Hi Cherrylips, je kunt altijd direct insturen nadat het onderwerp bekend is.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:50 schreef CherryLips het volgende:
ik ben echt heel dom, maar kun je al inzenden?ik ben altijd te laat en dan vergeet ik de volgende ronde weer, etc etc
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wou dat ik twee hondjes was, dan kon ik samen spelen.
Plagiaat!!!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wou dat ik twee hondjes was, dan kon ik samen spelen.
Hu! Ik heb toch niks opgestuurd? En dat zinnetje is geniaal, prachtig en erg schattig. Het doet me ook aan mijzelf denkenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Plagiaat!!!
diskwalificatie voor Erik
Oefening baart kunst!quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ben nu bezig met een kort verhaal.
Ik moet zeggen dat deze veel makkelijker gaat dan mijn vorige pogingen!
Ik ook.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:19 schreef snotje het volgende:
55 ding en gedicht ingestuurd, en ben begonnen met mijn verhaal![]()
Ik ook niet. Nul komma nul.quote:
ik al een paar dagen niet. als het 'moet', kan ik het gewoon niet.quote:
Dat zou wel heel erg zonde zijn!quote:Op zondag 9 juli 2006 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik al een paar dagen niet. als het 'moet', kan ik het gewoon niet.
maar ik ben al sinds augustus ofzo bezig met een ander verhaal en dat ligt ook al bijna een maand stil. hopelijk wordt het niet weer zo'n verhaal dat na 100 blz de prullenbak in kan.
ik was begonnen met een soort van thriller.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:27 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg zonde zijn!
100 bladzijdes is zeker niet niets.
Ik ben zelf met langere verhalen nooit verder gekomen dan 12 pagina's ofzo, voordat ik er niets meer mee kon.
Maar nu heb ik een lang verhaal in grote lijnen al helemaal opgezet en ben bezig met het uitschrijven van hoofdstuk 1.
Hier ben ik overigens ook al vanaf maart mee bezig, toen ik de eerste ideeën op papier zette, dus heel erg opschieten doet het ook niet.
Je hebt een nieuw genre uitgevonden!quote:Op zondag 9 juli 2006 23:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik was begonnen met een soort van thriller.
toen werd het chicklit.
nu is het chicklit met agressieve mensen
Ik heb heel braaf eerst de belangrijkste personen hun uiterlijk beschreven enzo.quote:ik zal het nog wel honderd keer herschrijven. er zitten ook tig keer continuiteitsfoutjes in. de hoofdpersonen veranderen steeds van oogkleur enzo![]()
Hoe vaak moet je in een verhaal de oogkleur van een personage vermelden, dan? Is één keer niet voldoende?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:30 schreef CherryLips het volgende:
er zitten ook tig keer continuiteitsfoutjes in. de hoofdpersonen veranderen steeds van oogkleur enzo
dat zou je denkenquote:Op maandag 10 juli 2006 01:09 schreef broer het volgende:
[..]
Hoe vaak moet je in een verhaal de oogkleur van een personage vermelden, dan? Is één keer niet voldoende?
Ik ben tegen verhalen waarin meermaals de oogkleur van een personage staat.quote:
heel goed, nu al afkraken waar ik mee bezig benquote:Op maandag 10 juli 2006 01:25 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben tegen verhalen waarin meermaals de oogkleur van een personage staat.
Waar je dat noemt, zou er namelijk ook écht iets kunnen gebeuren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |