44 en 48 of zo, en vraag wat iemand nog mooi vindt en wat niet meer. Dat geeft m.i. een helderder beeld.
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:25 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

duursporten? ik sport iets langer dan jouw inmiddels. en idd het gaat langzaam maar ik merkte het ook vooral in mijn benen en kont. nu ook boventorso inclusief armen.
en sinds 2 a 3 weken zie ik mijn buikje minder worden.

kwestie van gewoon dom doorgaan en ook dan gaat dat hardnekkige vet weg
1 x BodyCombat, 2 x BodyPump, 1 x BodyBalance minimaal in de week.
Verder optioneel 1 x BodyStep, 1 x Body Balance, nog steppen thuis, grondoefeningen en tussendoor wandelen.
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:58 schreef A_L_N_F het volgende:

dik zijn is een keuze, terwijl andere afwijkingen vaak aangeboren zijn en daar kun je niks aan veranderen)
Dik zijn is deels een keuze, maar het is niet zo simplistisch als je het stelt. Soms wil je heel graag afvallen, maar zijn er nog andere problemen die voorrang hebben en ook tijd en energie kosten. Natuurlijk is het dan een keuze om die dingen prioriteit te geven, in zekere zin, maar het is niet alsof je even kunt besluiten dat je vanaf morgen dun gaat zijn. Het is nogal een proces met vallen en opstaan en je weet ook niet hoe het komt. Ik heb zes jaar lang een eetstoornis gehad, voortkomend uit een depressie en onzekerheid (op school altijd gepest met mijn gewicht toen ik nog helemaal niet dik was) en heb er in die tijd 30 kilo bijgegeten. Dat heb ik zelf gedaan, maar ik had het niet bepaald onder controle. Natuurlijk wilde ik wel iets anders dan dat, maar als je dan al die druk van buitenaf hebt, je voelt je waardeloos etc., dan is het moeilijk om het niet te doen. Ik bedoel, als je depressief bent en je denkt 'ach, ik wil toch dood', dan kan dat ene pak koekjes er voor je gevoel ook nog wel bij, maken ze het gaat maar wat groter. Dan voel je je de dag erna wat minder suicidaal en dan heb je weer spijt van dat pak koekjes. Zo ging dat bij mij. Als ik toen opmerkingen naar m'n hoofd kreeg dat 'dik zijn een keuze was' voelde dat echt niet zo. Het is oneindig veel makkelijker om te roepen dat dik zijn een keuze is, dan om de keuze te maken er iets aan te gaan doen. Bovendien is roepen dat het een keuze is weinig constructief. Bied mensen steun en alternatieven in plaats van mensen de grond in te praten en te roepen dat het hun eigen schuld is (veel dikke mensen voelen zich er toch al waanzinnig schuldig over, ondanks het feit dat ze naar dunne mensen roepen dat het hun schuld niet is).

En dan nog weet je, zelfs als je er wat aan gaat doen, dertig kilo eraan eten is gewoon oneindig veel makkelijker dan het eraf krijgen (voor mij dan, en ik gok voor veel dikke mensen ook haha). Ik heb net als mijn hele familie een sterke aanleg om dik te worden en ik vind het echt een heel lang proces. Dan kan iemand roepen dat het een keuze is, maar ik ben echt niet slank binnen drie weken, dat kan gewoon niet. Dat zullen ze toch moeten accepteren, en in de tussentijd heeft het weinig nut erover door te zagen.

Verder vind ik iets te veel eten wel heel wat anders dan verwaarlozen. Je komt al langzaam aan als je ook maar 100 kcal per dag te veel eet. Als ik iedere dag een banaan extra eet bovenop een gezond dieet, dan ben ik niet bepaald een ongezonde vreetzak, maar ik kom wel aan. Ik vind dat geen verwaarlozing. Het is echt niet zo dat iedereen die aankomt een triest hoopje gebrek-aan-zelfwaardering is. Bij iemand die zich verwaarloost denk ik eerder aan iemand die ongezond eet, ongeacht of hij/zij dik of dun is, of iemand die rookt, z'n kleren niet wast of met rouwranden onder z'n nagels rondloopt, en niet zo zeer aan iemand met overgewicht die verder gewoon verzorgd is en gezodn eet (en ja dat kan, want overgewicht duidt er slechts op dat iemand ooit verkeerd gegeten heeft, niet per se dat ie het nog steeds doet).

[ Bericht 6% gewijzigd door Maeghan op 26-06-2006 16:16:20 ]
Sanity is (not) statistical
  maandag 26 juni 2006 @ 16:10:38 #252
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_39253366
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:09 schreef BertV het volgende:

[..]

Waarom moet hij er iets aan doen? Dit topic gaat toch over mensen die te dik zijn er er niks aan willen/kunnen doen?
Ow, excuus dat ik zo ontzettend offtopic ga.

Met bloed, zweet en tranen, jeweets
  maandag 26 juni 2006 @ 16:10:43 #253
242 Pinball
Electric Monk
pi_39253370
quote:

Waarom moet hij er iets aan doen? Dit topic gaat toch over mensen die te dik zijn er er niks aan willen/kunnen doen?
quote:
Ben ik te dik voor een vriendje?
Toch?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_39253384
quote:

[..]

Nee, dit topic gaat over de kansen op een relatie voor dikke mensen.
  maandag 26 juni 2006 @ 16:12:59 #255
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_39253458
zielig topic
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 26 juni 2006 @ 16:15:38 #256
37248 BertV
Klei indiaan
pi_39253567
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:11 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Het is iig letterlijk en figuurlijk een groeiende markt.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
  maandag 26 juni 2006 @ 16:17:12 #257
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_39253647
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:12 schreef avotar het volgende:
zielig topic
kansloze bijdrage, blijf dan weg
ik ben lief :)
pi_39253690
die linker is echt een doos zeg
Tap tap tap
pi_39253699
Ik vind dit voor iets wat leek te beginnen als een bashtopic juist nog heel geciviliseerd en zinnig eigenlijk.
  maandag 26 juni 2006 @ 16:19:14 #260
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39253748
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:18 schreef Maeghan het volgende:
Ik vind dit voor iets wat leek te beginnen als een bashtopic juist nog heel geciviliseerd en zinnig eigenlijk.
Ik ook!

Mijn complimenten .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_39253798
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ook!

Mijn complimenten .
me 2
♥ K, N, R en F ♥
pi_39253807
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:11 schreef Maeghan het volgende:

Ik ben altijd te zwaar geweest en heb nog nooit een probleem gehad met aandacht krijgen of een partner vinden. Het klinkt heel opschepperig, maar ik moest een keer heel erg blozen toen mijn huisgenoot eventjes hardop aan mij voorrekende hoeveel mannen er op dat moment graag een relatie met me wilden. Dat waren er niet weinig en dat waren allemaal leuke gozers met een lekker figuur en leuke kop.

Je kans op een relatie hangt mijns inziens niet af van je omvang maar van andere kwaliteiten. Je figuur kan er wel voor zorgen dat je wegens een minderwaardigheidsgevoel niet open bent, niet spontaan, je slecht kleedt, je niet durft af te stappen op iemand etc etc. Maar het dik zijn an sich hoeft geen probleem te zijn.

Er zijn vast genoeg mensen die nooit op een wat dikker iemand af zouden stappen, maar dat maakt niet uit. Ik val sowieso niet op oppervlakkige personen en dit zorgt mooi voor een duidelijk beeld. Dat heb je als zeer aantrekkelijk persoon niet; dan weet je nooit of het nou om je uiterlijk of om jou als persoon gaat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 26 juni 2006 @ 16:21:25 #263
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_39253846
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Precies! Je slaat de spijker op zijn kop!

That's the way the cookie crumbles
pi_39254096
Nou als je dit in General had gepost.... dan was het volgens mij wel anders afgelopen, komt gewoon door het type publiek dat ok de subforums komt denk ik
  maandag 26 juni 2006 @ 16:28:57 #265
124948 Averon
One of the good guys
pi_39254171
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn vast genoeg mensen die nooit op een wat dikker iemand af zouden stappen, maar dat maakt niet uit. Ik val sowieso niet op oppervlakkige personen en dit zorgt mooi voor een duidelijk beeld. Dat heb je als zeer aantrekkelijk persoon niet; dan weet je nooit of het nou om je uiterlijk of om jou als persoon gaat.
Zou jij op iemand afstappen waar je niet fysiek tot voelt aangetrokken?

Voor mij moet er iets van aantrekkingskracht zijn, overgewicht doet daar aan af voor mij, maakt mij dat dan oppervlakkig?
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_39254274
Waarom hebben we het alleen over dikke vrouwen?
  maandag 26 juni 2006 @ 16:34:21 #267
124948 Averon
One of the good guys
pi_39254417
Hebben we dat? Volgens mij vraag ik ook echt af en toe om de mening van de dames over de heren?

Maar, vrouwen maken zich vaker zorgen over hun (over)gewicht dan mannen volgens mij.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
pi_39254443
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:28 schreef Averon het volgende:

Zou jij op iemand afstappen waar je niet fysiek tot voelt aangetrokken?

Voor mij moet er iets van aantrekkingskracht zijn, overgewicht doet daar aan af voor mij, maakt mij dat dan oppervlakkig?
Ik leer graag eerst iemand kennen voor ik besluit of ik me aangetrokken voel tot die persoon of niet. Maar ik val dan niet per se op uiterlijk, maar heel erg op andere zaken. Toen ik jonger was keek ik veel meer naar uiterlijk dan nu. Was ik toen oppervlakkiger? Ja, ik vind van wel.

Maar goed, dan vind ik niet snel iemand 'lelijk', ik heb daar gelukkig geen last van. Ik vind bijna iedereen met een bepaalde open en vriendelijke uitstraling een mooi mens. En dan maakt het niet uit of je klein, dik, dun, rood, lang, donker etc bent.

Ik was gisteren op een verjaardag en ik kwam tot de conclusie dat de mooiste vrouw in het gezelschap een 35-jarige vrouw van minstens 150 kg was. Ik vond haar oprecht de mooiste persoon die er was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 26 juni 2006 @ 16:35:47 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_39254470
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:31 schreef Tobbes het volgende:
We hebben het niet alleen over "dikke" vrouwen, maar een vrouw die een stevige kont heeft wordt nou eenmaal anders benaderd dan een man met een flink afdak voor zijn werkeloze kabouter.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 26 juni 2006 @ 16:36:42 #270
124948 Averon
One of the good guys
pi_39254516
Als ik eerlijk ben moet ik zeggen dat als ik eenmaal iemand heb leren kennen, dat uiterlijk er minder toe gaat doen. Echter, bij de beslissing of ik het initiatief ga nemen om iemand te leren kennen is het een grotere factor.
  maandag 26 juni 2006 @ 16:37:17 #271
151582 A_L_N_F
pi_39254538
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:31 schreef Tobbes het volgende:
op zich wel interressant.
dikke mannen hoor je niet snel klagen. en volgensmij hebben ze ook minder problemen met hun gewicht sociaal gezien. en voor mannen is het normaal dat ze ietswat steviger zijn.

en op tv wordt een dikke man niet vaak als loser afgebeeld (king of queens, hij heeft een goddelijke milf)

trouwens, die dame van king of queens is ook niet bepaalde de slankste maar nog steeds een lekker ding
  maandag 26 juni 2006 @ 16:39:42 #272
37248 BertV
Klei indiaan
pi_39254634
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik leer graag eerst iemand kennen voor ik besluit of ik me aangetrokken voel tot die persoon of niet. Maar ik val dan niet per se op uiterlijk, maar heel erg op andere zaken. Toen ik jonger was keek ik veel meer naar uiterlijk dan nu. Was ik toen oppervlakkiger? Ja, ik vind van wel.
Volgens mij ook het verschil tussen mannen en vrouwen. Mannen gaan toch vooral op het uiterlijk af om vervolgens pas ECHT te gaan kijken. Zo hoorde ik laatst dat vrouwen naar mooie mannen kijken alsof het een mooi "iets" zou zijn. Dus totaal zonder lust. Ondenkbaar.
  maandag 26 juni 2006 @ 16:42:08 #273
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_39254728
Het onderwerp is: Ben ik te dik voor een vriendje?
Dus theoretisch gaat het over vrouwen of over mannen die graag een vriendje hebben.
That's the way the cookie crumbles
  maandag 26 juni 2006 @ 16:42:36 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39254751
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:39 schreef BertV het volgende:
Zo hoorde ik laatst dat vrouwen naar mooie mannen kijken alsof het een mooi "iets" zou zijn. Dus totaal zonder lust. Ondenkbaar.
Ik kijk toch echt niet lusteloos naar mannen .
En een man met overgewicht is voor mij geen lustobject, hoe aardig en leuk et cetera hij verder ook is. Ik ben nogal fysiek ingesteld, geloof ik.
pi_39254864
Een lustobject is voor mij iets totaal anders dan 'relatiemateriaal'
  maandag 26 juni 2006 @ 16:48:06 #276
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39254976
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:45 schreef Isabeau het volgende:
Relatiemateriaal moet voor mij ook wel lustmateriaal zijn .
pi_39255011
Nou ja, ik geil ook wel heel erg op mijn vriendje (hij kwam net binnen en ik zit nu alweer half naakt, dus ik ga even )
  maandag 26 juni 2006 @ 16:51:09 #278
242 Pinball
Electric Monk
pi_39255087
quote:
Maar jij kan dan ook 5 jaar tegen een foeilelijke stoel aankijken, dat is ook een gave die niet iedereen heeft.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 26 juni 2006 @ 16:52:13 #279
37248 BertV
Klei indiaan
pi_39255124
quote:
Hm, ik vraag me af of ik hier voor het hele sterke geslacht mag spreken.
Bij mannen is het testosterongehalte zo hoog dat er niet naar vrouwen te kijken is zonder "de halte lustobject" over te slaan. Ook niet bij het zoeken naar relatiemateriaal.

Uiterlijk isniet het belangrijkste. Ik ben wel 's op een mollige vrouw gevallen omdat ze kwa karakter goed bij mij paste.
pi_39255179
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:48 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, ik geil ook wel heel erg op mijn vriendje (hij kwam net binnen en ik zit nu alweer half naakt, dus ik ga even )
ook dat is goed voor je conditie
  maandag 26 juni 2006 @ 16:59:20 #281
242 Pinball
Electric Monk
pi_39255427
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:52 schreef BertV het volgende:

Ook niet bij het zoeken naar relatiemateriaal.
Ik zou zeggen "vooral niet bij het zoeken naar relatiemateriaal."

Want liefde is misschien blind, maar mijn passie kent braille.
pi_39255444
Dikkere vrouwen zitten vaak, niet altijd, maar vaak niet lekker in hun vel (no pun intended). Daarom sla ik ze liever over. Vaak niet eens vanwege het uiterlijk, maar omdat veel dikke vrouwen die ik ken zich gewoon niet lekker of zelfs lelijk voelen in een groot publiek.

Het heeft met uitstraling te maken.
  maandag 26 juni 2006 @ 17:05:53 #283
27390 FLipKick
Confused!?
pi_39255700
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:01 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Dat idee gaat er bij mij m'n hele leven al niet in. Mijn moeder heeft me altijd opgevoed met het idee dat dat juist niet uitmaakt en ik leef daar wel naar. Misschien zelfs iets te veel.
Misschien ga ik daarom wel niet naar de kapper, loop ik standaard op Nike Air Max Classics omdat ik die lekker ivnd lopen, ook al vinden anderen dat ordinair, kam ik mijn haar niet altijd als ik de deur uit moet (ok, als ik een vriend zou hebben en daarmee afsprak zou ik m'n haar wel kammen omdat dat van me verwacht wordt, ik geef het toe), hoef ik geen baan met aanzien maar een met leuk werk en leuke collega's en rijd ik in een brik van 20 jaar oud dat aan elkaar hangt van brandhaardpasta, siliconenkit en gelaste stukjes metaal. Lekker boeiend.

Vergeleken daarmee is mijn dikke reet nog een pluspunt, toch?
Ook goed. Had er even bij moeten zetten dat het niet voor iedereen geld. Jij bent één van de weinige die het dan inderdaad echt geen reet uitmaakt op dat gebied.
Ik ken je niet, misschien lieg je wel over je werk als iemand erover vraagt. Dat kan ook, tzijn van die kleine dingetjes.
Goed als je echt inderdaad één van die weinige bent die het echt geen ruk boeit dan feliciteer ik je hierbij.

Maargoed er zijn echt maar weinig weinig mensen die echt zo zijn.
pi_39256362
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:59 schreef Disorder het volgende:
Dikkere vrouwen zitten vaak, niet altijd, maar vaak niet lekker in hun vel (no pun intended). Daarom sla ik ze liever over. Vaak niet eens vanwege het uiterlijk, maar omdat veel dikke vrouwen die ik ken zich gewoon niet lekker of zelfs lelijk voelen in een groot publiek.
Hoe zou dat toch komen ?

http://www.deviantart.com/deviation/24054756/
pi_39256409
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:08 schreef A_L_N_F het volgende:
zojuist een aflevering gekeken van "wat zou jij doen?"
[..]
---
Die 3e en die meid uit het publiek hebben nog wel een beetje uitstraling en zelfvertrouwen. dat maakt een hoop goed. die eerste 2 die zo goed als niet. hebben ook geen leuk koppie ofzo..
pi_39256900
quote:
Op maandag 26 juni 2006 17:27 schreef Jayvon het volgende:

[..]

Hoe zou dat toch komen ?

Geen idee wat je met die link wilt doen. Ik krijg een adult content filter omdat ik niet ingelogd ben en heb geen zin me te registreren.
  maandag 26 juni 2006 @ 17:56:30 #287
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_39257166
quote:
Op maandag 26 juni 2006 17:29 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Die 3e en die meid uit het publiek hebben nog wel een beetje uitstraling en zelfvertrouwen. dat maakt een hoop goed. die eerste 2 die zo goed als niet. hebben ook geen leuk koppie ofzo..
die meid in het publiek had de uitstraling van een omhooggevallen viswijf. Zo kwam ze over, maar ze zag er iig wel spontaan uit
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  FOK!fotograaf maandag 26 juni 2006 @ 17:56:45 #288
13368 NiGeLaToR
pi_39257177
quote:
Op maandag 26 juni 2006 17:47 schreef Disorder het volgende:

[..]

Geen idee wat je met die link wilt doen. Ik krijg een adult content filter omdat ik niet ingelogd ben en heb geen zin me te registreren.
Komt door je leeftijd dus.
pi_39257182
quote:
Op maandag 26 juni 2006 17:47 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ze proberen zoals gewoonlijk op onze gevoelens te spelen, laat ze toch maar.
pi_39257278
Aftelpost.
pi_39257676
quote:
Op maandag 26 juni 2006 17:56 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Komt door je leeftijd dus.
Heb je de basisschool al afgemaakt?
  maandag 26 juni 2006 @ 18:24:03 #292
242 Pinball
Electric Monk
pi_39257937
quote:
Op maandag 26 juni 2006 17:27 schreef Jayvon het volgende:

Hoe zou dat toch komen ?

slachtoffervetrol.

Als je teveel drinkt ben je gewoon een alcoholist, en als je lever het begeeft is dat je eigen schuld.
Als je teveel rookt ben je een schoorsteen en als je longen het begeven is dat je eigen schuld.
Als je teveel achter je pc zit ben je een nerd en als je dan rsi krijgt is het.....jawel: je eigen schuld.

Maar als je teveel eet heb je een "eetstoornis", en als de halve wereld je uit verhouding gegroeide lichaam dan lelijk vindt zijn ze oppervlakkig en gemeen.

[edit]
Oh, met natuurlijk de normale disclaimer voor iedereen die dik is vanwege hormonen, medicijnen, erfelijkheid en schildklierafwijkingen. Jullie bedoel ik natuurlijk niet.
[/edit]

[ Bericht 5% gewijzigd door Pinball op 26-06-2006 18:29:02 (disclaimer) ]
pi_39259217
quote:
Op maandag 26 juni 2006 18:24 schreef Pinball het volgende:

[..]

slachtoffervetrol.

Als je teveel drinkt ben je gewoon een alcoholist, en als je lever het begeeft is dat je eigen schuld.
Als je teveel rookt ben je een schoorsteen en als je longen het begeven is dat je eigen schuld.
Als je teveel achter je pc zit ben je een nerd en als je dan rsi krijgt is het.....jawel: je eigen schuld.

Maar als je teveel eet heb je een "eetstoornis", en als de halve wereld je uit verhouding gegroeide lichaam dan lelijk vindt zijn ze oppervlakkig en gemeen.

[edit]
Oh, met natuurlijk de normale disclaimer voor iedereen die dik is vanwege hormonen, medicijnen, erfelijkheid en schildklierafwijkingen. Jullie bedoel ik natuurlijk niet.
[/edit]
En als je zo stom bent geweest om niet langer te worden dan 1.50, dan had je maar meer op de strech-bank moeten gaan liggen

En als je te dun bent heb je meteen anorexia en eet je nooit.....

ofzoiets?
pi_39259563
quote:
Op maandag 26 juni 2006 18:57 schreef freecell het volgende:

[..]

En als je zo stom bent geweest om niet langer te worden dan 1.50, dan had je maar meer op de strech-bank moeten gaan liggen

ofzoiets?
Dat stel je wel weer erg zwart/wit. Feit is gewoon dat veel dikke mensen te veel eten en te weinig bewegen, en vervolgens externe factoren de schuld geven.
  maandag 26 juni 2006 @ 19:06:57 #295
242 Pinball
Electric Monk
pi_39259765
quote:
Op maandag 26 juni 2006 18:57 schreef freecell het volgende:

ofzoiets?
Nee, ik noemde alleen dingen op waar je wèl zelf wat aan kan doen.
Voor de overige gevallen staat er een duidelijke disclaimer onder, want ik wil natuurlijk niet hebben dat iemand zich onterecht aangesproken voelt en daar diep ongelukkig chips door gaat eten en dat het dan weer mijn schuld is.
pi_39259798
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:03 schreef Disorder het volgende:

[..]

Dat stel je wel weer erg zwart/wit. Feit is gewoon dat veel dikke mensen te veel eten en te weinig bewegen, en vervolgens externe factoren de schuld geven.
Ja, feit is ook dat ik niet te veel eet, genoeg sport, veel fruit en groente eet en dat mijn vriend hetzelfde eet als ik + minstens nog een zak chips, een aantal boterhammen, een voorraad frisdrank en wat hij verder nog aan eetbare dingen tegenkomt op een dag meer.
En dat hij te dun is en ik te dik.
Dan spelen er misschien ook nog wel andere factoren mee

Het ligt niet alleen aan eten probeer ik te zeggen
pi_39260038
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:18 schreef frankium het volgende:

[..]

Wa heb jij voor vrienden joh? Echt een triest leven heb je als je dingen laat om je zogenaamde vrieden.
die maken een duidelijk signaal, vrienden die jij hebt draaien er waarschijnlijk omheen en verfraaien de werkelijkheid, dan heb ik ook liever die directheid .
  maandag 26 juni 2006 @ 19:16:28 #298
151582 A_L_N_F
pi_39260278
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:07 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja, feit is ook dat ik niet te veel eet, genoeg sport, veel fruit en groente eet en dat mijn vriend hetzelfde eet als ik + minstens nog een zak chips, een aantal boterhammen, een voorraad frisdrank en wat hij verder nog aan eetbare dingen tegenkomt op een dag meer.

fruit is gezond maar wat veel mensen ook niet realiseren is dat teveel fruit ook teveel suikers bevat die opgeslagen worden als vet...
pi_39260327
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:16 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

fruit is gezond maar wat veel mensen ook niet realiseren is dat teveel fruit ook teveel suikers bevat die opgeslagen worden als vet...
Lees: genoeg fruit, ik eet echt geen drie kilo appels op een dag
Meestal 1 of 2 fruit per dag
(weekend 1, week 2)
  maandag 26 juni 2006 @ 19:40:41 #300
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_39261244
feit is ook dat een hoop mensen wel gaan sporten maar geen flauw benul hebben waar ze mee bezig zijn en wat voor hun de beste manier zou zijn om hun doel te bereiken.

Je zult je iets verder moeten verdiepen in een en ander dan 'zoveel minuten zus of zo is zoveel calorieen'

Ik hou wel van een beetje vlees, ga nu met een heel slank meisje en ik merk toch dat ik wel wat vlees mis. Een beetje lekkere bolle kont bv.

Liever een beetje te veel dan een beetje te weinig, maar echt DIK... dat zie ik ook niet zo zitten. Maar als je ziet hoe sommige stumperds alles waar een gezonde hoeveelheid vet op zit afdoen als 'dik'.... tsja...
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_39261611
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:07 schreef freecell het volgende:

[..]

Vind je jezelf te dik of heb je echt last van overgewicht zoals die meiden van dat filmpje..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')