Grens verschilt denk ik per vrouw en daarnaast heb ik geen flauw benul van maten en hoe dat eruit zietquote:Op maandag 26 juni 2006 13:22 schreef Rapper het volgende:
Wat vind je dik? Moet het maatje 34 zijn of is 38/ 40 ook nog goed? Waar leg je de grens?
dat is smaakafhankelijk.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:22 schreef Rapper het volgende:
Wat vind je dik? Moet het maatje 34 zijn of is 38/ 40 ook nog goed? Waar leg je de grens?
Bij de sporten die ik bedoel kan dat niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:22 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik ken anders zat meiden die veel sporten en toch lang geen maatje 36 hebben.
Dat is niet helemáál waarquote:Op maandag 26 juni 2006 13:15 schreef frankium het volgende:
Nee.
Niet omdat ze dik zijn, maar ik hou van het sportiefe type. En die zijn niet dik.
Ik zou me meer schamen voor zulke vrienden dan voor een date met een "dikkertje"quote:Op maandag 26 juni 2006 13:22 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
tja, ik denk dat de meeste mannen dat wel herkennen.
als je een dik meisje hebt gehad, ook al was het maar zoenen, dan krijg je de eerst komende tijd opmerkingen.
typisch mannelijk, mannen jagen en willen de beste "prooi". en als iemand dan een "kneusje" pakt is het een blamage...
klinkt hard maar zo gaat het, en als je denkt dat jouw vrienden dat niet doen omdat jij een dikke vriendin hebt dan weet ik wel zeker dat ze het achter je rug om zeggen.
niet alle slanke mensen sporten idd. de reden dat mensen slank zijn zonder sport kunnen zijn: net genoeg energie inname. veel beweging in het dagelijks leven, snelle stofwisseling.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Sorry, ik kom even niet meer bij...
![]()
Alsof alle slanke mensen sportief zijn en alle dikkertjes aartslui...Ik zou zeggen: "Wordt wakker, kijk om je heen, welkom in de echte wereld!"
![]()
Vele antillianen vinden een 'beetje meer vlees' juist aantrekkelijk, dus zo gek is dat niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:25 schreef Tobbes het volgende:
KIJK! Die ene half antiliaanse vrouw uit het publiek. Die is ook behoorlijk zwaar, maar wel zelfverzekerd. Het zit tussen je oren.
Dat je misschien sneller aankomt, maar het zit niet in de aanleg om sowieso dik te zijn.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:24 schreef Gizmo112 het volgende:
Tja, kan ook aan de aanleg liggen.
Ok, eikel alarm.... bekend typje...quote:Op maandag 26 juni 2006 13:26 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
niet alle slanke mensen sporten idd. de reden dat mensen slank zijn zonder sport kunnen zijn: net genoeg energie inname. veel beweging in het dagelijks leven, snelle stofwisseling.
en dikke mensen zijn vaak dik door hun eetgewoonten en het ontbreken van genoeg lichamelijk inspanning om op een normaal gewicht te blijven
Wat voor bijzondere sporten zijn dat dan wel nietquote:Op maandag 26 juni 2006 13:24 schreef frankium het volgende:
[..]
Bij de sporten die ik bedoel kan dat niet.
Ja maar gelukkig zijn er ook slanke/getrainde mensen met een 'leuke/normale persoonlijkheid'.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:26 schreef Freckles het volgende:
Maar dan nog, ik zou veel liever gezien worden met een lief iemand die een geweldige persoonlijkheid heeft, tevreden is met zichzelf en uiterlijk en zich goed verzorgt (ja, want ook dikke mensen kunnen zich zelf fatsoenlijk verzorgen), dan dat ik moet rondlopen met een slank of angetraind iemand waar geen hond het mee kan vinden en die alleen maar geobsedeerd is door uiterlijk en slank zijn.
Ik las pas ergens dat het juist weer beter gaat vergeleken met 3 jaar geleden.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:29 schreef A_L_N_F het volgende:
trouwens half nederland heeft al te kampen met overgewicht. in de toekomst neemt dit alleen toe doordat er een explosieve toename bij kinderen is van overgewicht.
in mijn kindertijd speelde ik op straat, speeltuin, hutje bouwen, tikkertje etc.
ik was echt volgens huidige begrippen mager terwijl ik veel at.
tegenwoordig zitten ze de hele dag voor de tv of achter pc of console.
hetzelfde zie je gebeuren bij de rest van nederland. alles wordt zo passief.
Ik ben wakker.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Sorry, ik kom even niet meer bij...
![]()
Alsof alle slanke mensen sportief zijn en alle dikkertjes aartslui...Ik zou zeggen: "Wordt wakker, kijk om je heen, welkom in de echte wereld!"
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |