Dan stem je nietquote:Op maandag 26 juni 2006 01:38 schreef Quickie_Butt het volgende:
Mag je ook stemmen "het boeit me geen flikker?"
Beenhakkerquote:Op maandag 26 juni 2006 01:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja, wie anders...
Zou geen andere goede trainer weten nu
Hiddink, maar ik vind dat van Basten gewoon aan moet blijven. Hij heeft een jonge ploeg die nog veel moet leren dus verlies op een WK is niet zo erg.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:38 schreef Labrador1974 het volgende:
ja hij moet gewoon blijven want ik zou ik geeneens een betere weten momenteel voor oranje
Het is wel ergquote:Op maandag 26 juni 2006 01:39 schreef Steijn het volgende:
[..]
Hiddink, maar ik vind dat van Basten gewoon aan moet blijven. Hij heeft een jonge ploeg die nog veel moet leren dus verlies op een WK is niet zo erg.
Daarom zag ik liever dat ze eerder een domper opliepen (=eens flínk verliezen), zodat ze wat eerder hun lesje geleerd hadden.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:41 schreef Trancelocator het volgende:
Hij heeft het lef gehad om Oranje volledig te renoveren. De wedstrijd tegen Portugal was eigenlijk pas de eerste grote domper voor Van Basten en zijn team. Daar moeten ze van leren. Ik ben ervan overtuigd dat er onder Marco's leiding in de jaren die nog komen gaan wel geoogst zal worden.
Ja, in de kwalificatiereeks hadden ze een keer flink op hun bek moeten gaan, want daar leer je toch het meeste van. Het ging eigenlijk te goed met Oranje, hoe vreemd het ook klinkt.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarom zag ik liever dat ze eerder een domper opliepen (=eens flínk verliezen), zodat ze wat eerder hun lesje geleerd hadden.
te veel mazzel elke keer en het idee te kunnen kiezen uit topspelers. keuzes zijn nmi niet altijd goed gemaakt.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:44 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ja, in de kwalificatiereeks hadden ze een keer flink op hun bek moeten gaan, want daar leer je toch het meeste van. Het ging eigenlijk te goed met Oranje, hoe vreemd het ook klinkt.
waar aan dan?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:47 schreef Saekerhett het volgende:
Volmondig ja!
Van Basten is een prima coach, daar ligt het niet aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |