Bravo!quote:Op zondag 16 juli 2006 13:50 schreef snotje het volgende:
Verhaal is kloar! Ik ga het nu meelen.
Nog een krappe week.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, klote, tot wanneer hebben we?
Misschien onder het bed?quote:Op zondag 16 juli 2006 18:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, tijd zat.
Ik kan alleen mijn inspiratie niet vinden.
Daar woont al een monsterquote:
Hm, you just got my mind workingquote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 18:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hm, you just got my mind working. Morgen begin ik, vannacht het idee laten groeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, die met de ballen in de bek.
Deadlines werken wel.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:48 schreef _Arual_ het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:16 schreef Xilantof het volgende:
Zijn er eigenlijk regels over hoe lang de tekst moet zijn? Voor het schrijven-onderdeel?
quote:Inzendingen voor verhalen en voor gedichten mogen niet langer zijn dan 2500 woorden.
max. 2500 minder mag dusquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:23 schreef Xilantof het volgende:
Ah, dankjulliewel.
En inderdaad... 2500 woorden is voor mij ook ietwat veel.
Ik krijg trouwens echt niets meer op papier voor morgen. Dit ook i.v.m. werk.
Hopelijk heb ik een kans bij de volgende ronde.
Ja oke.quote:
Maar daartegenover staat dat ik door omstandigheden nog helemaal niets heb kunnen insturen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:32 schreef Biancavia het volgende:
Alles ingezonden.
Zijn er veel inzendingen deze keer?
Ik heb het idee dat er wat meer mensjes bij zijn gekomen die voor de eerste keer wat hebben ingestuurd.![]()
Áltijd kladblok en pen naast je bed houden!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had vannacht een leuk gedichtje bedacht, maar ben in slaap gevallen voor ik het op had geschreven en nu ben ik het kwijt.
Het duisterquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had vannacht een leuk gedichtje bedacht, maar ben in slaap gevallen voor ik het op had geschreven en nu ben ik het kwijt.
Het is morgen officieel Andershandigdag!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar daartegenover staat dat ik door omstandigheden nog helemaal niets heb kunnen insturen.
Stel he, dat ik nu inspiratie heb voor een verhaal, maar bang ben dat ik vanavond het verhaal niet af krijg...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:21 schreef Isabeau het volgende:
De inzenddatum is vrij rekbaar voor mensen die roepen nog één dagje nodig te hebben
Dus tot 23:59 morgen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:08 schreef Isabeau het volgende:
Als je belooft het morgen af te maken, dan kan het ook nog tot morgen hoor, DaMart. Tot morgen middernacht dus.
Je bent geweldig!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik reken op jeDan plaats ik alles morgennacht.
Dank je wel. Ik had het inmiddels zelf ook opgezocht.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:44 schreef Biancavia het volgende:
Twee
Twee weten meer dan één.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:50 schreef broer het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik had het inmiddels zelf ook opgezocht.
Dat heb je snel geschreven dan.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:56 schreef broer het volgende:
En daarmee bezorg je me de afsluiter voor mijn gedicht.
Als ik een prijs win, deel je mee in de eeuwige roem, oké?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |