Er moet nog wat af, en nieuwe titels erbij.. niet de nieuwste update...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Dizer, is dat op die site jouw hele dvd-collectie?
quote:
Vroeg ik me af.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er moet nog wat af, en nieuwe titels erbij.. niet de nieuwste update...
Hoezo?
Dan is mijn zus jarigquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:22 schreef Dizer het volgende:
[..]. Wat zijn we 10 of zo? Je gaat nu gewoon mee, wat voor dag het ook is!
![]()
![]()
Ik dacht aan 11 september![]()
nee joh gekkie, dan ben ik nog aan 't bijkomen van die bruiloftquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:21 schreef Dizer het volgende:
deze zondag?
Ik heb dit jaar meer dan 100 stuks verkocht van mijn lijst.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vroeg ik me af..
Ik dacht eerlijk gezegd dat je er meer had, al is dat al een behoorlijke lijst natuurlijk..
Wat is er beter dan bijkomen in mijn armen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee joh gekkie, dan ben ik nog aan 't bijkomen van die bruiloft
Rondje van Dizer!quote:
op zich niks natuurlijk, maar dan moet 't ook goed gebeuren ook... en dat wil zeggen: geen publiekquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:29 schreef Dizer het volgende:
Wat is er beter dan bijkomen in mijn armen?
ben ik al maanden, vandaar al die onderzoekenquote:
ik ben drukbezet, kan ik het helpen...quote:Afspreken met jou is echt een ramp. Het is niet eens in je agenda kijken, maar ook in de toekomst
Den Helder? Primaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ben ik al maanden, vandaar al die onderzoeken
[..]
ik ben drukbezet, kan ik het helpen...
maar ik kan heus wel eerder..... als we in DH afspreken![]()
Mod naar mijn hartquote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb een kwart van de foto's uitgeprint. Zullen we afspreken? Met Zhenar en MB
![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:22 schreef Dizer het volgende:
[..]. Wat zijn we 10 of zo? Je gaat nu gewoon mee, wat voor dag het ook is!
![]()
![]()
Ik dacht aan 11 september![]()
Dan heb je het nieuwe album nog niet gehoord, dat staat vol met dat soort heerlijkhedenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
I'll be there as soon as I can
But I'm busy mending broken
Pieces of the life I had before
.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan heb je het nieuwe album nog niet gehoord, dat staat vol met dat soort heerlijkheden![]()
![]()
Nee, dan is erquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |