Bewerkt is het niet , je ziet gewoon de beelden die iedereen die het toen heeft opgenomen ook heeft .quote:Op maandag 26 juni 2006 20:54 schreef reviewz het volgende:
[..]
NOu, die loose change is gratis. Dus hoezo big business? Alle prodcutiekosten waren $2000 (lees: Apple laptop om films te kunnen bewerken).
Ja, allemaal waar maar waarom maakt dat het, in wat voor wijze dan ook, plausibel dat de aanslagen van 9/11 niet door terroristen is gepleegd?quote:Op maandag 26 juni 2006 23:21 schreef moussie het volgende:
nou ja zeg .. third degree .. *giechelt*
maar nee, 't is te veel om op te noemen, zuid-amerika en de domino theorie, in welk land hebben ze nou niet gezeten, en schijtsbang voor onteigeningen als ze waren hebben ze in het zadel geholpen en gehouden wie hun goed uitkwam (incluis dictatoriale regimes) .. post-kolonial afrika, waar oude stammenoorlogen aangevuld met nieuwe ideologieën en bijbehorend wapentuig werden/worden uitgevochten, in azië cambodja en vietnam waar het oprukkende communisme gestopt moet worden .. ook toen al afghanistan, maar toen met de russen, en in iran werd de term "communistisch" ook geregeld gebruikt om de nationalisering van de oliebronnen terug te draaien .. en hier in europa blijven bibberen voor de dreiging uit het oosten, het rode gevaar .. cold war in een notendopje .. en en passant hebben ze nu wel een wereldwijd net van militaire basissen
en de sfeer van angst .. die is er nu ook ..
Natuurlijk zijn die er.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:51 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dit vond ik na 10sec googlen, het gaat erom dat je Loose Change niet al te serieus moet nemen, er zijn vele sites die de beweringen van de complot-aanhangers weerleggen
huh, waar zeg ik dat het het plausibel zou maken .. ik zeg alleen dat wij in angst worden gehouden, gemanipuleerd met schrikbeelden .. en dat dat soort taktiek een herhaling is van cold war PRquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:13 schreef Tijger_m het volgende:
Ja, allemaal waar maar waarom maakt dat het, in wat voor wijze dan ook, plausibel dat de aanslagen van 9/11 niet door terroristen is gepleegd?
Oh, dat wij in angst worden gehouden is wel redelijk waar lijkt me, maar wat heeft dat precies met 9/11 te maken?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:28 schreef moussie het volgende:
[..]
huh, waar zeg ik dat het het plausibel zou maken .. ik zeg alleen dat wij in angst worden gehouden, gemanipuleerd met schrikbeelden .. en dat dat soort taktiek een herhaling is van cold war PR
ik ben idd de states zelf vergeten, het doodvonnis van de Rosenbergs, McCarthy en zijn witch hunt .. ik neem aan dat je dat bedoeld ?quote:Op maandag 26 juni 2006 23:36 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik mis anders de helft van het dopje.
daar begon het mee .. of had jij voor 9/11 en zonder 9/11 toegestemd in dataretentie (om maar iets te noemen) ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh, dat wij in angst worden gehouden is wel redelijk waar lijkt me, maar wat heeft dat precies met 9/11 te maken?
Nee, eerder het feit dat de Sovjets op bepaalde wijze aan hun reputatie zijn gekomen. Net als, ik noem maar iets, terroristen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:40 schreef moussie het volgende:
[..]
ik ben idd de states zelf vergeten, het doodvonnis van de Rosenbergs, McCarthy en zijn witch hunt .. ik neem aan dat je dat bedoeld ?
Dus jij gelooft dat het moslimterrorisme een illusie is van de Amerikaanse regering? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:47 schreef moussie het volgende:
[..]
daar begon het mee .. of had jij voor 9/11 en zonder 9/11 toegestemd in dataretentie (om maar iets te noemen) ?
en met het wegvallen van het communisme als tegenpool bij het uitbreiden van je invloedsfeer komt het moslimfundamentalistische terrorisme wel als geroepen
ik zeg niet dat het niet bestaat, net zomin als dat ik de uitwassen onder het communisme ben vergeten .. maar toen zowel als nu hebben wij te maken met een gehaaide PR-machine die ons uiteraard de negatieve elementen op een dusdanige manier gaat voorschotelen dat je haast zou vergeten waar het nu eigenlijk om gaat .. die mensen willen gewoon hun land terug, ze willen dat we oprotten, ze willen het op hun eigen manier besturen .. en geef ze eens ongelijk ..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dus jij gelooft dat het moslimterrorisme een illusie is van de Amerikaanse regering? Of zie ik dat verkeerd?
En ik weet zeker dat het er toch echt is, als je alleen al kijkt naar de radicalisering in Nederland. En dan is het nog niet eens alleen maar de islam.
Welke mensenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:55 schreef moussie het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het niet bestaat, net zomin als dat ik de uitwassen onder het communisme ben vergeten .. maar toen zowel als nu hebben wij te maken met een gehaaide PR-machine die ons uiteraard de negatieve elementen op een dusdanige manier gaat voorschotelen dat je haast zou vergeten waar het nu eigenlijk om gaat .. die mensen willen gewoon hun land terug, ze willen dat we oprotten, ze willen het op hun eigen manier besturen .. en geef ze eens ongelijk ..
Ik vermoed dat hij doelt op het MO en Zuid-Oost Azie waar oa. nogal veel van onze soldaatjes rondlopen. En de bezetting van Palestina erbij wellicht. Al decenia een van de grootste destabiliserende factoren in de relaties tussen Oost en West.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:06 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Welke mensenDe oorspronkelijke bewonders van de Twin Towers? De NY-Port Authority?
"Brood en Spelen" kun je evengoed vervangen door "Vijanden en Angst".quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:55 schreef moussie het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het niet bestaat, net zomin als dat ik de uitwassen onder het communisme ben vergeten .. maar toen zowel als nu hebben wij te maken met een gehaaide PR-machine die ons uiteraard de negatieve elementen op een dusdanige manier gaat voorschotelen dat je haast zou vergeten waar het nu eigenlijk om gaat .. die mensen willen gewoon hun land terug, ze willen dat we oprotten, ze willen het op hun eigen manier besturen .. en geef ze eens ongelijk ..
Zij, denk ik.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:14 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij doelt op het MO en Zuid-Oost Azie waar oa. nogal veel van onze soldaatjes "
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:19 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Zij, denk ik.
Als ze het daar over heeft, dan heeft dat natuurlijk vrij weinig met het onderwerp te maken.
Waar precies lopen veel van onze soldaten rond in Zuid Ooost Azië?
er is geen radicalisering in nederland, er is enkel hoodlum conditionering in nederland, haal godverdomme die bakstenen uit je ogen man.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dus jij gelooft dat het moslimterrorisme een illusie is van de Amerikaanse regering? Of zie ik dat verkeerd?
En ik weet zeker dat het er toch echt is, als je alleen al kijkt naar de radicalisering in Nederland. En dan is het nog niet eens alleen maar de islam.
Hij hoeft zich niet meer druk te maken over zijn imago en kan daarom vrijuit spreken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 05:33 schreef popolon het volgende:
Zo zo, zelfs op C-Span, Amerika's grootste politieke kanaal.
Jammer dat ze het dan moeten hebben van Sheen: Een bedrieger eerste klas, totaal niet te vertrouwen en niet serieus te nemen.
Deze redenering is onjuist omdat men zonder 9/11 nooit de wetten die de invasie van Irak mogelijk maakten had kunnen doorvoeren in de VS zelf . Pas na 9/11 voerde de Senaat die wetten door die voorheengeen geen groen licht kregen. Het Amerikaanse volk moest eerst achter hen staan voordat ze de invasie gingen proberen te rechtvaardigen op internationaal niveau.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
.
De incompetentie van de FBI maar ook de CIA (hoewel die nog het excuus hadden dat hun HUMINT en Arabische buro's tot op het bot uitgekleed waren) was onomstotelijk en die zijn daar bepaald onvoldoende op afgerekend maar ik had ook nauwelijks anders verwacht, de cultuur in Washington is nu eenmaal zo dat politieke benoemingen ipv. professionele benoemingen plaats vinden en die dekken elkaar altijd in omdat deze mensen veel geld voor de verkiezingscampagnes inbrengen. Na de Katrina ramp was dit weer stuitend zichtbaar en er is niets veranderd.
Zonder 9/11 was Bush Irak ook binnengevallen en WMD's waren het argument geweest om dat te rechtvaardigen.
Totaan de dag van vandaag. Ze beroepen zich er nog steeds opquote:Op dinsdag 27 juni 2006 06:22 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
Deze redenering is onjuist omdat men zonder 9/11 nooit de wetten die de invasie van Irak mogelijk maakten had kunnen doorvoeren. Pas na 9/11 voerde de Senaat die wetten door die voorheengeen geen groen licht kregen.
"Doen wat we zeggen en geen vragen stellen want we zijn in oorlog"quote:
Uit welke punten uit z'n politieke carriëre maak jij dat op ??quote:Op dinsdag 27 juni 2006 05:33 schreef popolon het volgende:
Zo zo, zelfs op C-Span, Amerika's grootste politieke kanaal.
Jammer dat ze het dan moeten hebben van Sheen: Een bedrieger eerste klas, totaal niet te vertrouwen en niet serieus te nemen.
Flauwekul. De inval in Irak is gebaseerd op de VN resolutie, niet op een Amerikaanse wet.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 06:22 schreef atmosphere1 het volgende:
Deze redenering is onjuist omdat men zonder 9/11 nooit de wetten die de invasie van Irak mogelijk maakten had kunnen doorvoeren in de VS zelf . Pas na 9/11 voerde de Senaat die wetten door die voorheengeen geen groen licht kregen. Het Amerikaanse volk moest eerst achter hen staan voordat ze de invasie gingen proberen te rechtvaardigen op internationaal niveau.
Nee, jij wel? Je weet ook dat de CIA helemaal niemand mag arresteren in de VS, hoop ik? Er is een geval van een FBI agente tegen wie werd gezegd dat ze er verder geen tijd aan hoefde te besteden bij mij bekend.quote:Heb jij ook de verklaringen van CIA/FBI mensen gehoord die vertelden dat ze de verdachten van de op handen zijnde aanslagen al op het oog hadden ,maar geen toestemming kregen ze te arresteren?
Nee, ik verkeer niet in kringen die toegang hebben tot de informatie die geheime diensten uitwisselen.quote:Ben je op de hoogte van de vele waarschuwingen die de US government kreeg van buitenlandse geheime diensten ?? In de archieven van diverse media zijn er berichten over te vinden. Zelfs Poetins geheime dienst heeft met klem gewaarschuwd .
Volgens mij is het voor amerikaanse regering meer gebaseerd op die oh zo prachtige toespraak van Powell, met zijn verplaatsbare raketlancheerder, en gif lappen in treinen enzo.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Flauwekul. De inval in Irak is gebaseerd op de VN resolutie, niet op een Amerikaanse wet.
Elf landen hebben melding gedaan van een aanslag voor 9/11 en mossad is met een lijst, een maand voor de aanslag naar Amerika om ze te waarschuwen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, ik verkeer niet in kringen die toegang hebben tot de informatie die geheime diensten uitwisselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |